Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Nyt navn til Rikke
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 20:33
Jeg har lige købt en dejlig 9 åriget haflinger hoppe. Som jeg vil omskole til western. Meningen er at min kæreste senere skal komme til at ride hende. Hun er virkelig en dame med hovedet på det rette sted. Men der er et minus... Hun hedder Rikke. - Og det kan hun jo for så vidt ikke gøre for. Men jeg ville godt nok gerne lave det om. Min fantasi ved jeg af erfaring, er meget dårlig (min tidligere hest hed Lancier). Så hvis nogen kunne hjælpe ville det være dejligt.

Jeg kan se i ånden hvis det kommer så vidt at jeg starter stævne på hende. Så lyder det altså mærkeligt -"Og næste rytter er, Janne på RIKKE!" :-P

Jeg ved det er svært, at finde på noget til en hest man ikke kender. Men giv mig en brainstorm... Så jeg har lidt og vælge mellem.

Mvh Janne

Ps: Jeg søger også en selskabshest. Så mangler du sommergræs i nærheden af Horsens. Så skriv ;-D
0
0
Svar på denne tråd

godt spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 21:23
Tja.... Det skulle efter sigende bringe uheld at skifte navn på sin hest. Så jeg har ikke gjort det med mine..... Dengang jeg købte Chanel var jeg ellers godt træt af at alle heste stort set hedder Chanel... Jeg kendte da de første 4 i hvert fald. Men hun hedder nu Chanel og lystrer på det, så sådan er det jo. Og den gamle hedder Brizar...-Ikke sådan lige at kalde ham det når man står på folden og vil have dem ind...
Bri-zaaaaaaaa-aaaaar.... Hi hi
Men det er jo bare overtro og pjat. Hvis din hest ikke skal hedde Rikke skal hun da selvfølgelig ikke det. på www.mustang.dk (tror jeg nok siden hedder) er der en navne-generator der kan hjælpe lidt på vej.

M.v.h. Randi
3T-Equestrians
0
0
Svar på denne tråd

Har du et billede
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 21:55
Det kunne evt. hjælpe, hvis du har et billede af din hest! Inspiration
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 22:32
Nu bliver jeg da forærmet >:-(
Ej, forstår dig godt, ville heller ikke bryder mig om at have en hest der hed Rikke.. Nok også fordi jeg selv hedder det *LOL* :P

Synes Akita er sådan et flot navn! :D
Det er forresten navnet på en hunderace. ;)

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

haflingere
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 08:20
nu er det sådan at haflingere har deres navne efter deres forfædre.. hvis der er papirere på din hest vil alle hopperne have et R navn.. skal du skifte syntes jeg det skal være et R navn Reggae måske eller sæt det efter " Reggae Rikke " ;-D jeg er overtroisk så mine hedder hvad de nu engang er døbt

Sussie

Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd

Overtroisk
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 08:40
Jeg er også overtroisk, men måske du bare kunne tilføje noget til hendes navn ligesom Sussie foreslår.

Måske Rocking Rikke ;-D hehe ej det ved jeg ikke.

Pletter på mine heste, det er bare det bedste
Se Little Meadows hjemmeside her

Se min westernrytterprofil

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kunne...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 08:58
nu heller ikke finde på at skifte navn på min hest, hvis jeg først ved hvad den hedder. Så jeg er nok også lidt overtroisk, hvad det angår!
Min ene hest har et rimeligt langt navn, også et pigenavn. Den har så bare fået et "øgenavn", som er en slags forkortelse af det oprindelige.

Mvh K
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ikke
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 12:47
så overtroisk at jeg beholder et navn på min hest som jeg ikke bryder mig om.
Da jeg købte Dancer hed han Marco Polo, det kunne jeg ikke leve med.
Jeg kendte engang en hest med det navn og den var, undskyld udtrykket, et møgdyr !
Han kom til at hedde Dancer fordi han slet ikke kunne stå stille, ikke engang 1 sekund.
Jeg venter med at finde navne til mine dyr, til jeg kender dem lidt, så er det tit nemmere.

Gitte

B-) Real girls are cowgirls B-)

http://www.borridsoauto.dk
0
0
Svar på denne tråd

Min hest hedder......
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 14:12
Freja......... det har de forrige ejer syntes passede til hende. Jeg synes overhovedet ikke det passer til hende, og det navn har ligesom opbrugt sin kvote :) Jeg har dog ikke fjernet hendes navn men har i stedet tilføjet det/de navne som jeg synes passer til hende.
Hun hedder nu Special Queen Freja - og det gør hun af den simple grund at hun er MEGET speciel OG hun opfører sig som en dronning ude på folden over for alle andre. Hun knejser med nakken og vil hele tiden bestemme :)

Så du kunne jo tilføje en eller anden beskrivelse til hendes nuværende navn - et eller andet som passer til hende?

Marion

Kast dit hjerte over forhindringen og resten af kroppen vil følge med :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider