Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

min første western time :o)
Forfatter: 
Dato:  21-11-2005 19:49

ja så har jeg fået min første western time hos pernille bendix... nøj hvor var det bare lærerit, og meget meget spændene... dengang hun puttede "hovedtøjet" på tænkte jeg skal jeg ride med grime hehe fik så at vide det var et bestemt hovedtøj!(kan ikke lige huske hvad det hedder) og den måde man rider på, jamen jeg er så måløs! det er jo sådan jeg altid har drømt om at ride!

jamen jeg kan blive ved med at sige en masse ting...men skulle bare lige ud med min glæde!

hvis i gerne vil spørger om noget så bare spørg løs

hilsen
Line larsen :-)

0
0
Svar på denne tråd

1-0 til dig
Forfatter: 
Dato:  21-11-2005 20:19

Hej Line,

Så din overskrift og tænkte, YES der er andre end mig der på level Zero her Og glad og fro så jeg så på din Præsentation, men... men du bor jo i det Midtjyske, æv for mig - for jeg troede lige jeg havde fundet en god sparringspartner.

Jeg går rundt om den varme grød som helt grøn... bor på Midtsjælland og ved ikke ud eller ind hvorhenne af man kan finde en god underviser? Om man skal vente til foråret når der er bedre vejr, længere lyst? Hvor man kan få undervisning på en låne/leje hest? Om man selv skal have sadel med - du ved ens egen po-po størrelse, om det har indflydelse på indlæringen osv. Skal man selv have hesten med, og den er jo ikke "skolet-western" osv? Plus en masse andre spørgsmål som jeg ikke vil trælse jer med - det kommer til at gå ud over staklen som siger ja til at undervise mig

Var du ikke meget spændt/nervøs? Jeg er også ex-islænderrytter/alm. dressur hesterytter. Men er noget så træt af ridehuse og cirkelvolter m. lille slangegang. Og jeg trænger til et sadelskift.

0
0
Svar på denne tråd

hej alleycat
Forfatter: 
Dato:  21-11-2005 20:42

hej... jeg lejede en hest hos pernille og fik så ene undervisning i et stort ridehus!

som dig har jeg ville jeg gerne ride andet end dressur og springning... ingen af delene har nogensinde været mig... jeg ville meget hellere være fri med hesten, så har redet meget i skoven! det var også derfor jeg valdte at få mig en islænder, som var gude skønd og det var dejligt man kunne få lov at lave andet end dressur...

så kom jeg jo et smut til australien, hvor jeg begyndte at tænke på hvor ville det være fedt at ride western...for det var der jo rigtig mange der gjodre der nede! så det var vel der jeg fik smag for det..

jeg kom hjem og kom ikke igang med at ride og nu er der så gået 2 1/2 år siden jeg kom hjem! og da jeg begyndte at være her på heste nettet, tænkte jeg at western folkene kunne hjælpe mig med at finde et sted at ride og hvor var det dejligt... de fandt jo et sted lige uden for randers... mange tak for hjælpen

så der skulle da også være håb forude for dig hehe

hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Hey, det samme her
Forfatter: 
Dato:  21-11-2005 22:34
Hej Line

Hvor skønt at høre fra en ligesindet... Jeg har også taget springet fra at være almindelig dressurrytter i 15 år, til for 3 uger siden at få min første western ridetime - også hos Pernille.

Red du også på Je´tan? Den lille hvide vallak? Jeg red ihvertfald også med "den der grime", det hedder en Bosal.

Jeg har desværre noget langt at køre, 170 km hver vej, men det var turen værd må man sige. Tog samme tur, dog med trailer med min egen hest i, to dage efter, og fik tilpasset udstyr og fik min første halve enetime på ham.
Nu er jeg så godt igang, og skal ned til Pernille igen, helst en gang inden jul, for at blive hjulpet videre.

Jeg kan høre du er blevet lige så vild med det som jeg, det er bare en skøn måde at ride på. Jeg er simpelthen blevet meget gladere for at ride og være sammen med mine heste efter jeg har skiftet.
Ikke at der på nogen måde er noget i vejen med almindelig dressur, men det var bare ikke mig længere.

Du er heldig du bor så tæt på Pernille, skal du snart ha en time igen? Du har ikke selv hest lige nu eller? Det kan jo være Pernille har en lille quarter du kan forelske dig i...

Mange hilsner

Winnie
0
0
Svar på denne tråd

hej winnie
Forfatter: 
Dato:  22-11-2005 19:29

ja det er den samme hest som du red på... den er godt nok dejlig jeg håber også på en time igen inden jul.. ja jeg er meget heldig at bo så tæt på, hun er meget dygtig... det er noget af en tur du skal køre hva!

nej jeg har ikke nogen hest og tror også der lige skal gå lidt tid inden jeg skal have mig en! vil gerne lige et smut til australien til næste år inden jeg køber en...men ja så kan det jo være jeg har fundet mig en dejlig hypper ude ved hende

du kan da komme forbi næste gang du sætter kurs mod pernille

hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Western
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 13:49
Må jeg lige spørge om hvad prisen er? lyder spænende

Venlig hilsen Jaquire
:-* Barn af JHN Chatten og forstyrret julemand :-*

0
0
Svar på denne tråd

jeg giver
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 14:45

ude hos pernille bendix koster det 250 kroner og så 50 kr. for lån af hesten.. så 300 kr. i alt!

det er også spændene, det kan kun anbefales

hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider