så er det morgenen efter arrangementet som Big Heart afholdt på Alhambra.. Western by Night..
Michelle skulle starte, så I silende regn stod jeg og vaskede hest, da hun lige havde et job på Kongskilde at passe.. der var total skybrud, så det var bare dejligt, at det hele først startede kl 17.. egentlig en god tid, da man ikke skal op før en hvis herre får sko på for, at shine hesten..
der var ikke så mange starter, men alle dem der var mødt op var i super humør, så der var sjov og fis i stalden.. rigtig rigtig hyggeligt..
nå men som den stolte mor, vil jeg da lige vise et par billeder som førte til en 3 plads i amature pleasure og en 1 plads i walking trail..

Michelle og JJ Easy Boy inden pleasure

og her i pleasure amature
der var flere sjove indslag så som Dan da han side passede over en tændt motorsav
Per Beinov og kavalleri som huggede hoveder af og skød i ridehuset.. det gav godt nok lyd af sig
Fantasy pleasure hvor sara var erna iversen, jette red på en ko alike, anne var lystfisker, der var en musketer og michelle som Inder.. har jeg glemt nogen så undskyld.. kanon udklædninger, sjovt så mange der havde gjort en masse..
alt i alt en rigtig hyggelig aften, men nøj hvor var vi trætte i benene..easy var lykkelig for at komme hjem på fold til sine damer.