Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

clinic med Rikke Madsen
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 19:05
Clinic den 2-3 juli med Rikke Madsen på Alhambra
pris for clinic er 650 kr + 200 for boks

alle niveauer er velkomne

3 LEDIGE PLADSER TILBAGE

kontakt Rikke på 23410960
0
0
Svar på denne tråd

øv altså..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 10:02
ØV ØV ØV .. hvor er det ærgeligt jeg ikke kan i den weekend :-(
hun er bare super dygtig.

hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd

Kan man kigge forbi
Forfatter: 
Dato:  30-06-2005 22:52
Havde jeg dog bare været klar over det noget før, så jeg kunne ha taget fri fra job....Det havde måske været min start i westernverdnen :-) Er det sådanne kurser som vil være en god ide for mig som helt begynder, og min hyp som ik er redet så meget - altså kurser for alle niveauer???

Hvordan er programet??? Kan man bare dukke op og kigge nysgerrigt på???

Jeg har jo meget overvejet at sætte min hyp i træning hos Rikke, men vil jo lige se hende lidt an først, og det kunne jeg måske lørdag el. søndag formiddag inden job - hvis det altså er ok bare at kigge forbi.

Så kunne jeg jo lige kigge forbi butikken også :-D

Hej fra Mette
0
0
Svar på denne tråd

Rikke er super dygtig
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 09:10
Hej Mette

Du kan roligt sætte din hest i træning hos RIkke... hun er super dygtigt, er pædagogisk, og arbejder på hestens præmisser.

OG du kan sagtens tage med på sådan en clinic med Rikke, det er for ALLE.

man kan bare dukke op og suge til sig, det plejer at være gratis at være publikum :-)

hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd

Så vil jeg lure lidt
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 11:15
Ok så......Så vil jeg tage op og lure på hvad der foregår, og beslutte om det er noget jeg vil melde mig til en dag...

Hej fra Mette
0
0
Svar på denne tråd

Hvor er jeg glad
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 19:35
for at høre at I har så meget positivt at sige om Rikke. Jeg kender ikke Rikke men har fået hende anbefalet og har lige sendt min Pinto ned til hende til træning. Så jeg har faktisk kun talt med hende, men fik bestemt et meget positivt indtryk.

Nina
0
0
Svar på denne tråd

Ikke i tvivl
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 21:52
Ja, jeg er slet ik længere i tvivl om, at min Tinker hoppe bliver sendt i træning hos Rikke snart (sikkert d. 1 august). Vi min mand og jeg var lige et smut forbi og kigge i lørdags...Jeg lagde meget mærke til hvad hun sagde og gjorde vedr. undervisningen af de ryttere som var på banen....Jeg syntes hun virkede SUPER, og hende vil jeg helt sikkert kunne lære en masse af. Vi fik lige talt hurtigt sammen, og det ender nok med, at hun rider Miss I´Will en uges tid,og så skal jeg ha undervisnig på hende et par gange om ugen (mens hun er i træning), så jeg også kommer i gang - jeg glæder mig bare så meget :-D

Uhhhh var lige op oven på og kigge på westernudstyr :-P der var den FEDESTE sadel som jeg nok bare må eje - men gisp prisen var 15.000 :-@ Så det må nok vente lidt...

Hej igen fra Mette
0
0
Svar på denne tråd

vi var.
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 09:45
hele familien var et smut forbi Rikke og Alhambra i Søndags... Ja den undervisning er værd at stifte bekendskab med (y) så fik jeg hilst på lille Nala,min jack Russels gravide kæreste.. hun ser sørmer godt ud,trin og lækker ;-D så jeg skal snart være farmor..mon hvalpene kommer til at ligne mig lidt

Sussie

Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd

sussie....
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 14:54
det håber jeg sgu ikk de gør... ;-D
næsten ikke nogent ondt ment, men det ville sgu da være synd for hundene hvis den fejl skete :-P

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

jo dada
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 18:46
de ville da være søde med krumtud og briller

Sussie

Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd

Vi har også
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 01:36
kun ros til Rikke Madsen....

Hun har i øjeblikket vores Tinker i træning, og det går strygende.....hun er knald hamrende dygtig, super behagelig, og kanon sød ved hestene.

Vores Tinker er så velplejet,hun træner ham, hun overnusser ham *GG* og samtidig med han sætter muskler og bliver dygtig, er han jo blevet en ren skøndhed(syntes vi).

Man kan trygt overlade sin hest/pony til Rikke .

Samtidig med at vores Tinker røg i træning, begyndte vores datter at modtage western undervisning af Rikke...det går også forrygende.

Held og lykke til jer, der har tænkt sig at gøre det samme som os.

;-) Vivi ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider