Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Clinic med Nico Hörmann
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 06:39
Så ligger det helt fast. Vi afholder clinic med Nico Hörmann lørdag d. 19/11-05 Nico er udpræget reining rytter, men beskæftiger sig selvfølgelig også med den mere grundlæggende horsemanship. Så skynd dig at tilmelde dig, så dig og din hest kan få nye ting at arbejde med hen over vinteren ! Vi starter lørdag morgen kl 9.00 og slutter når vi er færdige ! Prisen for at deltage på denne super clinic er 800 kr. Bindende tilmelding senest d. 13/11, men skynd dig da der kun er et begrænset antal pladser ! Tilmelding kan ske til : JMC på tlf 74 56 64 45 Marianne mobil: 40 56 64 45 Jens mobil : 40 89 64 45 eller på mail : jmc@jmc-quarter-horses.dk Vi glæder os til at se dig !
0
0
Svar på denne tråd

I glemmer ...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 09:18
at fortælle at Nico Hörmann er en af Tysklands Top 5-6 trænere i reining. Hvis man ikke læser tyske tidsskrifter, kender man nok ikke så meget til ham, men Nico er som sagt en af de største kapaciteter dernede. Han har været assistant trainer for Kay Wienrich og da Kay flyttede til FRankrig, overtog Nico træningen på Flachberg Ranch i Schwanewede ved Bremen. Nico er vist stadig på det tyske landshold og er iflg mine venner fra Hamburg, der bruger ham som træner, utroligt sympatisk og meget, meget dygtig. Jeg kan kun anbefale deltagelse. MH Conny
WESTERN Journalen
Danmarks nye Westernmagazin

WESTERNPORTALEN
0
0
Svar på denne tråd

Min fejl..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 10:22
Conny du har ret... Jeg har i min naivitet troet at folk kendte Nico og hans mange meritter... Men tak fordi du lige kastede lidt lys over hvilken kapacitet han er ... Vi ses til en lærerig dag...
0
0
Svar på denne tråd

Nico er lige blevet tysk mester
Forfatter: 
Dato:  05-11-2005 13:28
Nico har endnu engang bevist hvilken kapacitet han er, idet han lige har vundet det tyske mesterskab i reining...

Så skynd dig at tilmelde dig, der er stadig ledige pladser...
0
0
Svar på denne tråd

Tilmeldinger
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 16:22
Hej allesammen.

Først tak til alle jer der allerede har tilmeldt jer, tror vi får en meget lærerig dag.

Og til jer andre, SKYND JER. Der er stadig 2 ledige pladser, og som altid går vi jo efter først til mølle princippet...

Vi glæder os meget til at se jer

Med venlig hilsen

JMC'erne
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider