Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Kvægstævne på Sjælland
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 13:46
Hejsa.
Jeg ved godt at der er en anden tråd med dette emne, men da det omhandlede andet end stævnet indrykker jeg nu en ny tråd. Der kommer mere info inden længe. Hej Klubber og andre interesserede.
Som foreløbig information udsender vi hermed dette brev for at fortælle at vi i samarbejde med Susan og Søren Pedersen og Conny Mearlyn Nielsen på Kiro D Ranch i Fuglebjerg lørdag og søndag d. 20-21 august 2005 afholder kvæg og speed stævne med enkelte rideklasser, på Kiro D.
Stævnet som vi kalder KIRO D RANCH HORSE CUP bliver et træningsstævne med klasser som team & cattlepenning, cutting, working cowhorse, samt flere af ranchklasserne, som der desuden bliver mulighed for at snuse til i forvejen på planlagte træningsdage. Der bliver derudover diverse speed events og enkelte almindelige rideklasser af hensyn til at kvæget skal hvile mellem klasserne.
Alle kan deltage uanset klub og der vil tillige være begynderklasser i alle kvægdiscipliner, noget vi ikke er vant til ved den slags stævner.
Priserne bliver helt i bund. Cattlecharge er droppet til fordel for mere deltagervenlig betaling, med særlige rabatter for deltagelse i flere klasser.
Der bliver masser af westernstemning og der vil være lækker mad at købe på stedet hele weekenden. Der bliver ligeledes aftenfest lørdag med linedance og westernmusik.
Der arbejdes på at få diverse boder og udstilling af f.eks amerikanerbiler mm.
Der er mulighed for camping, paddocks og bokse til hestene, samt overnatning på kongskilde friluftsgård.
Sæt allerede nu dagen af og bak op om at holde gang i kvægstævnerne på Sjælland også. Uden jer kan det ikke gøres.
Der kommer inden længe mere info om stævnet, priser, dommer, klasser program mm.
Dommer: Helle Christensen.

Vi håber at se en masse nye, som øvede kvægryttere fra nær og fjern til stævnet og på træningsdagene og håber at i vil bakke os op i arbejdet på at øge interessen for kvæg og speedridning.
Samtidig minder vi jer om muligheden for selv at leje kvæg på de forskellige steder hvor vi nu har faciliteterne til det.
Cowboys og Cowgirls, vi ses ude i det danske sommerland.

Med Venlig hilsen
John Jensen & Lone Andersen
Stockhorse Ranch
Skullerupvej 8
4171 Glumsø
23422215 og 25372247

Stævneplads: KIRO D RANCH
Skælskørvej 100
4250 Fuglebjerg.
Kontakt person Conny Mearlyn Nielsen. Mobil. 25176656

Stockhorse Ranch
Hjemmeside

QUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælges
Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

er der..
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 14:54
er der udtænkt hvad andre klasser der ville være i ko pauserne ??

Sussie

Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd

Ja, det er....
Forfatter: 
Dato:  30-06-2005 14:41
Conny i fuld gang med.
Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

QUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælges
Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Propositioner
Forfatter: 
Dato:  30-06-2005 15:49
Yeps, det bliver et meget fint og sjovt program og propositionerne lægges ud i morgen på DWF`s og Western Journalens hjemmeside.

MH Conny

WESTERN Journalen
Danmarks nye Western Magazin!-

WESTERNPORTALEN
Hvis du virkelig vil være med!
0
0
Svar på denne tråd

åh jeg ville
Forfatter: 
Dato:  30-06-2005 20:20
ønske jeg havde fået redet Tony noget mere, så var vi kommet, det er jo ikke så langt væk.. nå men jeg må satse på BHWR klubstævne.

Tina
Med en ven deles
minderne fra i går,
glæde fra i dag,
og håbet for i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider