Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Min lille ny
Forfatter: 
Dato:  28-08-2005 23:02
Hej allesammen

Denne weekend skulle jeg ud og se min foerste heste aktion hos en af mine venner der ejer Rocking X Ranch her i Parma Idaho.

Jeg sjulle ihvertfald ikke koebe noget, da jeg jo ikke lige mangler en hest.

Hvad sker der saa?

Tjaa den soedest lille filly kommer paa podiet som den foerste hest i aktionen. Jeg koebte hende ikke saa jeg saa hende blive solgt.

Hmmm man har et standpunkt til man tager et nyt. Saa efter hun blev solgt talte jeg med damen der koebte hende, og sagde at hvis hun skiftede mening med hensyn til koebet ville jeg gerne overtage hende.

Nu havde jeg jo saa givet skaebnen alle mulige chancer for at jeg ikke skulle have denne hest.
Da hun senere koebte 2 geldinge synes hendes mand at 3 heste var for meget at koebe, saa hun endte med at saelge hende til mig for hvad hun havde givet for hende (og tro mig det var ikke meget).

Saadan endte jeg altsaa med at blive ejer af RXCOASTERSBLUEDIAMOND eller Diamond som hun kommer til at hede.

Hendes blodlinier er ikke super imponerende, men de fleste af hendes aner er arbejdende ranch heste, saa jeg haaber hun er rigtig cowy.

Hun er for naervaerende ret lille saa den naeste maaned bliver hun staaende hvor jeg koebte hende, og forhaabentlig kan vi faa noget vaegt paa hende.

Efter den maaned skal jeg til at arbejde med hende saa vi kan faa hendes skyhed pillet af hende.

Her er hun saa.

Hav en god dag/nat

Frank
0
0
Svar på denne tråd

Lille ny
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 05:43

Til lykke med den lille ny diamant.
Det var da heldigt, at du fik lov til at købe hende-

Jeg ville slet ikke turde gå til en auktion. Kun guderne kunne gætte på, hvad jeg fik mig rodet ind i og slæbt med hjem.

Love your horses - they deserve it
Take care........Lilli
Proud owner of:
a href="http://Boons Prediction
0
0
Svar på denne tråd

Hvor fin...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 08:09
Tillykke med hende. Jeg kan nu godt forstå du ikke kunne lade hende være.

Held og lykke med hende.

Nina
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med hende Frank
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 08:16
Jamen så er containeren jo fyldt op, glæder mig til at se bestætningen når du engang for dem hjem...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke med hende!
Forfatter: 
Dato:  03-09-2005 19:32
Hvor er hun dog smuk!

Mvh Vegetacha B-)

-The formand for "De forvirredes Klub".
0
0
Svar på denne tråd

sukker
Forfatter: 
Dato:  03-09-2005 19:45
...sukker, hvor er hun smuk. Tillykke med hende ;-D

Hisen Hanne
0
0
Svar på denne tråd

Man kan
Forfatter: 
Dato:  03-09-2005 19:54
sige hvad man vil. for i mine øjne har den lille sag udstråling. Og jeg er sikker på hun nok skal blive til noget. Kan godt lide hendes bygning. Dejlig hest.
;-D
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd

Tak skal i have
Forfatter: 
Dato:  03-09-2005 22:42
Ja jeg haaber hun bliver til noget.

Nu representerer det jo lige et par problemer.

HHHmmm Hvis jeg proever at faa hende traenet i cutting og reining skulle jeg saa efterlade hende hos en traener herovre og sende hende over senere?

Det betyder jo saa lige at der stadig er en fri plads i transport boxen til Danmark i Juni/Juli.

Ja jeg benoevede virkelig en ny hest lige saa meget som et nyt ***** LOL.

Jeg betalte for en maaneds opstaldning hvor jeg koebte hende saa de kunne faa hende fodret lidt op. Saa nu gaar jeg glaeder mig til at faa hende til Boise, et par kilometer fra jeg bor den 27 september.

Hav det hyggeligt

Frank
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2005 22:49
hvilke problemer repræsenterer det???

Jeg sys på en måde ikke du skal vente med at tag hende med. På den anden side findes de bedste trænere i cow klasser vel derovre... Selvom vi har et par her hjemme der er ganske så udemærkede
;-D
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd

Hej Frank
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 19:41
Tillykke med hende, hun ser dejlig ud, og jeg er sikker på du nok skal få en god heste ud af hende ;O)

KNUS

mvh. sulle

Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte.

Friedrich Bodenstedt
Tysk forfatter (1819-92)

Janteloven længe leve !!
0
0
Svar på denne tråd

sod lille pige
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 20:03
hej tillykke med kobet..jeg kigger ogsaa efter heste her over.. jeg er nemmelig ogsaa i idaho lige nu..i twin falls... saa jeg regner ogsaa med at tage til et a de der heste auktioner her i byen...
var til et a de der 4H . sidste uge.. at the fair.. men man bliver godt nok skuffet.. mange a de heste , skulle altsaa nok ha noget mere fodder.. tynde og trette ser de ud.. og slet ikke som man forestiller sig.. naar der staar det er en quarter horse.. tenker vi stor balder og masser a muskler.. men nej jeg blev skuffet flere gange end jeg blev begejstret..
men tillykke med kobet.. hun ser sod ud...
savner min dejlige muskulose american paint horse i danmark..

paint horses , makes some color on the world
0
0
Svar på denne tråd

Saa skulle du komme til roping i Eagle Idaho
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 20:19
Hvis du alligevel er herovre saa skulle du komme til Boise og se Roping paa Lonesome Dove ranch.
Det er jo det vilde dyreplageri (som de jo altsaa synes i Danmark).

Saa kunne du jo ogsaa lige se mine heste LOL.

Hav det hyggeligt

Frank
0
0
Svar på denne tråd

okey dokey
Forfatter: 
Dato:  13-09-2005 00:52
ok.. jeg er 2, timer fra boise... hvad dag er det.. kunne da vere hygeligt...
og enormt spendene at se din lille nye diamant..
/Pia
0
0
Svar på denne tråd

Det hele er lidt spredt
Forfatter: 
Dato:  13-09-2005 01:10
Mine to hopper staar i Middleton, Diamond er i Parma og Roping er i Eagle LOL.

Frank
0
0
Svar på denne tråd

Lige et par billeder til
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 17:50
Jeg var lige ude og traene lidt med at faa hende vaennet til grimmen.

Det gik rimelig godt og til sidst kunne jeg give hende den paa uden de store problemer.

Et par gange til og saa kan hun det.

Ved samme lejlighed fik jeg lige taget et par billeder til.

Naar jeg staar ved siden af hende ser hun ikke saerlig stor ud (man burde nok tabe sig).

Og saa lige et af hendes hoved

Hav en god dag

Frank
0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 19:27
Hun er altså stadig en lille fin en Frank

Knuz
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd

Skøn hoppe
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 20:27
Hej Frank,

Dine billeder bringer masser af minder tilbage...........fra den tid da min prinsesse var i den alder.....

Din dejlige hoppe har præcist de samme dejlige rare øjne...........Hende skal du nok få glæde af.........Glæder mig meget til at se jer på showpladsen når i ankommer til DK.

Masser af herlig hilsener og held og lykke med ALLE dine skønne heste.

Knus
Vivi

Rør ved mig så jeg ved jeg lever {> undefined
0
0
Svar på denne tråd

cool beans
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 22:19
hej frank...
ja hun ser godt nok sod ud..hende skal du nok faa meget glede a..
gode billider..:-)
kigger stadig los efter en sod hoppe
og det der med at tabe sig.. troede heller ikke , at min lille dreng ville blive saa stor saa jeg kunne ride ham.. men jo.. han er en stor flot paint nu..
og med alt den fast food her over..LOL. tror jeg ogsaa jeg skal tabe mig lidt.. he he//

tales ved..
/pia

Get a Paint Horse and put,some color on this World
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider