Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Linedance nyt og westernoptog
Forfatter: 
Dato:  16-06-2005 15:20
Der er nu besluttet at lave en linedance klub på Glumsø Kro. Det er nogle af folkene fra tidligere Dancing Joyriders i Skelby som flytter herop.
Der har været forespurgt om at slå sig sammen med os, og det er vi åbne overfor, så er i interesseret i at lære linedance så kom til stiftende generalforsamling for den ny klub onsdag d 22 juni på kroen i Glumsø....

I den forbindelse søger jeg nogle westernryttere til at være med til et fane optog d. 17 september kl. 16 til kulturhusets officielle åbning. Der er mange westernryttere i området, så meld jer gerne til mig, så rider vi ud fra os og åbner kroen. Der vil indenfor, blandt masser af andre aktiviteter, være linedance opvisning.
Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

QUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælges
Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

lyder interessant
Forfatter: 
Dato:  16-06-2005 18:46
Hej Lone

Jeg ville meget gerne med, men ved ikk lige med transporten. men kunne evt høre sanni og hun også gerne ville være med så vi kunne finde ud af noget fælles kørsel.

Mvh Anja
0
0
Svar på denne tråd

Hej Anja
Forfatter: 
Dato:  17-06-2005 14:25
Ja det kunne jo være en god ide´ at tale med Sanni. Hun er måske også frisk ??
Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Hej Lone og Anja
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 08:28
Jamen det lyder rigtig sjovt med fane optog den 17.

Sanni
0
0
Svar på denne tråd

god ide
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 11:05
Hej Lone,

Det lyder til at være rigtig sjovt.

Vi 4 (incl heste) fra Amager vil gerne være med hvis der mangler nogen.

Nina
0
0
Svar på denne tråd

Sanni og Nina
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 14:57
I er alle meget velkomne... :-D
Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Stiftende generalforsamling
Forfatter: 
Dato:  21-06-2005 20:13
Hej Lone
Det er dejligt du har opfordret til at møde op på den stiftnegeneralforsamling....

Husk det er i morgen på Glumsø kro kl. 19.00

Alle der har lyst til at høre nærmer eller har lyst til at være med til at danse ( vi starter nok i september) er meget velkommene ;-)

VH.
Connie
0
0
Svar på denne tråd

Hej Connie
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 13:49
Det var så lidt. Jeg kommer også selv. Jeg syntes det er dumt at lægge beslag på kroen 2 dage om ugen, så jeg har opfordret de som skulle starte hos os mandag til at vi alle istedet melder os i den kommende klub.
Sammen er vi jo stærkere...ikk` :-D Vi ses.
Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

meget nys..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 19:36
Ja jeg havde dog ikk mulighed for at være med til den stiftende generalforsamling..

Og er meget nys hvad det bliver til det ender jo med at claus, alex og jeg kommer vi kan jo ikk undvære dansen :-D

Så jeg venter med glæde til at høre noget

Mvh Anja
0
0
Svar på denne tråd

Anja og andre
Forfatter: 
Dato:  23-06-2005 16:43
Hej Anja.
Det var en meget positiv generalforsamling igår.
Der er oplæg til en rigtig "hygge linedance" klub, precis som det var tiltænkt da vi selv lavede klubben fra starten.
Så derfor vil jeg opfordre alle de som har skrevet til mig om at tage kontakt til boghandler Peter Larsen i glumsø eller skrive til Sedal (connie) som har svaret i denne tråd og tilmelde jer på holdet. I kan også bare sige det til mig så giver jeg det videre til Peter som jeg ser flere gange om ugen.
Vi er derfor blevet enige om at jeg og Jennie dropper vores hold om mandagen og vi alle danser i den ny klub som hedder Suså Linedance. Dansen er hver tirsdag aften. Prisen er 100,- årligt i kontingent og 125,- pr. måned for dansen. Alle kan være medlem.
Der lægges vægt på socialt samvær om dansen og også for de som ikke selv danser. Man vil prøve at lave andre arrangementer ca. hveranden måned, samt de fester der nu engang følger højtiderne...
Alt ser faktisk rigtigt fint ud.
Så ud af busken, nu skal der dansen og hygges.
Og det bedste af det hele....
Connie tager begynderholdet og Lonnie det øvede.
Hilsen Lone.

Stockhorse Ranch
Hjemmeside

Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider