Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

¤¤¤ HVOR er det sørgeligt...¤¤¤
Forfatter: 
Dato:  25-11-2005 12:46

... Sidste år var der 28 ryttere til Juleræs... De smukkeste, mest fantasifulde, knaldrøde ryttere, selv hestene var klædt på til jul.. I var så flotte a`se på, at i trak vand i øjnene, SÅ mega meget havde i alle gjort ud af udklædningen, i havde virkelig overgået jer selv,- selv om kun nissehuen er et must- og måske var det der, Juleræs skulle ha sluttet... mens det var størst og i var flottest...

Det gjorde det ikk, det gav mig blod på tanden.. i år måtte jeg virkelig overgå mig selv, i opfindsomhed, julestemning og gaveregn.. så hyggen blev total... Det var jo osse det jeg blev opfordret til på stormødet...

Det sørgelige er at der ikke engang er 10 tilmeldte...

HVOR ER DE... alle dem der skulle ha været mine nisser i år ???

¤¤¤ NEDTRYKT JULESTEMNING fra Mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

suk suk
Forfatter: 
Dato:  25-11-2005 13:02

Nu har jeg glædet mig et helt år til at komme til juleræs, med alle de flotte heste og ryttere.

Var jeg virkelig så dårlig som dommer, at I ikke gider komme igen - det kan da umuligt være på grund af arrangementet, som altid er helt i top.

Kom nu ud af busken alle I glade nisser !!! - jeg glæder mig i hvert fald som altid

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Suk...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2005 13:51

ville virkelig gerne være med i år igen. Det var så hyggeligt og skægt sidste år.

Men... vi er igang med den helt store ombygning så jeg kan ikke overskue at skulle trille helt til Give fra Fyns land.

Jeg håber da at der kommer flere tilmeldinger - det er helt klart en oplevelse (en af de gode)

mvh Dorte

0
0
Svar på denne tråd

ja øv øv
Forfatter: 
Dato:  25-11-2005 16:06

det er da lidt sørgeligt at der ikke er flere tilmeldinger,...

Nu havde jeg glædet mig til at se mange nisser...

0
0
Svar på denne tråd

Huh...??
Forfatter: 
Dato:  25-11-2005 20:44

hej.. øhh

hva er det der juleræs...???

og hvor er det..? og hvornår...?

Knus

Maria og Vallentin... et makkerpar

0
0
Svar på denne tråd

ho ho ho
Forfatter: 
Dato:  25-11-2005 21:22

kære mulle og co

jeg er der i tankerne!

hav et godt juleræs!!

mvh stina

0
0
Svar på denne tråd

Til Maria...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2005 09:33

du kan se lidt mere om det under Mulles juleræs d: 3 dec.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2005 17:00

Ja lyder da trist... Kommer og kigger med, ville nu ellers gerne stille op i udklædning, men ingen transport har vi jo nok af :(

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2005 20:43

Ja, nok er det sørgeligt med så lille tilslutning.

MEN.. Vi kommer altså alligevel. Klædt ud til den store glitrende guldmedalje. Hæ hæ. Og vi vil gerne kritiseres af Gitte.

Er der nogen der mangler transport i nærheden af vores rute? Fra Hinnerup (vest for Århus) til Mulle, så har vi en ledig plads i en af trailerne. Vi kører over Hammel, Silkeborg og den vej ad, men kan sikkert lokkes på en lille omvej hvis det kan lokke nogen.

Mvh Annette Trane Knudsen

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Hej Annette og Lonni...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2005 21:24

...Annette.. tak for dit fine tilbud om at tage en ekstra nisse med på vejen.. Juleknus til dig

Og til dig Lonni, du har masser af transport, hvis du vil yde før du skal nyde... så pjat med dig...

¤¤¤ Julestemning fra Mulle. ¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 13:54

Lyder da godt Mulle... Men nu har jeg self fået forbud for at ride på hestene :( Så kan desvære ikke... Var ellers frisk på lige at ordne nogle af dine bokse ;) hehe

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ uha da..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 20:25

... ikke ride hele julen, hvad har du da kommet til.. stakkels dig...

Men kikke uden hest.. det ka du da.. eller hva..

¤¤¤ Juleknus til dig. ¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2005 21:48

Ja jeg kigger også ud, uden hest...

Tja, mig og mine forældre er evige uenige om hvems heste det er, det mine heste, når det skal være staldarbejde, men deres heste når de skal rides... :S Synes ikke helt det er fair :( Men sådan er livet jo...

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Okey...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2005 09:45

... Det er da godt du ikke fejler andet, end at du har nogle uretfærdige forældre... Det har vi jo alle sammen haft.. indimellem..

¤¤¤ See you ¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Rigtig go jul..
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 03:57

... vi glæder os til at se jer alle, men eller uden hest..

... men husk nissehuen..

¤¤¤ Glædelig jul fra os i cowhouse. ¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

ville da gerne med
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 23:48

jeg ville da gerne med... men har kun haft en western ridetime og har ikke nogen hest at ride på!

men det ville da være så hyggeligt

hilsen
Line larsen :-)

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤Nu er det for sent...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 22:31

... men sefølig kræver det at du har en hest med, men om det er din eller en du har lånt er ligemeget og hvad du rider, kan ride eller vil ride, er også lige meget, om du rider med eller uden sadel, engelsk eller western betyder intet, bare du har nissehuen på... Juleræs er for at ha det sjovt.. og det havde vi... især jeg selv, men det fortæller jeg om i et andet indlæg.

¤¤¤ HerligHesteJul Mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider