Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Stakkels Pleasure Tacho...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 10:32
Ja bare fordi den dumme hoppe skulle lege østasiatisk kampsports-mester med en fjordhest, med et dårligt bagben til følge, hænger hele showet i weekenden nu på Tacho.

Jeg gad ikke kun starte kvæg i weekenden, for det er jo hurtigt overstået, så hvorfor ikke få en hel weekend ud af det.

Iført nogle stærke bolcher og programmet, gik jeg til møde i sidste uge med Tacho. Vi aftalte at mødes kvart i halv, i foldens nederste venstre hjørne.
Vi tog begge plads og tog et bolche hver. Hmmm sagde jeg og kørte min ene finger ned over klasserne, hvad siger du til en gang team og cattle penning??? Tacho nikkede ivrigt, det var en mægtig idé og han spurgte hvem vi skulle være på hold med, og om han igen, lige som sidst, måtte få en hapsdog med karrydressing, når han var færdig, hvis han lovede ikke at pille Reining programmerne ned af ridehusvæggen. Jeg kløede mig lidt i nakken, og vi tog et stærkt bolche mere... æææææh Tacho jeg tænkte på, du kunne redde dig en hapsdog OG nogle af de gode bolcher eller en cola, HVIS du går med til at gå to Pleasure klasser. Hans øjne blev som tekopper og hele hans krop stivnede... KEDELIG-KLASSER, måbede han.
Jamen det kan du sagtens, du skal bare holde dig vågen, så skal jeg nok hive dig rundt, det er ikke så svært.
Jamen, sagde han mens han sank helt sammen, det er så gabende kedeligt mor, og jeg skal gå med musse-skridt og smile til dommeren... og tossestreger er jo helt udelukket!!!
En hapsdog og bolcher, eller ingenting, sagde jeg mens jeg gjorde klar til at hæve mødet.

Det var et svært valg for den lille hest, men siden har han virkelig gjort sine anstrengelser på banen, allermest med at holde sig vågen. Soda står på sidelinien og rette på ham. Ned med nakken Tacho... eeeeiih du vader jo rundt, du skal svæve, du er kedelig at se på, skru nu charmen på, og hun bliver ved.

Imens han gør sit ypperste for ikke at svare hende igen, kan jeg høre ham mumle "Hapsdog og bolcher, hapsdog og bolcher..." Ja hvad har man ikke bestikkelse til!

..
0
0
Svar på denne tråd

hihi...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 10:35
kan næsten se sep pionteck sige.. dæk og fælge dæk og fælge.. ;-D

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha ha...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 10:45
men Tacho udtaler Cola som Sola...

Som han har forklaret mig, han hedder jo heller ikke TAKO vel!!!
..
0
0
Svar på denne tråd

Giver du virkelig din hest det ?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 07:29
Giver du virkelig din hest alt det junk ?

Min hest faar engang imellem et hestebolche (alfalfa og baer), men der er langt imellem, og de faar absolut ikke noget med sukker i.

Mens min etaarige bliver vaennet til at blive haandteret vil hun faa nogle, men det er kun over en kortere periode under tilvaenning.

Det er garanteret sjovt at se en hest spise en hapsdog, men det bliver ikke lige min der goer det.

En af mine venner havde plantet Jalapeno chili ved siden af folden (taenkte sig ikke lige om).
En dag da jeg var der, snuppede en af hestene lige en god mundfuld af dem. Den hylede og skreg, sprang rundt i hele folden i fuld firspring, og var ved at splitte det hele ad.
Vi var hved at blive bange for at den ville begynde at rulle, men efter 5-10 minutter, faldt den dog til ro.

Hav det hyggeligt

Frank
0
0
Svar på denne tråd

at give hestene mystiske ting....
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 08:57
Her i vores stald er der ikke grænser for hvad hestene får at spise...

Bob drikker endda cola til tider

Så guffer, blocher, cola, æblejuice ja alt bliver prøvesmagt herhjemme.

0
0
Svar på denne tråd

He he he
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 09:48
ja de er altså mærkelige de dyr.

Men har de først fået smag for noget lækkert, ja så er det svært at skjule for dem.
..
0
0
Svar på denne tråd

Mine to
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 11:45
Mine to dejlige hopper eeeelsker polomints.

Pletter på mine heste, det er bare det bedste
Se Little Meadows hjemmeside her

Se min westernrytterprofil

0
0
Svar på denne tråd

netop......
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 12:12
hippie elsker poloer... jeg kan ikke have dem i lommen uden hun har spottet dem..

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

sød historie...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 12:51
HA HA.... Sjovt.... en af mine heste ( Basse) er også vild med mærkelige ting... Bananer... og vicks.. man kan ikke gå forbi hende med en vicks i munden uden hun bliver helt elektrisk og også vil have en...og hun drikker også sodavand.
Pico er så lidt mere reserveret, han drikker så til gengæld Kaffe.. han spiser ikke hvad som helst.. men Basse hun er frisk :-)

LOTTE J: det var en ret sød historie... gad vide hvad jeg kunne bestikke Picó med :-))
0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 13:50
Her er vi nok lidt mere voksne... Jessie vil nu helst bare have en øl.. og brændte mandler... Den ene vallak i flokken er vild med varm kaffe....

Stine
0
0
Svar på denne tråd

hihi....
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 10:37
husker til Kongskilde markedet for et par år siden, her stod en mand og lavede brændte mandler.. hippie blockerede uden for boden og nægtede at gå før manden havde givet en.

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

Så kan han lære det
Forfatter: 
Dato:  09-09-2005 11:58
ha ha ha.....
..
0
0
Svar på denne tråd

miki......
Forfatter: 
Dato:  13-09-2005 12:15
ja ja Bob og hans cola....
Kan godt huske sidste år på Alhambra, han nærmest sugede/stjal resten af min cola, der var simpelthen opdækning i feltet og så var det bare at aflevere...men man skal huske at holde fast på dåsen når den er tom for der jo lidt GED over Bob og haps så forsvinder dåsen altså osse hvis man ikke lige er hurtig nok...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider