Hej med jer, Jeg har netop opdateret Charlies Corral websiden med nye salgsheste, ville lige dele nogle af dem med jer, de er virkelig smarte! Her er Hidalgo tvillingen Dixon, en vallak efter Super Dry Ice (Superior Reining og Western Pleasure). Eller hvad med Sweet P, hoppeføl efter Caantenders Review, Cremello QH som er importeret fra USA, pleasure/allround blodlinier. Se flere på siden www.charlies-corral.com
Hvor ville det være dejligt hvis der var sat priser på alle heste som var til salg! Man kan jo føle sig helt til grin, hvis man troer prisen er ét, og så får oplyst noget 3... I øvrigt nogle lækre heste!!
Bedste hilsner Susanne
HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY !
Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk
Jeg leder som sagt stadig efter hest, og der er utrolig mange steder, hvor prisen ikke er angivet. Som regel skriver jeg til sælger for at forhøre mig om prisniveau inden - vil ikke køre ud og kigge, før jeg har en ide om prisniveau. Det er simpelthen spild af tid og dyr diesel at køre efter en hest, som er helt udenfor den økonomiske rækkevidde. Man kan stå der og blive helt til grin som potentiel køber. På den anden side kan jeg godt forstå, at mange avlere "gemmer" prisen på deres salgsheste. Jeg vil tro, at det hænger sammen med, at andre avlere ikke må se, hvad deres salgsheste koster. Ja - hvad ved jeg. Anne
for hvis sælger vil sælge, må vedkommende altså ud med prisen. Hvordan skulle man ellers kunne tage stilling til, om hesten er indenfor økonomisk rækkevidde. Det er mit indtryk, at priserne generelt er faldende på Quarter og Paints - også i udlandet, så man skal ikke holde sig tilbage. Nå, ja - jeg er nok efterhånden blevet noget garvet pga. den lange søgen efter drømmehesten, som endnu ikke er fundet. Anne