Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

HVAD ER DENNE SADDEL VÆRD?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 17:14
Hejsa... jeg skal sælge min venindes saddel, og for at finde en ca. pris vil jeg li høre hvad i ville mene den er værd!!!
0
0
Svar på denne tråd

Hvis den passer min .
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 19:38
... hest .. så omkring 1500 ;-D Måske du skal oplyse mål og mærke?? *ggg*

Vh Gitte, mest mor til smukke Tera {>

"Uanset hvad du hører og læser, så husk altid at danne dig dit eget indtryk"

Jeg ejer den smukkeste brogede hingst - flotte fotos på præsentationen

0
0
Svar på denne tråd

det kræver
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 19:40
nok lidt flere oplysninger, hvis du vil have et bud, f.eks. hvilket mærke, alder, sadeltype, størrelse både bom og sæde. for mig ser det ud som om det er en bighorn?? tager jeg fejl?? Tina
Med en ven deles
minderne fra i går,
glæde fra i dag,
og håbet for i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil gætte på...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 20:58
ca. 5000,- Det er en Big Horn og umiddelbart vil jeg skyde den til at være 4-6 år gammel og velholdt. Nypris ligger på knap 9000,- vil jeg tro men hvis du vil have en mere præcis pris og evt. sælge den så prøv at kontakte westernsaddles.dk som er forhandler af mærket Big Horn

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

fin pris
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 11:05
5000 kr er en fin pris. Den ser meget ny og velholdt ud og da nyprisen er 9000 kr, skal du ikke sælge den billgere.
0
0
Svar på denne tråd

1500 er li lidt for lidt :)
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 11:51
Mener det er en wild horn, men kan lige tjekke det, det kan godt være d r en big horn... vi har sat den til salg for 5.000,- og bedt folk give en seriøst bud...
0
0
Svar på denne tråd

Wild Horn = Big Horn
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 12:31
Er faktisk samme firma...MEN Big Horn har lavet en type sadel til det europæriske marked og europæriske heste og dem kalder de Wild Horn. De laver dem lidt anderledes i bommen så at de passer bedre til europæriske heste da de mener at vores heste er anderledes end dem som er i USA... Forklaringen fik jeg af Jesper fra Westernsaddles.dk dengang jeg købte en Wild Horn af ham...som iøvrigt var meget lig den som du viser på billedet...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

okay jamen tak for oplysningen :)
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 20:22
Det er en udemærket saddel, men den passe kun på en lidt bred hest. min veninde kom a me hendes og har fået en meget spinkel hest, som den desværre ikke passer til...!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider