Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Så ligger det fast, Jysk Mesterskab
Forfatter: 
Dato:  11-09-2005 14:48
Datoen for dette års show er den 12. november 2005

Dommer bliver igen Peter Rabe fra Tyskland, og stedet bliver Ikast Ridecenter.

Der vil snarres komme yderlig info og tilmeldning, husk og tjekke
www.jyskwestern.dk

Hilsen
Jysk Western Forening
0
0
Svar på denne tråd

Hvornår??
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 12:42
kommer tilmeldingerne??? Jeg syntes ikke jeg kan finde nogen tilmeldinger, er det mig, som kigger forkert?? Lige et par spørgsmål: Hvad kommer det til at koste klassen? og laver i daycard? Hvad med box? og kommer der cutting?? Ellers så er vi nogle som virkelig glæder os til at komme og få en pragtfuld dag, lige som sidste år.. K h Marlene Rostell
0
0
Svar på denne tråd

Samme spørgsmål herfra
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 13:16
Har også tjekket deres hjemmeside jævnligt i den seneste tid, for tilmeldinger og yderligere info, men forgæves! Der er ikke engang 1½ mdr. til showet skal afholdes, så de burde vel snart komme?! I hvert fald bliver de nød til at sætte en meget sen frist for tilmelding, hvis alle skal nå at have en chance for at melde til...
0
0
Svar på denne tråd

Tilmeldning m.m.
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 16:02
Så er Praktiske oplysninger og Tilmeldning opdateret på www.jyskwestern.dk/ Der ville i kunne finde svar på de fleste af jeres spørgsmål. Mht. cutting, kan vi hendvise til dette svar: >>Vi har før tilbudt at, var der interesse for at få kvæg med til Jysk Mesterskab, stod vi åben for dialog, hvis der meldte sig nogle frivillig, det gjorde der ikke... = ingen kvæg til Jysk Mesterskab..<< Fra denne tråd her på HN: www.heste-nettet.dk/forum/13/25211/ 25123/. Hilsen Jysk Western Forening
0
0
Svar på denne tråd

tidsplan
Forfatter: 
Dato:  15-10-2005 19:04
Hej Vil høre om der kommer en tidsplan. Helst inden tilmeldingen frist udløber. venlig hilsen marlene
0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Ingen kvæg...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 08:55
... Det var da ærgeligt, men forståeligt... alle kvægrytterene er vist gået i vinter dvale.. ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
0
0
Svar på denne tråd

ændring
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 13:38
må hellere lige rette min forespørgelse. Det jeg gerne vil have er en klasse plan. Hilsen Marlene
0
0
Svar på denne tråd

Hunter!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 13:54
Hej Hvorfor er der ingen Hunter-klasser til JM? Generelt savner jeg Hunter-klasser til stævnerne. Mvh Britt
0
0
Svar på denne tråd

Spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 20:07
De spørgsmål der måtte være bedes stilles direkte til Show Manager. Rene Jensen, littlemule@mail.tele.dk, tlf.: 97975629 eller 40875729. Der er også svar på spørgsmål, på hjemmesiden: www.jyskwestern.dk. På forhånd tak Hilsen Jysk Western Forening
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider