Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

DM Ikast
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 07:59
Hej Allesammen... Jeg vil gerne give arrangørerne af DM i Ikast et stort skulderklap. Jeg synes de har gjort det rigtig flot i år. Jeg var kun oppe som tilskuer, alle dagene - men det var jeg også sidste år...og jeg må da nok sige at det er blevet bedre i år... Der var ikke helt så mange tilskuer, men det bliver nok bedre til næste år. Flot program, dog med fejl hist og her. Flot opstilling til fotografen, ude i opvarmningshal.. Gode speakere Godt tidsprogram Mange sponsor gaver... Jeg synes det var et kanon flot stævne,... Hvad synes i andre??
0
0
Svar på denne tråd

Flot DM::::
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 08:45
Flot Dm synds jeg også det var skide godt stævne jeg er enig.. og jeg som fotografen, synds det var nogle rigtige gode dage... TrineC
TrineC

Manthas girl Nell lånt ud til en SØD pige...
0
0
Svar på denne tråd

Ja det var en
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 10:19
god weekend med noget flot ridning og folk var i godt humør. Tak til alle som bidrog til at gøre dette års DM til et godt stævne...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 13:22
til alle de dygtige ryttere og heste. Bl.a Rikke Madsen som vandt Junior reining, Jeanne Olsen som blev nr. 2 og vandt Showmanship. Superrare hilsener fra Mia og Lille Bo
0
0
Svar på denne tråd

enig enig
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 18:00
Ja jeg må sige at jeg er enig . var desværre på arbejde men det jeg nåede at opleve var virkelig godt. Vi var der kun som tilskuer og nød at se alle de flotte heste og få en snak med alle gutterne... Hilsen Marianne
0
0
Svar på denne tråd

nogle Billeder????
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 18:20
anyone?
Smil forlænger munden
Glæde forlænger livet

Jeanette
www.sitecenter.appaloosa.dk
0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 00:14
Hej Jeanette... Der vil komme billeder ind på http://www.trine-christensen.dk, som var stævne fotograf ved DM. Hun har taget nogle kanon gode billeder... hun skal bare lige have tid til at få dem oploadet til hendes hjemmmeside. Jeg er sikker på at de vil være der i løbet af et par dage...det plejer at gå hurtigt. Hej Jørn. Tak for sidst... Det var igen i år, rigtig SUPER at du ville gå nattevagt!! Det var bare kanon dejligt at du ville det. Jeg er stadig imponeret over at du kan holde til det... Tak for vores hyggelige morgen sludre...det var super. Hej Trine C. Også tak for sidst til dig, det var som altid en fornøjelse at se dine billeder... Dejligt at hilse på dig igen...! Jeg vil også gerne sige tak for et godt stævne til ryttere og resten af arrangørerne...

Med Venlig Hilsen
Trine Søeberg
Trine-Søeberg.dk
opdateret d. 18 maJ.05...

0
0
Svar på denne tråd

Hej til jer alle
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 15:19
Hej ¨ ja der kommer billeder på lige så hurtig som internettet kan trække og min webmaster kan følge med. og hej Trine. det var også vild dejlig at se dig igen. jeg var lidt træt. men det var en rigtig go weekend lad os få nogle flere af dem. alle de søde mennesker man møder sådan en weekend. Knuz Trine
TrineC

Manthas girl Nell lånt ud til en SØD pige...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider