Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Tak til Give
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:29
Jeg synes det var en rigitg hyggelig stævne som altid. Dog gav det ikke nogen videre placering men vi havde det vildt sjovt og fik grinet en masse. Tusinde tak til arrangørene,dommer, ryttere, heste og publikum. Håber vi ses næste år den 26 marts. hilsner fra Pajero og Marlene
0
0
Svar på denne tråd

Ja tak
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:48
For et rigtigt godt arrangement. Det er imponerende fremmøde, og afviklingen følger planen bare lidt forskudt ;-D Jeg ved ikke hvornår I blev færdige, men det må have været en meget lang dag!!! Måske skulle man overveje at lave det over 2 dage - det var bare en strøtanke. Vejret var perfekt, og stemningen god, så der blev tid til snak på kryds og tværs. Skulle hilse fra Katrine og sige at hun er klar igen til marts. Det kan ikke passe at Anette og Mustang Sally kan være så suveræne hver gang ;-D så træningen til næste gang er indledt. Hilsen John
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt stævne
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 20:59
Tilykke med det gode stævne. Tiden holdt ikke helt men hvem kunne vide at der kom så mange. Jeg skulle have været med men min hest var ikke helt rengående Æv... Hun er dog klar til næste stævne til Jysk, håber at se lige så menge der. Mig og chanell glæder os også til marts. Venlig hilsen Tina Andersen. Dejlig avlshoppe sælges stg 157. lave simplehen gode føl.(sælges da vi gerne vil avle vidre med hendes afkom) Se hende plus afkom på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Rigtig dejligt stævne
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 21:58
og hvor var det flot med den kæmpe tilslutning (y) Hvornår sluttede sidste klasse? Det må have været sent. Det med at lave det om til to dage synes jeg også ville være en rigtig god idé. Jeg har i hvert fald sat kryds i kalenderen til næste stævne. :-P Hilsen Dorte og El Hamlet
0
0
Svar på denne tråd

1000 tak
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 09:48
for en god dag..Jeg syntes at det forløb rigtig godt. Hilsen Tina Daisy & ikke mindst Cæsar
0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 10:20
allesammen, for de pæne ord. Det var en lang dag for mig også, men også en dejlig dag. Hvor er det bare skønt at se en masse glade mennesker hygge sig med deres heste en hel dag.. Vi var færdige ca 21.30, men kun fordi en del havde meldt fra i de sidste klasser, men af skade bliver man klog som de siger, så nu må vi lige lægge hovederne i blød hvordan vi gør det til næste stævne. det skal helt klart deles ud på 2 dage. Hmmm Vi ser hvad der sker... K h Marlene
0
0
Svar på denne tråd

stævne i marts?
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 10:35
ja jeg kunne desværre ikke være med i denne omgang. MEn sig mig, holder I et stævne igen i marts? Så vil jeg nemlig krydse af i kalenderen nu, for SÅ skal jeg med ;-D SYnes det er genialt at der holdes sådanne stævner. Selvom jeg ikke var med vil jeg da også gerne sige tak for et godt initiativ der helt sikkert har været med til at støtte sporten.
0
0
Svar på denne tråd

super stævne
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 11:34
Det var mig og Tabasco´s første stævne og syndes det rigtig rigtig godt, jeg var meget spændt på hvordan Tabasco ville tage det men det gik fint, med musik og det hele, vi fik da også nogle rosetter med hjem. så for mig var det en med oplevelses rig dag. Hilsner Anna & Tabasco
0
0
Svar på denne tråd

Billeder
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 15:26
Er der ikke nogen der har nogle billeder? Det lyder jo som om, at det har været en super god dag. Jeg var desværre til bryllup, så havde ikke mulighed for at komme og se på. Meeen nu har jeg da sat et kryds i kalenderen d. 26/3-06. Hvem ved, det kan være, at vi kan være med næste gang? Mvh Kirstine
0
0
Svar på denne tråd

Super godt stævne...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 15:48
Herfra vil jeg også gerne sige tak for et super godt stævne. Vi havde en rigtig god og hyggelig dag. Det var bare dejligt med så mange deltagere, og når man selv deltager med en breeding stock paint, så var det virkelig dejligt at se så mange andre Breeding Stocks (faktisk hele 5!) Hilsen Laura
0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  14-10-2005 15:22
Jeg ved at kreativ foto, var der om formiddagen, men hun var desværre ret sløj, så hun tog tidligt hjem, men hendes billeder ligger på hendes hjemmeside som er: http://www.kreativfoto.dk Kh Marlene Rostell
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider