|
|
| Jørn's sorte hat |
| Forfatter:  |
Henrik C |
| Dato:  |
08-11-2005 13:12 |
|
Ja, dette er egentlig et spørgsmål til dig, Jørn 
Da du var til stævne hos os på Ama'r, havde du en sort hat på. Den er jeg blevet lidt lun på, for den er - hmm, hvordan skal jeg sige det... - der er lidt rockstar over den! 
Ku du ikke fortælle, hvor du har købt den?
Og for lige at alle ved hvad jeg snakker om: 
mvh
Henrik Corneliussen Ama'r Western Riders.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Henrik C |
|
|
ha ha ha...du er ikke den eneste som er lun på min hat  Den kan nemlig ikke købes i danmark, herhjemme findes stråhatten kun i hvid eller creme og IKKE i sort  Den er importeret fra USA sidste sommer og koster så vidt jeg husker kun ca 25 USD... Så med mindre du kender nogen som skal "over there" eller selv bestiller den via nettet...så må du jo nøjes med at savle  Sorryyy...
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og så kan jeg da lige |
|
|
afsløre hvor den er købt... PFI western, Springfield Missouri http://www.pfiwestern.com/ men den kan ikke ses på nettet så om de stadig har den ved jeg ikke...men mon ikke de har 
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pokkers! |
Henrik C |
08-11-2005 14:18 |
|
Damn!!! 
Så må jeg jo foreløbig nøjes med at savle (over hatten altså, hehe )
Men tusind tak for svaret.
mvh Henrik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Henrik... |
|
|
Jeg tror de har nogle hatte i nogenlunde samme stil, i "best in western". Nok ikke samme kvali, mener jeg så dem til et par hundrede kroner, men så må man jo bare udskfite den noget oftere.
Ellers kig nede ved den der campingplads. Der har de jo tons vis af forskellige hatte i sort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| campingplads |
Henrik C |
09-11-2005 09:05 |
|
"Ellers kig nede ved den der campingplads..." Hehe, Miki! 
Ja jeg ved godt hvem du mener, men de gange jeg har kigget på deres hjemmeside, synes jeg at deres udstyr har været lidt for meget 'linedance'. Der er altså forskel synes jeg. (og nu kender jeg nok et par mennesker der vil gi' mig tørt på )
Jeg er ikke sikker på at Paul og Annette har sorte ståhatte - jeg kan i hvert tilfælde ikke huske at de har haft nogen med til stævnerne. Men jeg tror da jeg vil prøve at ringe til dem .
howdy Henrik C
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Henrik... |
|
|
Ja du får da tørt på af mig! Min hat er da købt dernede... ser den linedance agtig ud? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha da! |
Henrik C |
09-11-2005 09:34 |
|
Øh - hmm - næh - Det gør den ikke! Den ligner faktisk min 
Så måske skulle jeg finde hjemmesiden igen...
hilsen Henrik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Campingplads |
|
|
Hva er det for en campingplads???  Og hva er det for en hjemmeside 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jamen miki... |
|
|
din er jo ikke sort...og det er ikke en stråhat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja jeg sidder altsaa og griner |
Frank Carlsen |
09-11-2005 17:48 |
|
Hvordan stejlen endte en forhandler af camping udstyr med at saelge western toej. Hav en god dag Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen Frank... |
|
|
kan du ikke tage nogle stykker med hjem i ass. størrelser ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lol.. sjovt |
pia hansen |
09-11-2005 19:13 |
|
he he he ... jeg er i idaho lige nu... og saa de der sorte straa hatte.. men de er billige nu for det er en sommer hat saa dem til 5 dollors.. ja du horte rigtigt.. de er paa udsalg.. jeg var her over sidste aar ogsaa.. der kobte jeg 4 hvide straahatte for 5. dollors stykket ogsaa.. men flotte er de da.. maaske jeg lige skulle smutte ned og kobe et par stykker...lol.. . m.v.h. pia Get A Painthorse, And Put Some Color ON The World.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor i Idaho kan man finde en saadan |
Frank Carlsen |
09-11-2005 19:48 |
|
Jeg kiggede paa en hvid wrangler straahat hos Shepler, men den skulle de have $50 for. Det ville jeg ikke lige give for den. Min Priest er stadig i Danmark saa jeg skal have fundet en ny hat her. Det bliver nok en Stetson 6x som jeg ikke haaber at give mere end $40 for. Hvis jeg kunne finde en straahat til $5 kunne jeg ogsaa bruge en saadan. Hav en god dag Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pia... |
|
|
Det lyder da som en rigtig god idé...  Kan du så ikke lige finde et par stykker af de der små lædertasker som bruges til hovrenser som sidder på baggjorden til mig ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Joern jeg skal faa lavet en til dig |
Frank Carlsen |
09-11-2005 20:04 |
|
Joern jeg skal faa lavet en til dig der har en rund folde hovrenser i. Den er saa lille at den kan side paa baeltet uden at genere. Saa kan du jo bytte med en ridetur naar jeg kommer hjem. Hav en god dag Frank Og hvor er det bare ireterende at de fjerner blanke linier i det nye UI Du kan se hovrenseren her www.nrvss.com/folding-hoof- pick.html
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror... |
|
|
...vist nok at jeg en gang har hørt/snakket med John fra Western Import om de sorte stråhatte. Måske det var en idé at spørge ham?  Held og lykke..  Benedicte
Så blev den ged vist barberet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frank... |
|
|
Det er unfair... min er også en 6x stetson og den har jeg fanme givet hele 2100 kr for. Hvis du finder en i min størrelse, så kan du godt tage en med hjem til dk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså Jørn... |
|
|
De har jo også andre hatte end lige den jeg har købt  smart ikk? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he he |
pia hansen |
10-11-2005 15:53 |
|
hej frank jeg saa dem oppe i burly..var oppe at kobe nye cowboystovler der. kan ikke lige huske hvad butikken hed.. men skal der op i weekenden igen.. kobte ogsaa hatte til mine born der lilla straahat til min lille pige, 8 dollers den var sat ned , og beige filterhat til min son,15 dollers ogsaa sat meget ned.. saa nu er de stolte.. glemte bare at kobe en til mig selv.. da jeg syntes at 95 dollers for mine stovler var nok...lol.. men noj hvor er de lekre at have paa selv om de gor ondt enu.. .. aw aw.. m.v.h. pia Get A Painthorse, And Put Some Color ON The World.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miki... |
|
|
jamen det har de da men ikke sorte stråhatte... Jeg har selv købt en sort Stetson hos dem. Og så er din hat en 6 x Beaver og ikke Stetson, man måler kvaliteten i Beaver. Min Stetson er kun 2 x beaver da jeg ikke ville ofre mere end 1000,- på en hat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, hvad ved bønder... |
|
|
... om agurkesalat... I det mindste ved jeg hvem af mig og Bob, der skal have den på.. he he. Og dengang jeg var dernede, havde de da sorte stråhatte...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels Frank |
Susanne h |
11-11-2005 21:27 |
|
Hi, hi...  Hvis ikke jeg tager meget fejl, så ender det med at Frank skal leje en kæmpe maskine når han skal hjem, for at få plads til... "øj-ja, det må du også godt tage med hjem Frank..."  Det ville nu være dejligt hvis alle westernfolk havde en kær onkel derover, tror jeg.  Hvornår skal du egentlig hjem Frank?
Bedste hilsner Susanne
HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY ! {> Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk min hjemmeside http://www.123hjemmeside.dk/smoky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja oeh ser du ... |
Frank Carlsen |
12-11-2005 00:14 |
|
Hvornaar jeg kommer hjem afhaenger helt af det finansielle. Jeg skal lige have fundet pengene til at sende hestene og det koster lige $12000 - $15000 for alle 3. Saa skal jeg ogsaa lige have fundet en $3000 til at faa 2 af hopperne sat til hingst. Saa er der ogsaa lige et par vaaben jeg godt vil koebe her. En 45-70 Riffel ala Quigleys. Et par 45 Long Colts revolvere, og et par andre ting. Ellers haaber jeg det bliver Juli 2006 permanent, men hvis der ikke er raad bliver det aaret efter. Jeg kommer nok hjem paa arbejds ophold i februar - marts for en 3 maaneders tid. Jeg har tidligere taget ting med hjenm til folk. Det har blandt andet vaeret dusters og reb. Det vil jeg godt fortsaette med. Der er dog en begransning med hensyn til stoerelse og vaegt da jeg ogsaa skal have mine egne ting med hjem. Eller koster en fuld container $2.000 og der kan vaere rigtigt meget i (50 - 100 Sadler) LOL. Hav en god nat Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|