Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

E-learning eller DVD
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 21:22
Hej derude i efterårskulden ;-D Er der nogen af jer, som kender et sted på nettet, hvor man kan få e-learning om westernridning, reining m.v. Eller er der nogen af jer, som kan anbefale træningsvideo eller DVD. Jeg har fundet en nogle vidoer, som ser ud til at være ret fede. Det er på Larry Trochas hjemmeside: www.horsetrainingvideos.com/ ltvideotitles.htm Er der nogen som har disse vidoer og ved om de er gode? Det er bare også lidt dyrt told om moms når man får varer fra USA, så jeg ville hellere finde noget lidt tættere på DK. På forhold tak Iso
0
0
Svar på denne tråd

Min kæphest...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 08:43
Bedste hilsner
Susanne

HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY ! {>

Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk
min hjemmeside http://www.123hjemmeside.dk/smoky
0
0
Svar på denne tråd

Vern Sarpergia
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 12:43
Hej Iso Jeg har fået fat i en kanon dvd... DVD'en er lavet af Vern Sarpergia og Sylvia Rzepka, De er meget dygtige og succesfulde ryttere. Deres filosofi er at lytte til hesten - og træne derefter - "Feel it" kalder de det. Deres ridestil er superflot og enkel at forstå. Noget man kun kan beundre. Alene det, gør dvd'en lækker at se på. I artiklen "about us" fortæller Vern og Sylvia om dem selv og deres træning/succes. De virker aldeles "helt nede på jorden" - trods deres enorme succes. http://www.sr-horse-training.com/ DVD'en er opdelt i kapitler. Man starter med grundtræningen, som de kalder ABC. Her er vist hvordan man får en blød og eftergiven hest (dressurryttere kunne også bruge dette med succes). Derefter kommer alle standard øvelser man bruger i reining. Det smarte ved kapitler er, at man nemt kan finde lige det man har brug for. Sproget let-forståelig og der tales tydelig engelsk. Jeg vil påstå, at enhver der bare kan lidt engelsk, kan forstå det. For at uddybe hvordan øvelserne laves korrekt, går de ned i slowmotion mens de forklarer. Man får det penslet ud!! Jeg vil dog mene, at DVD'en henvender sig mest til ryttere der er igang med at ride western. Hvis man er helt rå, vil man mangle de helt basale grundridnings principper, som de ikke gennemgår i filmen. Men den viser meget smuk ridning, som alle vil kunne få gavn af at se - uanset om man er begynder eller erfaren showrytter. Den er kanon god. Jeg kan kun varmt anbefale den. Kan købes hos Tuse Creek Ranch. Der afholdes clinic med Vern d. 21-23 oktober på Tuse. Gratis at kigge på. Hilsen Sus ;-)
0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 13:39
Sus - Jeg har skrevet DVDén med Vern Sarpergia og Sylvia Rzepka på min ønskeliste til jul den lyder rigtig god. Er der instruktion for slidingstop og spinns? Jeg takker jer begge for informationerne og god weekend :-D Iso
0
0
Svar på denne tråd

Instruktion
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 15:10
Hejsa Iso Jepper... Den viser hvordan man træner stop og spins. God idé som julegave - den er kanon ;-) Der er "kun" 3 måneder til jul ;-) Held og lykke med træningen Hilsen Sus
0
0
Svar på denne tråd

Jubiii
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 17:23
Jubii kriller i maven nu det jul igen og nu det jul igen og julen varer lige til ...Kan næsten ikke vente til jeg måske får den i julegave ;-D Og takker igen Sus
0
0
Svar på denne tråd

Jul jul jul ;-)
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 21:12
Hi hi hi - ja underligt... Syn's lige det har været sommer og nu nærmer julen sig... :-P Du kan roligt glæde dig - jeg er rigtig glad for dvd'en og jeg har hørt at den er blevet rigtig populær ;-) God jul ;-D Hilsen Sus
0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg blev også fristet
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 10:38
Uhh ha den lød da til at være interessant. Så selv om jeg egentlig ikke syntes jeg havde råd - så har jeg bestilt den hos Tuse Creek Ranch. Klaus sender den i dag - så jeg glæder mig til at se den. Kan informere, at den koster ca. 600,- Iso kan jo komme forbi til et kik engang ved lejlighed ;o)
April Charisma

{>
0
0
Svar på denne tråd

Dorrit
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 22:24
Jamen jeg tager da imod invitationen med kyshånd - Vi kunne jo lave en lille heste hyggeaften, hvor vi ser træningsDVD og spiser hesterugbrød og drikke husmulecola. hi hi Måske skulle man bagefter sætte en monitor på i stalde så hypperne kunne stå og se DVDen Du giver bare en prej, så møder jeg gerne op hos dig! Vinke vinke - (er lidt skør) men det ved du jo nok allerede! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider