|
|
| Stævne på BHWR |
|
|
Da jeg muligvis har fået et lift derover ville jeg høre hvem der kommer, og om i er interesseret i at få taget billeder ?? *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej Stine.. |
|
|
Er du evt interesseret i at få taget billeder af dig og Jessie? *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Slet ingen |
|
|
Der er interesseret i at få taget billeder??? Stine, så må vi jo håbe at han duer som pressefotograf  Hvilke klasser stiller du op i ? *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karin... |
|
|
Jo, jeg ville som sådan godt, men jeg har bare, af bitre erfaringer, fundet ud af at man skal passe på med hvad man siger ja til. Det kan kost dyrt med andres billeder i sidste ende pga copyright osv. Jeg vil gerne have taget billeder for at lægge dem på min hjemmeside eller vise dem her på HN og det fik mig en en ordentlig gang uhygge sidst. Sååå...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Miki |
|
|
Du kan roligt få taget billeder af mig.. Det eneste jeg gerne vil ha' er lidt reklame, f.eks at du skriver at de er taget af Karin Hansen, det er det eneste.. *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Karin |
|
|
Vi vil da gerne tage dig og dit kamera med, hi hi Jeg ved ikke helt hvad tid vi letter, da jeg ikke har nogle tider endnu, men du skal være så velkommen Hilsen Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Lotte |
|
|
Mit kamera og jeg takker mange gange  Så er jeg da sikker på at komme med  *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 klasser |
|
|
Skal starte pleasure w&t og walking trail. Tager det stille og roligt denne gang. Doktor dyr siger at vi er begyndt at blive gamle og skal derfor tage det stille og roligt. Stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stine.. |
|
|
Det lyder da ærgeligt.. Så gammel er jessie da heller ikke.. *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karin... |
|
|
Hvad tager du så for billederne? Jeg skal starte 4 klasser -hvis jeg vel og mærke kan få hesten over broen i trail. Men to gange reining er sten sikkert.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miki... |
|
|
Det afhænger helt af hvor mange billeder jeg får taget som kan bruges.. Men små 100,- kan du godt regne med.. Du kan jo kigge ind forbi min hp og så de billeder der er blev taget til andre western arrangementer.. *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karin... |
|
|
Hvis jeg gerne må bruge dem på nettet og ellers kun skal af med omkring de 100 kr, så er jeg med. Det vil jeg gerne give mod at skrive dit navn på billederne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo... |
|
|
Jo faktisk. Hun bliver 18 til sommer... Men hun opfører sig stadig som en på 4.. Stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| howdy.. |
|
|
Hey Karin Mine forældre vil skam gerne tage dig med ville sgu være synd at hive dig så tidligt ud af sengen, som vi tager afsted Vi ses Knus Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miki... |
|
|
Du må bruge dem lige så tosset du vil bare jeg får lidt reklame.. Stine.. 18 er da ingen alder og som du selv siger så opfører hun sig som en på 4.. Anja: Det lyder da alletiders, hvad tid kører de? Meen ellers så var jeg jo vant til at skulle tidligt op, når jeg skulle med Lone og John. *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre??? |
|
|
Der stiller op som kunne tænke sig at få taget billeder?? Kom frit frem og skriv ja  *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre??? |
|
|
Der stiller op som kunne tænke sig at få taget billeder?? Kom frit frem og skriv ja  *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|