Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Arbejde... Det lykkedes MEN!
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 18:48
Hej.

Skrev tidligere herinde a jeg søgte et job, hvis i husker??

Det fik jeg så osse i en dressur stald.. Og det var jo fint nok. Men! Efter 1 døgn blev jeg sådan set fyret! Fordi min arbejdsgiver ikke synes jeg brændte for det med heste og ridning, fordi jeg bestemt ikke var ordens menneske og slet ikke brugte tid på min hest... 2 DAGE! Jeg ved ikke med jer men kan man bedømme en person på 1 døgn? Og kan man sige at jeg ikke brænder for det med heste?? Hun synes jeg ville passe bedre i et køkken..

Blir' altså bare nød til a komme ud emd det, for jeg havde flyttet min hest og alt andet hvad jeg ejer da jeg skulle bo der.. Men det måtte jo "BARE" hjem igen :(

Så jeg søger stadig job, hvis i skulle kende nogen..
Det skal lige siges at det viste sig at hun har en neurose ang. rengøring. eksempelvis skulle vi strigle hesten før den kom på fold og efter den kom ind fra fold, og vi skulle huske og feje bag staldøren for hvis der lå spåner.. UHA det var jo den rene bakterie bombe.. HMM

Hilsen Mia
:-*ÆRTEN OG VILDDYRT:-*

-==THA' TEAM - BEAN AND THE BEAST==-

0
0
Svar på denne tråd

DET KAN MAN DA IKKE!!!!
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 18:59
Hva FANDEN er det for en arbejdsgiver...... ja man skal passe på i den heste-verden, for det er tit man kommer ud for noget trist i forbindelse med disse job...

MEN det hun har gjort var helt forkert.. istedet for at sige at hun har fortrudt har hun så fundet nogle andre latterlige undskyldninger....

sådan nogle ting har jeg også været ude for.... istedet for at folk bare er ærlige!!!!

men det er da ikke en fair behandling det du fik, det kan man da godt slå fast må jeg sige

held og lykke med den videre søgning :-) håber du finder et godt sted

skal det være dressur eller western??

hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 20:49
Ja det er lidt noget p.. Men leder jo bare videre.. Helst western, men kan jo blive nød til af tage et dressur job.. hvilket jeg ikke ville dø af.. Men western er jo det jeg brænder for :)

Det er bare det at det ikke var noget hun fandt på, hun mente det!

0
0
Svar på denne tråd

Det er da øv
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 07:56
Ja, der findes jo altid nogen folk som bare ikke kan forstå at en hest har brug for et naturligt fedtlag, og den faktisk godt kan tåle at være beskidt.

Øv hvor ærgeligt for dig.

Har du kigget under markedspladsen, der ser det ud til at der er nogen stykker der søger arbejdskraft....

Held og lykke

Nina
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med Tyskland?
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 10:53
Der er masser af westernstalde og du kan feks finde et jobmarked på Wittelsbuerger.
Der søges der mange staldfolk og assisterende ryttere til forskellige westernstalde.

Det er også hårdt og uretfærdigt i udlandet :-) Men man kan da være heldig.

Sjovt at det anses for nærmest at være lønnen i sig selv at abejde med heste (har selv taget 6 mdr i USa hos en træner uden løn).

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Hvis du har mod på
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 11:25
hårdt arbejde i en dressur / spring / salgsstald, så vil jeg anbefale dig at kontakte Skårup Overgård ved Skanderborg.
Jeg har haft hest på sommergræs der for år tilbage, dem der arbejdede der dengang var meget glade for det.
Men det er HÅRDT arbejde !!!
De bruger nogle meget fornuftige metoder overfor hestene.

Gitte

B-) Real girls are cowgirls B-)

http://www.borridsoauto.dk
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 18:14
Har lige haft kontakt med en stald, så det ser ud som om det løser sig.. Men holder jo alle antenner ude :)
Tak for svarene, men man kan se på den lyse side.. Jeg ville nok ikke kunne holde ud og arbejde der i længere tid, så måske gjorde hun mig en tjeneste :)

Bare surt når det var mit første "rigtige" job hehe..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider