Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Hvordan kommer vi bedst igang?
Forfatter: 
Dato:  09-08-2005 14:58
Hej

Min veninde og jeg overvejer at lære lidt western. Hun er øvet dressur- og springrytter. Jeg er nybegynder, og låner hendes store knabstrupper, der kan lidt dressur. Vi er begge voksne.
Hun har en treårig, hun skal til at ride til...måske western?!

Jeg kan forestille mig at trail og pleasure er noget for mig. Jeg har snust til lidt hms, som jeg går og hygger mig med.

Ingen af os er rige. Hvordan prioriterer vi rigtigt?

- Betaler en westerntræner til at komme og undervise os, så ofte vi har råd? Vi bor 7182 Bredsten. Er der nogle, der kender en der tager ud?

- Tager i byen og får undervisning på westernredede heste i starten? Hvor? Hvad kan I anbefale?

- Og hvordan med udstyr? En westernsadel er dyr. Kan I anbefale en sadelmager der vil tage dressursadler i bytte i vores område?

Kort sagt, hvordan kommer vi bedst i gang med at finde ud af om det er noget for os?

venter spændt på svar.....

Hisen Hanne
0
0
Svar på denne tråd

Bredsten
Forfatter: 
Dato:  09-08-2005 15:28
Hej med jer

i Kollemorten ved givskud bor Sannee klindt der er træner i western, de sælger også sadler og andet udstyr.

www.sannee.dk

vi bor i egtved og for træning af sannee

i er velkommen til at skrive hvis i vil vide mere.

Heste Hilsen Rebecca

:-) :-)
0
0
Svar på denne tråd

Varmt anbefale
Forfatter: 
Dato:  09-08-2005 20:33
Jeg kan også varmt anbefale sannee, jeg får undervisning hos hende.
0
0
Svar på denne tråd

omskoling
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 14:51
jeg ville foreslå, når man ikke har så mange penge - som vi jo desværre ikke alle har, at i tar jeres heste, og får dem omskolet i forbindelse med at i selv bliver omskolet, så i finder en træner og får undervisning af han/ hende, på jeres egne heste....
Det har jeg gjort, og jeg synes det er fedt at kunne sige til folk.. det har mig og min hest sammen lært:-) og trænet og trænet og trænet og trænet :-)

Og det er jo helt ideelt at din lille pru skal rides til, og at man så kan starte helt fra bunden med westernprincipperne, det er jo klart en fordel, end at skal til omskole en hest..... men alt kan jo lade sig gøre

held og lykke med jeres heste

Hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 18:26
Tusind tak .... :-)

Hisen Hanne
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider