Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Western heste
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 20:02
Undskyld hvis overskriften er lidt intetsigende, jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive. Sagen er den, at jeg står og skal sælge min pony. Jeg har i et halvt års tid fået undervisning i western, og da det er noget jeg og min pony, Tøsen, begge holder meget af, vil jeg helst have hende solgt til en western rytter. Hvor gør jeg bedst det? Og er der overhovedet marked for en 8 års fjordhest/araber/oldenborg hoppe på 148 som jo stort set kun lige er startet på western, fra at have været "alm. hygge pony". Min træner siger at hun er meget velegnet, specielt fordi hun er rolig, men kan tændes hvis man skal bruge det samt hendes bygning er fin. I får lige et billede af hende :-) Håber på svar og gode råd :-)
:-) Malu :-)

0
0
Svar på denne tråd

tjoeh..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 21:26
Du kan jo prøve at sætte hende til salg på westernportalens salgsside, der er det jo primært westernfolk, der kigger. Jeg tror din køber muligvis er et barn eller en voksen begynder, der ikke ønsker at give en formue for en amerikansk hest. Folk, der har redet western i nogen tid, er ofte blevet så bidt af det, at de "bliver nødt til" at købe en amerikaner som evt efterfølger til deres allbreed. men held og lykke med at finde et godt hjem til hende :) mvh Maria
Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 21:55
Det prøver jeg :-) Hehe - jow .. vidste godt jeg ikke vil kunne sælge hende til en "prof." westernrytter .. gør såmænd heller ikke noget at køber ikke er så erfaren, bare det er en westernrytter *bare, bare, bare... krydser fingre*
:-) Malu :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider