|
|
|
|
| Jubbiii |
|
|
Det glæder vi os rigtig meget til... Tilmelding er udfyldt og afsendt... Stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh hvor skønt... |
|
|
... og lige det vi går her og mangler i den kolde tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hyp Hyp |
| Forfatter:  |
Per Jørgensen |
| Dato:  |
05-03-2006 14:55 |
|
Wid og jeg kommer også og kigger på. Venlig hilsen Per Jørgensen
Tro på dit hjerte og følg din sunde fornuft.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mon ikke... |
|
|
man skulle tage sig sammen og sende en tilmelding afsted 
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Open Longe Line |
|
|
Vi har en ny klasse med denne gang. Den hedder "Open longe line 3 year and under". Her har man 1,5 min til at vise sin hest i alle 3 gangarter i longen. Hesten bliver bedømt både for bygning og for hvordan den bevæger sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej altså... |
|
|
... hvorfor finder man først på sådan noget nu... nu er det jo alt for sent at vise hvor dygtig Bobben er i en longe. Uha uha, han kunne både lave rollbacks og stoppe for stemmen. Nå ja oki... ingen blær herfra, jeg må vel nøjes med at gøre mig selv til grin i en reining *g*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herligt... |
|
|
vi skal bestemt også derned...med eller uden heste. Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi kommer |
|
|
også, så må vi se hvad Emilie´s pony siger til at møde den store verden... vi glæder os i hvertfald hilsen Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt.. |
Julie Andersen |
06-03-2006 15:38 |
|
Vi møder også op med frisk halm i træskoene..  Hilsen Julie og Score
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja vi kikker |
|
|
nok også forbi, med det bliver uden hest. Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karin... kommer du? |
|
|
Halløjsa Karin... Ville bare lige forhøre mig om du kom til stævnet og om du har dit kamera med? Synes dine sidste billeder var helt i øjet, så jeg betaler gerne for at du tager nogle flere!  So what say you? Tør du komme? -Du har jo ligesom temmelig meget at leve op til *g*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I slipper ikke |
|
|
Vallentin og mig er forholdsvis nye ... men vi kommer også hehe glæder os...  ses
Maria Nygaard Maria og Vallentin alias Walle Wombat Din hest er ikke din slave -Den er din makker i livet...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Young Horse Cup |
Maria Gandløse |
09-03-2006 19:39 |
|
Hej Alle - især unghesteejere!!
Må li' gøre opmærksom på at der ved dette stævne udbydes en såkaldt "Young Horse Cup". Heste i alderen 3 år og under er startberettiget.
Cuppens formål er at finde stævnets bedste unghest, og dermed et fremtidigt showprospect under saddel!
Der vil naturligvis være præmier til den hest der bliver "Young Horse Cup Winner".
Der dystes i følgende klasser:
Halter Open (3år og under) (Findes ikke på tilmeldingsblanketten, men skriv den evt. selv på, eller efteranmeld på dagen) Showmanship at Halter Open Longeline Open (3 år og under) Walking Trail Open
Det koster ikke ekstra at deltage i cuppen, da den foregår i allerede udbudte klasser. Tilmelding til Cuppen sker på dagen ved ankomst!
Håber på god konkurrence, and... C Ya!!
Hilsen Maria
Hjemmeside : www.gandloese.dk OPDATERET d. 16. Februar 2006 NYT: GW Bostons Destene MG Tack and Tails (Fake Tails)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miki... |
|
|
Jeg kommer med glæde hvis jeg kan få kørelejlighed.. Og selvfølgelig tør jeg da komme og har da altid mit kamera med  *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karin... |
|
|
Ja, jeg kommer jo oppe nord fra, så det kan vel ikke betale sig at køre med mig? Eller hvad? Ved ikke lige hvor du bor jo... Men jeg kommer jo altså temmelig sent, når jeg nu kun skal deltage i dagens sidste klasser...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville |
tanja4 |
11-03-2006 08:16 |
|
helt vildt gerne med, men skal desværre på job den dag. men kommer da med næste gang. knus og held og lykke til alle dem der starter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håber jeg kan komme |
|
|
men vores paint hoppe er sat til og fole den 7 april (hendes første føl) og hvis hun ikke har folet tør jeg ikke rigtig tage afsted... men ellers var det planen at stille op med vores 1½ årige pinto hingst, catch me if you can..han trænger til at komme ud og se verden...  jeg ser lige tiden an...
Bettina Lidström Hovgaard 21
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miki... |
|
|
Kørelejligheden er sikret, så jeg er sikker på at Karin dukker op. Hun har vist allerede noget fotojob dernede på dagen... Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|