Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Westernhat til ridehjelm
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 17:02
Hej Westernfolks! Jeg kunne godt tænke mig at vide, om man kan købe en westernhat str. 68 og være høj, da den skal ligge udenpå en ridehjelm str. 68. Ved ikke så meget om westernhatte og vil gerne have nogle tips om str.
0
0
Svar på denne tråd

jeg købte en westernhat
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 17:48
med indbygget ridehjelm i. Den synes jeg så ret fix ud, indtil jeg havde den på hovedet. Den passer glimrende, og vil kunne holde regnen fra ansigtet. For jeg føler at jeg ligner en mexicaner med den på. Sol i ansigtet får jeg da ikke. Men jeg er da glad for den alligevel. Vil bruge den, den dag jeg skal ind med en flok køer.'
Smil forlænger munden
Glæde forlænger livet

Jeanette
www.sitecenter.appaloosa.dk
0
0
Svar på denne tråd

man kan...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:00
...købe en hjelnm der er lavet til at have¨på under hatten. Det er nærmest bare en skal. Jeg tror at man kan købe dem i stenløse (?) Claus
www.dlwr.dk
0
0
Svar på denne tråd

ingen kompromi her
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:19
Jeg har prøvet at styrte med hesten og blive smidt af før i tiden. Hver gang uheldet har været ude, har jeg været lykkelig for at jeg havde ridehjelm på. Jeg tror den har redet mit hoved et par gange, så derfor rider jeg ALTID med hjelm. Det agter jeg også at gøre, når engang skal til at showe min hest. Heldigvis er det også tilladt. Bliver vi så dømt ned pga. det, tja.. så er det bare ærgeligt, da jeg har mit helbred for kært. Så cowboy-hatten er til halter og showmanship at halter klasserne for mit vedkommen. Personligt syndes jeg at det er modigt at ride unden. Tænk at man er så sikker på sig selv, at man tror at det kun sker for naboen...
Bedste hilsner
Susanne

HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY ! {>

Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk
min hjemmeside http://www.123hjemmeside.dk/smoky
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har selv
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:21
undersøgt det på et tidspunkt, da jeg ikke synes hjelm hører til westernudseendet. Her er en svensk side. De er ikke så kønne men måske kan du bruge det. hjemmeside

~ Grev Axell ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse, man ved jo ikke hvornår den kommer igen! -Garfield
0
0
Svar på denne tråd

også i DK
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 08:11
Jeg har engang set sådan en "westernridehjelm" på en Dansk hjemmeside, men kan ikke huske hvilken... Kostede vist ikke en vild formue..
De bedste hilsner

Tina ;-)

Lidt skør er man vel altid.... :-P

0
0
Svar på denne tråd

det var...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 08:22
westernsaddles.dk som havde den i sortimentet men om han stadig har den ved jeg ikke men så kan ihvertilfald skaffe den hjem...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Ridehjælm
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 10:00
Den Claus taler om er saddelshopppen.dk -> Western -> Ridehjelme Den bliver ikke særlig meget større end ens eget hoved...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider