Øh ja altså, undskyld og sådan
Jeg bor jo i en egn af Danmark hvor nogen dyrker ringridning som en lidenskab!!
Jeg har aldrig selv prøvet, men nu læste jeg igår i vores lokale ugeavis at der var to træningaftener i næste uge inden det "store lokale" Ringridningsstævne.
Så var det jeg fik en fuldstændig perverteret tanke

.
Det må da være perfekt at brug sin westernhest til det lille show, jeg mener hvor svært kan det være. Hesten er jo vant til at blive redet med en hånd, og når man kan fange en ko med lassoen i den anden hånd, så behøver man jo ikke at bruge meget hjerne kapacitet på at styre hesten
Til ringridning skal den jo endda kun rende lige ud, og man kan så selv koncentrere sig om kosteskaftet
Men altså - og nu kommer spørgsmålene!!
Er der nogen af jer der har prøvet, på en western hest, og i en western saddel - er det OK eller bliver man buh'et ud af banen
Må man overhovedet deltage i sådan noget eller er der nogle forventninger som Malou og jeg slet ikke kan opfylde - ja ja ja jeg ved godt at der måske kan komme noget med nystriglet hest, renvaskede ridebukser, ny fedtet saddel og den slags uhyrligheder, men bortset fra det??
Hilsen John
- der måske godt kunne tænke sig at afprøve holdningerne ved at møde op til træningen - bare for at se hvad der sker