|
|
| undervisning i western... |
|
|
...søges nord for limfjorden... Er der ikke nogle der ved hvor en nybegynder kan få noget undervisning?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke meget |
|
|
der er ikke særlig stor western-aktivitet i det nordlige Jylland! Jeg har selv efterlyst træning omkring Ålborg, men det nærmeste jeg kom, er at finde et par westernryttere, der får Helle Kristensen op fra Viborg ca hver 2. måned - de holder til lige udenfor Ålborg, men altså syd for fjorden. mvh Maria
Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm træls... |
|
|
...jeg har godt lagt mærke til at det mest er på "øen" og fyn der er noget interesse for western. Syns der er vildt irriterende mildt sagt! Jeg er på grænsen til at konvertere til western nemlig og ville da gerne have en god "opstart".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nordjylland |
|
|
der findes undervisning på vrendsted rideskole oppe ved Løkken.eller det gjorde det da jeg var nordjyde. Og har set de annoncerer med undervisning i nærheden af sæby. Og ellers er der i Hobro. kan i ikke samle nogen stykker og få en Western træner op til jer? f.eks Helle fra Valley View. Hun er dygtig og let at forstå. Held og lykke Hilsen Marianne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det passer ikke! |
|
|
der er absolut ligeså mange eller flere i JYlland, Smut i på Westernportalen og kig under klubber og trænere. Så finder du med garanti nogle du kan alliere dig med. Du kan også springe over hvor gærdet er lavest, forsøg at hyre en træner, annoncer her hvornår vedkommende kommer og underviser og se hvor mange der kommer frem bag stenene. MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| conny... |
|
|
det er rigtigt, at der er mange trænere i Jylland, men de fleste holder til sydpå. Hvis man kigger på westernportalens trænerliste er de to nordligste Pernille Bendix i Randers og Helle Kristensen i Viborg og så Pia Thurland, der bare skriver hele Jylland. Der er ikke en eneste registreret nord for fjorden, men jeg ved, at både Pernille og Helle kører nordpå for at holde clinics. Det hjælper selvfølgelig ikke meget, hvis man er helt palle alene og der ikke er andre i umiddelbar nærhed, der vil forsøge sig med western, så kan det godt virke lidt uoverskueligt, især når man er vant til at dressurtrænere nærmest falder ned af træerne. mvh Maria
Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
| Forfatter:  |
Thomas |
| Dato:  |
26-09-2005 23:17 |
|
Hvad med Brian Kronborg? Han bor da i Hjallerup, det er ikke så langt fra Aabybro. Ellers er der jo som før nævnt; Løkken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej Thomas |
|
|
Er han reg. træner? Jeg har nemlig godt hørt hans navn nævnt, men han er da kvægrytter? (ikke fordi det behøver betyde noget) - og selvom han skulle være træner er det jo svært at vide, eftersom han ikke lige står på den liste jeg har tilgængelig  mvh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang brian kronborg... |
|
|
...er der nogle der kan finde hans tlfnr eller evt mail/hjemmeside?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brian... |
|
|
er en rar mand og kan sagtens lære nåede ridning fra sig, også selvom det ikke omhandler kvæg. så prøv da at kontakte ham. tlf nr kan jeg desværre ikke hjælpe med.
Heste Hilsen Rebecca

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej Nins88 |
|
|
Du ka finde brian´s nr på DWF´s hjemmeside under forening / bestyrelse. Hilsen Tom
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Der er da også |
|
|
Rene Jensen på Little Mule i Klitmøller.Dels har de da clinics med trænere udefra og dels underviser Rene da selv. MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|