Hej allesammen
Denne weekend skulle jeg ud og se min foerste heste aktion hos en af mine venner der ejer Rocking X Ranch her i Parma Idaho.
Jeg sjulle ihvertfald ikke koebe noget, da jeg jo ikke lige mangler en hest.
Hvad sker der saa?
Tjaa den soedest lille filly kommer paa podiet som den foerste hest i aktionen. Jeg koebte hende ikke saa jeg saa hende blive solgt.
Hmmm man har et standpunkt til man tager et nyt. Saa efter hun blev solgt talte jeg med damen der koebte hende, og sagde at hvis hun skiftede mening med hensyn til koebet ville jeg gerne overtage hende.
Nu havde jeg jo saa givet skaebnen alle mulige chancer for at jeg ikke skulle have denne hest.
Da hun senere koebte 2 geldinge synes hendes mand at 3 heste var for meget at koebe, saa hun endte med at saelge hende til mig for hvad hun havde givet for hende (og tro mig det var ikke meget).
Saadan endte jeg altsaa med at blive ejer af RXCOASTERSBLUEDIAMOND eller Diamond som hun kommer til at hede.
Hendes blodlinier er ikke super imponerende, men de fleste af hendes aner er arbejdende ranch heste, saa jeg haaber hun er rigtig cowy.
Hun er for naervaerende ret lille saa den naeste maaned bliver hun staaende hvor jeg koebte hende, og forhaabentlig kan vi faa noget vaegt paa hende.
Efter den maaned skal jeg til at arbejde med hende saa vi kan faa hendes skyhed pillet af hende.
Her er hun saa.
Hav en god dag/nat
Frank