Ja jeg kunne jo ikke droemme om at klone nogle af mine heste, det er ikke fordi det er daarlige heste, men det sjove er jo at blive istand til at forme alle de forskellige heste der er.
Man maa jo nok se i oejnene at gen manipulation, kloning og deslige er kommet for at blive.
Personligt synes jeg det er usmageligt da etik ikke eksisterer! Etik er at man laver love for at faa folk der ikke har nogen til at opfoere sig etisk.
Nu er det jo saadan at mange mennesker ikke har problemer med at bryde regler og love, naar bare 'the opside' er stor nok.
Det er bare et spoersmaal om tid for at det foerste menneske bliver klonet, og hvorfor ikke naar vi nu kan? Taenk hvis man kunne lave en hel haer af soldater der alle er 'Audie L. Murphy'.
Eller man kan lave den perfekte samlebaands arbejde paa samlebaand ?
Ja og hvorfor skulle man saa ikke lige rette lidt paa generne saa man kan lave en kopi af sin favorit hingst som ikke er HYPP posiktiv.
Det betyder jo saa bare at hvis man ikke lige har pengene, saa kan man ikke faa de bedste kopier, og man kan jo saa heller faa de bedste traenere da de jo ikke kan spilde deres tid paa en hest som ikke er en fuld Doc olena eller hvad for en stjerne der nu er klonet.
Artikle beskriver jo direkte Velin fammilien som helte "Det er intet mindre end en verdenssensation, som familien Velin har haft visioner, mod og økonomi til at føre ud i livet".
Saa kommer det jo lige som et ad notam at at det etiske siger "ikke til at forbedre præstationer i sportsverdenen". Ja jeg tror nu ikke de har taenkt sig at bruge det til hundemad.
Som sagt finder jeg det usmageligt.
Frank