Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Western ridehjelm
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 12:18

Jeg lovede en god veninde, at prøve at lede efter en westernhat som kunne beskytte knolden lidt bedre end en alm. westernhat, men samtidigt være lidt smartere end en ridehjelm. Og så kunne i jo samtidigt få fornøjelse af linket:

www.customhardhats.com...tlaw.shtml

Vær obs på at de godtnok har testen hjelmen som det jo egentlig er, men at de fraskriver sig ansvaret hvis den bruges til ridning. Men stadigt er den nok bedre end en stofhat..

Mvh Jan

0
0
Svar på denne tråd

Hej Jan
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 12:25

takker dig lige for søgende efter den hat...det tog dig da ikke så lang tid...hmmm var det i fredags du startede..*gg*

Ros skal du have, du holder altid det du lover

Kram Sulle

0
0
Svar på denne tråd

Jan...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 13:06

Den ser da meget godt ud men den har da ikke meget med en cowboyhat at gøre, ved godt at firmaet kalder den det...men jeg syntes nu bare at den ligner de modeller som man gik rundt med i 30´ernes USA.

Det er nok mere denne her model du skal lede efter.

Og hos www.bonanzawestern.com kan man købe en speciel hjelm som man kan have på under hatten. Man kan desværre ikke kopiere billedet fra deres side men prøv at kig.

Ellers godt arbejde og en meget pæn hjelm du har fundet.

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

De har
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 13:50

De har også de "rigtige" her: www.bonanzawestern.com/hattar.html

Så linket du havde fundet var ikke helt tosset Jørn..

Mvh Jan

0
0
Svar på denne tråd

Så er spørgsmålet
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 13:52

Så er spørgsmålet bare om ens hovede er 1.500,- svenske kroner værd :-P

De har den der forstærknings-dims til kun 450,-

0
0
Svar på denne tråd

prisen på ens hovedet
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 13:59

kan vel ikke sættes i kroner...

ja det er en ret lækker butik, var ovre hos dem forrige sommer...men de sender jo osse gerne og så er det både nemmere og billigere end at få det hjem fra USA...

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Toos´s western
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 16:47

De er også set hos Toos´s westernbutik. www.toosswesternbutik...11&pos=-80

Det er måske lidt nemmere i DK

Vh.

Kurt

Rigtige mænd rider Western
0
0
Svar på denne tråd

Westernridehjelm
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 10:30
kig på Continentals hjemmeside, jeg har en "Kappenschale für Westernreiter" den koster 45,- euro og så sætter du westernhat over skålen, skålen kan du ikke mer se
0
0
Svar på denne tråd

det er vel...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 10:37

den samme som hos Bonanza og Too...

Hvilket jeg nok syntes ser ud til at være den bedste løsning...

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 10:44
ja den er virklig fint, har selv haft en udlykke sidste år, har brækket arm og skulder og faldt også på hovedet med hjelmen, hovedet har ikke fået en skade, gjorde ikke en gang ondt.
0
0
Svar på denne tråd

godkendt?
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 18:12

Den æggeskal - hvordan er den så sikkerhedsmæssigt? Lever den op til fx Dansk Rideforbunds krav, hvilket jeg nok mener at en ridehjelm til mig bør.

Nogen der kender svaret?

Mvh. Sussanne

0
0
Svar på denne tråd

Hej Susanne
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 20:07

skålen gik ikke i stykke ved min ulykke. Jeg faldt på hovedet, skulder og arm, sulderen og armen gik i stykke, men hverken hovedet eller skålen, den er temmelig hardt, jeg tro det er fiber, men jeg er ikke sikker, har lige kigget in i skålen om der står noget, men det gøre det ikke mer ved min.

Mvh. Annette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider