Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Ringridning
Forfatter: 
Dato:  16-06-2005 15:32
Øh ja altså, undskyld og sådan ;-D

Jeg bor jo i en egn af Danmark hvor nogen dyrker ringridning som en lidenskab!!

Jeg har aldrig selv prøvet, men nu læste jeg igår i vores lokale ugeavis at der var to træningaftener i næste uge inden det "store lokale" Ringridningsstævne.

Så var det jeg fik en fuldstændig perverteret tanke :-P.

Det må da være perfekt at brug sin westernhest til det lille show, jeg mener hvor svært kan det være. Hesten er jo vant til at blive redet med en hånd, og når man kan fange en ko med lassoen i den anden hånd, så behøver man jo ikke at bruge meget hjerne kapacitet på at styre hesten ;-D

Til ringridning skal den jo endda kun rende lige ud, og man kan så selv koncentrere sig om kosteskaftet 8-)

Men altså - og nu kommer spørgsmålene!!

Er der nogen af jer der har prøvet, på en western hest, og i en western saddel - er det OK eller bliver man buh'et ud af banen ?:-)

Må man overhovedet deltage i sådan noget eller er der nogle forventninger som Malou og jeg slet ikke kan opfylde - ja ja ja jeg ved godt at der måske kan komme noget med nystriglet hest, renvaskede ridebukser, ny fedtet saddel og den slags uhyrligheder, men bortset fra det??

Hilsen John

- der måske godt kunne tænke sig at afprøve holdningerne ved at møde op til træningen - bare for at se hvad der sker :-P
0
0
Svar på denne tråd

hå hå hå hå...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2005 15:53
John i hvide "tights" ;-D

Husk nu lige at få noget dokumentation...til os andre :-D

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

ork ja.........
Forfatter: 
Dato:  16-06-2005 16:10
man kan sagtens ride ringridning.......det er oven i købet rigtig rigtig sjovt........også i en westernsadel..........så bare kom derned og prøv.

Der hvor vi havde vores heste stående før samlede vi hver sommer 10-12 stykker og så havde naboen "konstruktionen" og hendes mand lavede ringriderspyd som man kunne låne eller købe......

Det er bare rigtig sjovt, men meget sværere end man tror........hullet er forban.... lille;-))

Så bare mød op og prøv det af

Held og lykke

Hilsen Jane
0
0
Svar på denne tråd

er gammel ringridder
Forfatter: 
Dato:  16-06-2005 16:33
her oppe i nordjylland, og her må vi ride i hvad som helst nogle steder er der enda præmie til den bedst udklædte ;-)

men ja ja john det er da ikke sværere end man gør det til, det er bare at ramme hullet i ringen, det sjove begynder når vi er nede i fingering´s størrelse !!

vi havde for mange år siden en ungkarl som også red med, til ham havde vi en helt speciel ring, er var pels omkring, se det hjalp så kunne det nok være han kunne ramme hullet.

0
0
Svar på denne tråd

Griner stadig...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2005 11:56
af Jørns kommentar, kan lige se det for mit indre øje!! ;-D

John, der er ingen tvivl om at det lige er noget for dig og Malou og I vil gøre stor lykke hos tilskuerne i western outfit.
Har selv redet midtjylland tyndt i mine teenage år for at deltage i ringridning, det er både sjovt og hyggeligt, fordi det er en sportsgren der kan samle ryttere på tværs af alle dicipliner.

Off you go! Hvad med at stille op i en Long John og revolverbælte?

Held og lykke
Kirsten
Her er det ikke vigtigt HVAD du er og hvad du KAN, men HVEM du er og hvad du GØR!
0
0
Svar på denne tråd

uha ja, det kunne være sjovt.
Forfatter: 
Dato:  17-06-2005 14:09
Har aldrig selv prøvet det dog, for jeg bliver nok også bu'het ud af banen.... medmindre man altså kan få en hulahopring at sigte efter ;-D
Husk min hjemmeside!
Læs om krybbebidning, mavesår, vævning, korrekt fodring, dækkentilpasning osv.
Samt mere om os, stævner og Bob historier!

www.prettyfancy.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider