Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

AWR open ? ?
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 12:12
nogen der har set en stævneplan ?

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Næææhh
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 12:50
Men der står jo på siden at de ville udarbejde en d. 21/9. Så mon ikke den snart kommer?
Pletter på mine heste, det er bare det bedste
Se Little Meadows hjemmeside her

Se min westernrytterprofil

0
0
Svar på denne tråd

Program
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 08:03
Prøv at checke din e-mail; vi har sendt den til alle der har skrevet deres adresse på tilmeldingen. Ellers kommer den på hjemmesiden i løbet af i dag.
Hilsen
Henrik C

www.awr.dk
0
0
Svar på denne tråd

Ingen mail
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 10:57
Jeg har ikke fået nogen mail.

0
0
Svar på denne tråd

Øv da!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 12:39
Hmm - nå, men jeg lægger programmet på hjemmesiden så snart jeg kommer hjem fra job. Jeg ved sørme ikke hvad der er gået galt :-(
Hilsen
Henrik C

www.awr.dk
0
0
Svar på denne tråd

Super duper
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 13:10
Oki Henrik, Det er så i orden (y) ;-D

0
0
Svar på denne tråd

God tur...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 23:25
... og rid nu godt allesammen! Jeg må desværre melde fra i år. Kan simpelthen ikke få Bob til at blive rengående igen :-(
0
0
Svar på denne tråd

Øøøøv Miki
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 11:18
Så må du da komme og heppe ;-D Det er da ærgeligt at du ikke kommer denne gang. Men pyt, bare Bob bliver rengående snart. Pøj pøj med det.

0
0
Svar på denne tråd

lidt billeder fra stævnet...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 20:00

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

fiiine...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 21:16
Ihh, hvor er i fine sammen. Dejligt at se.. Hvordan gik det med resultaterne? Og hva' pokker... er det ikke Claus der sidder der til højre? På en rød sag? Hvad er det for noget?
0
0
Svar på denne tråd

jo det er
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 22:26
Claus som "holder" ved siden af mig...den røde hest kender jeg ikke, det må du spørge ham om men det var da rart at vi i det mindste var 2 med overskæg til stævnet... Og med hensyn til resultaterne så er farven på sløjferne ikke så vigtigt men det at han opførte sig pænt og gik rigtig godt, fik nogle gode udtalelser fra Helle Christensen som var dommer...ialt en god dag med dejligt vejr...

0
0
Svar på denne tråd

den røde hest
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 22:54
er Stonie, som Louise Nielson red før den hun har nu. Det var et rigtigt hyggeligt show, vejret var perfekt og det blæste næsten ikke. Keep up the good work. Mange hilsner Jette
0
0
Svar på denne tråd

Det gik da godt
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 23:37
Det gik da rigtig fint. Mine placeringer blev: Showmanship 2. plads Pleasure W&T 2. plads Pleasure 1. plads Trail 1. plads Horsemanship 1. plads Jørn: Det gik da fint, især når man tænker på at i ikke har fået øvet, men bare kastede jer ud i det. FLOT!!! Det var rart at møde dig. Miki: Og ja det er Stonie Claus sidder på. Men det var kun Blis der "duede" til barrel race og pole bending. Det var et rigtig dejligt stævne, og vejret var virkelig med os. Det eneste der bare godt kunne have været undværet var flyverne. Men dem har man jo vænnet sig til efterhånden.

0
0
Svar på denne tråd

Jette og Jørn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 01:06
Jette: Er det så Claus nye ridedyr? eller var det kun nu og der? Altså hvor jeg går glip af meget, når jeg sidder herhjemme og triller tommelfingre... Jørn: Du har så evigt ret! Det er oplevelsen er gør det hele! Og hvor er det fedt at høre at det gik godt for jer... men havde nu ikke regnet med andet.
0
0
Svar på denne tråd

Mie...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 01:10
Ja, flyverne er den evige pest derude *g* Sidst jeg var på Amager, var jo med Fancy... og da hun så en af de større trække op over ridehuset, blev hun godt nok lavrygget. Til sidst troede jeg faktisk at hun ville kunne passe ind under traileren. Hold da op hvor hendes ben rystede under hende. Og ja, kunne godt forestille mig at Blissen ikke var sat af banen endnu mht barrel race og pole bending. Tillykke med de flotte placeringer. Håber vi ses næste gang der er stævne derude.
0
0
Svar på denne tråd

Stonie
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 08:30
Ja, Klaus har overtaget den efter en dame som var medlem af AWR, som sørgeligt nok døde, vistnok sidste vinter. Jeg red selv Mette von Büllows dejlige Skippa Chubby. Han har nu været i ridning i 3 måneder, men er stadig lidt stiv, men forbedrer sig fra dag til dag. Han bliver en superhest!!! Han havde dog nogen problemer med at stå fast i det dybe, løse hovslag, men klarede alligevel 4 førstepladser og 2 andenpladser...Selvom der ikke var så mange i klasserne, var det alligevel en rar oplevelse. Kommer der billeder på AWR's hjemmeside? Hilsen Jette
0
0
Svar på denne tråd

jamen jeg kan da godt nævne
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 15:37
at vi fik 4 x 2.plads , 2 x 3.plads og 1 x 4.plads... men det kan jo ikke rigtig bruges til noget når vi for det meste kun var 2, 3, eller 4 startene i klassen... Det lyder flot ikk ! men jeg kom faktisk sidst i næsten alle klasserne på nær 2 af dem og der var 3 startene og jeg fik 2.pladserne... Men skidt pyt, det var ikke resultaterne jeg kom efter men oplevelsen både for mig og for hesten, det var trods alt vores første stævne sammen og vist nok hans 3.stævne i alt...og alt dette taget i betragtning var jeg meget tilfreds med dagen...

0
0
Svar på denne tråd

Jørn...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 21:00
Vi er vist allesammen startet i bunden. Bob og jeg fik da i hvert fald samtlige sidste pladser i lange tider, da vi begyndte at starte stævner. Det var så ringe. Men vi er da kommet efter det. Nu er vi endda begyndt at vinde lidt hist og her *g* Så bare rolig, når vi kan, så kan alle andre bestemt også *lol*
0
0
Svar på denne tråd

Jørn...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 22:46
Det gik da fint til stævnet! Din hest er bare for sød. I passer rigtig fint sammen. Og det var da flot du blev hængende da han ik gad det der med at være på den store bane... Griner. Syns du red rigtig fint. Og tillykke med placeringerne. Venligst Christina. (Lilians datter)
0
0
Svar på denne tråd

Jørn...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 22:57
Det gik da fint til stævnet! Din hest er bare for sød. I passer rigtig fint sammen. Og det var da flot du blev hængende da han ik gad det der med at være på den store bane... Griner. Syns du red rigtig fint. Og tillykke med placeringerne. Venligst Christina. (Lilians datter)
0
0
Svar på denne tråd

Billeder
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 11:08
Ja Jette, der kommer billeder på vores hjemmeside meget snart. I løbet af et par dage vil jeg tro.
Hilsen
Henrik C

www.awr.dk
0
0
Svar på denne tråd

AWP Open
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 12:27
Hej Miki Som du nok har forstået har jeg arvet Stony efter Tove, som desværre død i april. Han afløser nu Blis!!! Mem kun i pleasure, jeg tør ikke sidde på ham i en speed klasse, han er lidt varm ind imellem. Så jeg udfordrer dig gerne i Barrel race og Pole bending, næste gang på Blis. ( Jeg er bange for at Mia på Coko vil slå os hvis hun får trænet). Mange hilsner Claus Lyborg
0
0
Svar på denne tråd

Claus...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2005 23:25
Alle kan da slå mig og Bob... selv uden træning *g* Men jeg tager gerne udfordringen op da, så snart Bob er fuldt på højkant igen. Og under de tragiske omstændigheder, så er det da trods alt positivt at hesten så får en super hjem, selvom Tove ikke er mere.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider