Jeg startede med at læsse Bob, som bare fint og roligt gik ind og derefter Fjodor, som også bare smuttede ind uden problemer. Dørene blev lukket og så kørte vi ellers. Havde sat god til af til læsseriet, da Bob jo ikke altid er helt nem, men idag var der slet ingen problemer. Det var bare så dejligt.
På klinikken steg de også bare ud og var så stille og rolige at man næsten skulle tro jeg havde glemt Bob *g*.
De delte en boks, hvor de bare stod og spiste side om side, indtil dyrlægen havde tid til at se på Bob.
Lille Bobben blev så sat i "tvangsboks" og fik en bedøvelse og noget lokal bedøvelse og så blev droppet ellers sat i. Mor her sat på gulvet i klinikken og nussede Bob på benet i to stive timer, for at han stod stille. Så snart jeg slap ham, var han ikke til st styre på en tønde land.
De to timer gik bare rigtig langsomt. Flere gange var dyrlægen henne og se om jeg nu var faldet i søvn og så nåede Bob jo lige at nusse og møsse lidt på ham. Det tror jeg de hyggede sig meget med.
Dyrlægen sagde på et tidspunkt "ha ha, du er da en sjov en" og jeg kunne jo ikke andet end at fnise stille for mig selv, vel vidende at han kun havde set 1 millionende del af Bobs humor.
Da begge hestene var blevet vaccinerede og Bob var kommet ud af bedøvelsen, læssede jeg dem lige så pænt som om formiddagen og så kørte vi ellers hjem.
Og i kan tro at Bob havde travlt med at komme ud på folden da vi kom hjem. Jeg forstod slet ikke hvorfor han nærmest sprang ud af traileren og nær havde hevet både mig og Fjodor omkuld, for at komme først ind på folden, det plejer ikke at ligne ham.... men det var selvfølgelig fordi lille bobben jo havde fået næsten 3 liter væske ind pr drop *g* og det skulle altså ud igen og det kunne kun gå for langsomt.
Så nu sidder jeg her. Glad for at der ingen komplikationer var og glad for at der nu, forhåbentlig, kommer til at gå lang tid, før vores næste dyrlæge besøg!
det er dejligt at høre at det gik godt, og at der ingen problemer var ved læsning...det kan nemlig godt give én grå hår, hvis ikke hestene bare går op.....
men rart for dig at det hele gik som en leg, nu du snart har været igennem så meget