|
|
| Vedr. køb/salg/annoncering |
|
|
Westernforum har en meget stor grad af selvstændighed, som betyder at der herinde må laves indlæg om emner som også kunne postes i specialfora. Her må postes indlæg om arrangementer, træningssamlinger, fodring og lign. Men indlæg som hører til på Markedspladsen må ikke postes her. Dvs. alle annoncer om køb/salg/træning/reklamer for salgssites og lign. skal postes på Markedspladsen og/eller i fagbogen. Dvs at indlæg om køb/salg/andre annoncer vil blive slettet. Der er netop oprettet en specialkategori til Westernudstyr i Fagbogen, og virksomheder med CVRnr kan gratis oprette sig i fagbogen. Private kan naturligvis annoncere gratis med brugt udstyr på Markedspladsen. Ligesom man også må reklamere i signaturen. mvh PiaR Heste-Nettet.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening er vist almen kendt |
|
|
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvad er der tilbage af selvstændigheden?
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er da bare |
|
|
for at man ikke risikerer at miste annoncekronerne   Dorte
Dejlig westernredet OX araber sælges. Se billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes heller ikke om ideen |
| Forfatter:  |
Sanne_D_S |
| Dato:  |
28-02-2006 16:00 |
|
Western verdenen er ikke så stor endnu, og netop med henblik på køb/salg har det været en stor hjælp for mange at kunne poste deres indlæg frit på dette forum... Der har ingen sure miner været fra nogle herinde på forummet omkring dette, så jeg er MEGET uforstående overfor denne nye regel... Må gi´ Dorte Ørom ret i hendes teori omkring kr/øre da det er den eneste grund til at jeg skulle kunne se at I moderatorere ikke vil ha at vi har frie tøjler mere... Øv altså, jeg synes det er meget ærgeligt.. Min karakter for det gir også  og ikke noget knuz idag... Sanne
Circle Y Park and trail 16 " sælges Skriv for mere info. ...Er man tilpas cool, fryser man altid om tæerne... Home is where the horse is
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For dårligt |
|
|
at "moderator" bliver ved med at blande sig ! TRÆLS !  Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dårligt fordi |
|
|
...at der var en debat frem og tilbage omkring de forskellige heste... Det kan du ikke få på markedspladsen. . Westernmiljøet er en størrelse som gør at vi kan hjælpe hinanden, bl.a via HN. Det fleste af os kender nogle, som kender nogle...og på den måde hjælpe hinanden rundt i køb/salgs junglen. Det kunne andre lære af ... Men sådan skal det åbenbart ikke være. Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaja HN vil have penge |
Stinne - Rajek |
03-03-2006 09:47 |
|
så må i jo bare starte eget forum og i kan jo få det lige så godt på det som i kan her, bare synd at HN sådan skal vride flere og flere penge ud af det der i sin tid var gratis og så kom der reklamer til for at dække udgifterne.
der er ca. 800 salgsannoncer af 50kr stykket per måned = 40.000kr på en måned
det koster ikke 40.000kr at drive et site som dette per måned.
så grådighed fra deres side, men det har vi jo set længe at det virker dræbende på de gode debatter som der er længere og længere imellem.
syntes folk herinde fra skulle slå sig sammen og så få et westernforum op og køre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stine... |
|
|
Et sådan forum eksisterer da allerede... www.westernportalen.dk
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Westernforum? |
99E |
03-03-2006 10:03 |
|
Jamen der er jo allerede westernportalen.
Så må folk, der "vil western" jo bare futte derind - så må HN undvære det utrolige forum, de har haft i årevis.
... - 99E - ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan sagtens |
|
|
se fordelen ved at vi alle futter over til WP, men tror bare ikke at det sker. Nogle kommer begge steder, men for en del er det enten eller...Så derfor vil man alligevel liiige skulle herind og kigge. Hvis alle gik til WP, så ville vi jo kunne debattere suverent om alting dér. Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forstår jer ikke!!! |
Susanne h |
07-03-2006 09:27 |
|
Jeg fatter heller ikke hvorfor i ikke bare bruger Western Portalen. Der er det hele derinde og man får en kanon service!!! Ikke nok med det, så er det gratis!!! Så hold dog op med at brokke...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OPRÅB! |
Malthe2 |
07-03-2006 14:47 |
|
Se mit lille indlæg og gør noget ved det!! Tanja og Peter (dem der står bag westernportalen) er det modsatte af dem/det der står bag HN i westernøjemed. Det er godt nok de har en side kørede (HN) som tjener penge, men er det ikke det man er interesseret i så skift...SKIFT SKIFT SKIFT!! Undskyld hvis jeg træder nogle over tæerne, men jeg mener det jo oprigtigt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja...det er så takken... |
|
|
Hvem har egentlig gjort heste-nettet til "det" det er idag...det har vi nemlig...
...det ku' måske være at vi sku' til at se "os" om efter et andet forum...
...et forum der ikke takker os af med en masse "nye" regler...
(man sku' tro at reklame-annoncerne gav penge nok...men nej..."De" er blevet grådige)
...der kommer hele tiden nye forum op, så det er bare med at finde det der passer os bedst...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld, men... |
|
|
Jeg forstår ikke Jeres harme! Westernafd. af HN har kørt på særregler i flere år som en slags "Christiania". Og HN har udrettet store ting for Westernridningen. Der er kommet mange nye til, af denne vej og det skal vi være glade for. Nu er vi så blevet "ramt" af de ordinære regler herinde, det er vel ikke så forfærdeligt. Typisk er det nok at nogen begynder at sidde og regne sammen, men kære venner! HN køres af Landsbladet hest, der er ansat både journalister, annoncekonsulenter og IT folk og de arbejder ikke gratis. Ting koster og det gør en gigantisk anordning som HN også. Det gjorde ikke noget om folk begyndte at indse, at hvis ting skal løftes og være professionnelle, koster de penge. Så fald nu lidt ned på jorden og brug da i øvrigt også WP. Her sidder to mennesker og knokler gratis i deres fritid. De er også ved at køre træt i gratisarbejde og synes ikke de får input nok. Så hvis I vil bevare WP, så kom ud af starthullerne og beløn deres store indsats med at bære benzin til det bål der skal holdes i gang derinde. Men vi gavner ikke noget ved at svigte HN MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Westernportalen |
|
|
Jeg har lidt svært ved at finde rundt derinde, derfor bruger jeg ikke WP så meget... syns den er lidt uoverskuelig.
De bedste hilsner Tina  Lidt skør er man vel altid....  Hest købes, se mere info på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Tina |
|
|
Er det ikke kun en vanesag? Vi der bruger siden daglig,checker de sidste indlæg på forsiden. Checker man ind på et indlæg kan man inde på indlægget i overmenuen komme ind på henhv. dagens indlæg og debatfora og derved finde de indlæg der interesserer en. Men smut dog ind og kom i gang så finder man jo ud af det efterhånden. MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CMN - svar |
|
|
Se min kommentar i andet inlæg...
De bedste hilsner Tina  Lidt skør er man vel altid....  Hest købes, se mere info på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad er problemet? |
|
|
Nu færdes jeg godt nok ikke meget herinde, kigger kun lidt fordi jeg er så nysgerrig. Men hvad brokker folk sig dog over? Ja det koster penge at have en hest til salg, men ellers er det da gratis at sælge sine sadler, udstyr m.v.? Og som CMN er inde på, hvad tror I så det koster at have sådan en site løbende? - Ikke alt er frivilligt arbejde jo. Jeg synes WP er hyggelig, hvorfor så ikke bare benytte begge så WP kan blive kørende også.
Mvh Rollo JHN Moderator *Uffe & Meti - mine drenge!* *Chanell, Rollo, Marie & Fame - de savnede tøser!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærk´ligt firma |
|
|
Jeg er ganske privat og driver ikke et indkøbs firma hvor jeg køber/sælger sadler. Jeg søger blot en sadel...MEN det er forbudt at sætte en annonce hvor jeg SØGER det jeg mangler. Hverken her, der eller på markedspladsen kan det lade sig gøre uden at skulle betale for det. Meget mærk´ligt firma det her !!
Mine fremtidsdrømme 
***...*** Jeg drømmer om at blive kontaktet af en som vil sælge mig en: Barefoot Nevada westernsadel , i sort. ***...***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld... |
|
|
Det her er vist mere lovligt. Sådan fremtidsønsker som jeg havde var ikke tilladt. Sådan her er det vist ok, efter hvad jeg har forstået.
Velsignet er det menneske, som har gjort sig fortjent til en gammel hunds kærlighed.
Barokrytteriet Opstaldning Barefoot Nevada western sadel i sort købes !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Westernportalen |
Midtgaardoc |
20-06-2006 21:08 |
|
www.westernportalen.dk
Er en non profit portal med køb og salg, så var det ikke bare sagen!!!
hilsen Doc
Quarter-horse.dk Se mine skønne Quarter tøser :-) Great horses like great men have great mothers
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
PiaSJ |
26-06-2006 12:08 |
|
Nu er jeg sørme også blevet udsat for "sletning". Jeg tillod mig at indrykke en annonce, hvor jeg gerne vil sælge 2 billetter til Jesperhus - og tillod mig i den forbindelse at linke til Jesperhus's hp, således at evt. interesserede let kunne tjekke om det jeg oplyste nu også var korrekt. Det må jeg sørme ikke! Heldigvis nåede ihvertfald en enkelt at se annoncen og billetterne er solgt, men ... Regler er nødvendige, men det kan altså blive for meget af det gode. Efter ikke at have været på HN i et stykke tid, er jeg noget overrasket over hvor mange restriktioner der er kommet. Og helt ærligt - det gør at man får mest lyst til at holde sig væk. Især det nævnte eksempel med 5 annoncer kan jeg godt undre mig over. På den anden side, så må man jo bare skrive en alen lang annonce for at få alle ting ind i en. Nå, men jeg ville nu ikke brokke mig så megt, blot udtrykke min undren over alle disse mere eller mindre strikse regler, som åbenbart generer brugerne mere end de hjælper. Måske man skulle gennemgå alle regler en gang for alle og tjekke om de virker efter hensigten? Blot et forslag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|