Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Lidt for sjov..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2005 20:46
Eller hvad.. Vi prøver jo at være meget alvorlige med vores huntertræning-Mig og Stentor
Men det er godt nok hårdt at ride rundt i sådan en lille sadel.. Hi Hi.
Har besluttet at vi skal ride hunter under saddle og hunter hack (Gys- vi skal altså springe...) til DM i august.
Tænkte bar jeg ville dele min entusiasme :-) Sætter lige et par billeder ind så I kan se hvor aktive vi er...

Har forresten også snollet lidt idag.. Nyt bid, ridejakke, trense og sporer.. Så nu ligner jeg snart en hel dressurrytter :-) Ska bare lige vende mig til de der stramme bukser.

Håber I alle nyder sommeren.. Det gør jeg -prøver at få tiden til at gå mens kæresten er i Frankrig :-) og hvad er bedre end at sidde og surfe rundt på nettet

Dreamland Western Riders
0
0
Svar på denne tråd

Hej Mia
Forfatter: 
Dato:  24-07-2005 22:06
Jamen, jamen, det ser jo for glimrende ud. Ham Steeeen-tooor!! har jo absolut sine gode sider også. Det er bare flot af jer 2. Men lad vær at hælde vand af ørerne!! Havde jeg jo sagt så mange gange til dig! Hovedet lige på halsen og kig udover hestens ører....

I skal nok komme langt i hunter OGSÅ!! Held og lykke. Jeg kommer jo også på Tuse og starter WRS-klasser, heldigvis kun Novice horse, så jeg skal heldigvis ikke møde jer!!!

Mange af de bedste hilsner

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider