Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

arghhhh.. masser af agressioner!!
Forfatter: 
Dato:  04-04-2002 18:11
ja nu må jeg lige brokke mig lidt.

Min lille Bob er pt "indlagt" på landbohøjskolen, da han jo er urhingst og skal kastereres. Og ja her begynder alt det sjove...

Lige inden påske ringer de fra Landbohøjskolen og siger at nu er de klar til at operere ham og at jeg skal komme ind med ham den 1/4... da det jo som bekendt er 2. påskedag, fortæller jeg hende at jeg er en fattig studerende og ikke har råd (eller lyst) til at have hesten stående derinde alt for længe, så om det var nødvendigt at komme med den der... men jeg skulle altså komme med den!!

Ok.. vi kører hesten derind, og jeg finder en pige og spørger hende hvor min hest skal stå... pigen svarer: " guud jamen jeg har lige skrevet at din hest ikke kom alligevel, hestene skal jo ankomme inden kl 15"... arghhh fedt nok.. hende i telefonen havde jo sagt mellem 9 og 17.. første irritations moment.. men ok... hesten er nu afleveret og vi drager hjemad.

Jeg tager så ind og besøger krikken dagen efter og den er blevet undersøgt og alt er jo fint nok da.. jeg hygger og tager hjem igen.
Onsdag har jeg ikke tid til at tage derind og besøge "patienten" da jeg jo bliver nødt til at arbejde og da jeg kommer derind i dag står hesten bare stadig og glor og den er IKKE blevet opereret...

Jeg tøffer jo ind i sekratariatet og spørger hvad der sker og jeg får at vide at han først kommer under kniven på mandag (altså den 8/4) så nu har min hest stået i en uge på skolen i stedet for at stå derhjemme og hygge sig. (ja ja pengene drøner vi jo ud og plukker på træerne)

Jeg kan gå med til, at den skal derind de 2-3 dage før operationen, så de er sikre på at den faster og alt det, men en uge uden der er sket noget... ja jeg føler mig kraftigt taget i røven!!!