|
|
| hjælp til westernsadlen |
| Forfatter:  |
Lisa R |
| Dato:  |
03-07-2005 20:28 |
|
Hej!
Jeg leder efter en westernsadel til min fredriksborger/araber blandning, mit problem er så hvor stor skal den være???
Hun ligner en fredriksborger mest, hun har ikke kort ryg, men hun er lidt bred, ikke voldsomt meget men lidt er hun...
Så hvor bred en sadel skal jeg gå efter, en med SQ eller FQ bom eller noget helet andet, jeg har desværre ikke mulighed for at kunne prøve nogle på min hest, da jeg ikke kender nogle med westernsadel, og der er heller ikke lige nogle rideudstyrs butikker i nærheden jeg kender til, der sælger dem af ordenligt kvalitet, så jeg er på bar bund med hvor bred den skal være..
Er der nogle der bare kan give mig et par råd om det, vil det sikkert kunne hjælpe..
Mvh. Lisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kontakt en sadelforhandler |
Ann Sophia |
03-07-2005 22:07 |
|
Hej
For at få en god sadel som passer ordentlig, blir du nød til at kontakte en sadelforhandler.
Kig på www.westernportalen.dk og klik på links.
Der finder du en masse som forhandler sadler og de fleste kører ud og prøver sadlerne på din hest.
Venlig hilsen Ann Sophia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forhandler |
Lisa R |
04-07-2005 10:58 |
|
| Jeg har været inde at kigge på de forskellige forhandler, men de fleste ligger på sjælland, og jeg bor i esbjerg, så langt køre de nok ikke...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadler |
bente laursen |
04-07-2005 12:37 |
|
Hej Lisa
Vi skal til noget western opvisning ved Gredstedbro den 15 og 16 Juli, vi har en del brugte sadler til salg som du er velkommen til at komme og prøve på din hest, har det interesse kan du kontakte mig for næmere adresse.
hilsen Bente
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der ligger da... |
|
|
et par stykker i Jylland...
JMC-Quarterhorses ligger i Hadeslev...
Tooos westernshop ligger i Hobro..
Westernoutfitter ligger i Randers...
Prøv da at ringe til nogen af dem og få en sludder...
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er |
|
|
Der er også JEKO kik under www.sannee.dk
De kommer også ud..de bor i nærheden af Give
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet