Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

western by Night
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 10:25
så er det morgenen efter arrangementet som Big Heart afholdt på Alhambra.. Western by Night..
Michelle skulle starte, så I silende regn stod jeg og vaskede hest, da hun lige havde et job på Kongskilde at passe.. der var total skybrud, så det var bare dejligt, at det hele først startede kl 17.. egentlig en god tid, da man ikke skal op før en hvis herre får sko på for, at shine hesten..
der var ikke så mange starter, men alle dem der var mødt op var i super humør, så der var sjov og fis i stalden.. rigtig rigtig hyggeligt..
nå men som den stolte mor, vil jeg da lige vise et par billeder som førte til en 3 plads i amature pleasure og en 1 plads i walking trail..

Michelle og JJ Easy Boy inden pleasure

og her i pleasure amature

der var flere sjove indslag så som Dan da han side passede over en tændt motorsav

Per Beinov og kavalleri som huggede hoveder af og skød i ridehuset.. det gav godt nok lyd af sig ;-D

Fantasy pleasure hvor sara var erna iversen, jette red på en ko alike, anne var lystfisker, der var en musketer og michelle som Inder.. har jeg glemt nogen så undskyld.. kanon udklædninger, sjovt så mange der havde gjort en masse..

alt i alt en rigtig hyggelig aften, men nøj hvor var vi trætte i benene..easy var lykkelig for at komme hjem på fold til sine damer.

Sussie

Hippie Leé mangler stemmer
0
0
Svar på denne tråd

Bare kanon
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 11:38
Det var bare kanon hyggeligt igår... Rigtig god stemning.... Var lidt ærgelig over at jeg ikke havde meldt til, men vi er med næste gang..

Stine
0
0
Svar på denne tråd

åh ja, endnu et godt stævne! Billeder?
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 16:11
Ja, det var et helt fantastisk stævne. Det var super dejligt at være på alahmbra igen.

Er der nogen, som tog nogle billeder dernede fra? Vi havde sådan et stress med to heste og hoppen op og ned fra den ene til den anden, at vi slet ikke havde tid til billeder desværre.

Jeg var helt færdig af grin over Jettes mondering. Tænk at binde en ballon mellem benene på krikken og så ellers ride en pleasure.. havde jeg gjot det på Bob, var det blevet alt andet end pleasure *g*

0
0
Svar på denne tråd

western by night
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 17:40
Ja det var rigtig hyggeligt igår.
Jeg tog desværre heller ikke nogle billeder.

Der var en masse mennesker og noget godt underholdning det var helt i top..

Western Hilsner
Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Yes for en god aften
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 17:55
Western By Night gik bare så godt. Godt nok var der kun 17 heste tilmeldt + 3 showheste, men de startede alle flittigt og der var en totalt god stemning og "gang i den"
Udover Pleasure, halter, trail og reining var der barrel race og pool bending med masser af deltagere. Dommer var Anja Eriksen.
Et andet godt indslag var fantasy pleasure med gode og anderledes forklædniner som kaldte masser af grin og kommentarer frem fra tilskuerne.
Der var opvisning af Dan og Caktus med motorsavs masakren og Per Beinov og 2 af hans soldater gav en imponerende og hæsblæsende opvisning med sabler og ravolvere og fart og tempo.
Den sidste klasse var ca kl 23. Men rygterne siger at de sidste gik hjem kl 2 om natten.

0
0
Svar på denne tråd

Super godt arrangement!
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 19:44
Ja som overskriften lyder var det bare kanon hyggeligt! Rigtig fedt at folk tager initiativ til at lave noget nyt og anderledes. Alle var i den dejligste stemning! ;-D

Man opdagede slet ikke at tiden gik så hurtigt, og pludselig var klokken da også alt for mange! 8-)
Kørte vidst ved en halv 2-tiden. :-P

Tak til alle for den hyggelige aften/nat.

Hilsner fra Maria

Hjemmeside : www.gandloese.dk
OPDATERET d. 1. Juli
0
0
Svar på denne tråd

skøn aften
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 16:10
Det var et godt arrangement i havde stablet på benene.
Skøn dag/aften
Vi kørte vel kl. 23.45 og da var der stadig folk i cafeteriaet. Ungerne kunne slet ikke forstå at vi ikke skulle hjem med nogle venner og bage pandekager, for vi fornemmede slet ikke at klokken var så mange. Og alle poderne havde marathon leget hele aftenen og var stadigt alt for friske ved midnat.
Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

QUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælges
Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider