Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Valg af sadel ???
Forfatter: 
Dato:  27-05-2005 21:53
Hej Westernryttere

Jeg påtænker at købe en rundskåret westernsadel til min araber -den skal udelukkende bruges til tur/ terræn-ridning -den skal ikke være for dyr (max. 7-8.000)- men selvfølgelig god at sidde i (også på længere ture) ! Har tænkt på at købe en Big-horn Arabian light hos Hööks -er der nogen der har erfaringer med den -eller tips til andre sadler ???

På forhånd tak....
Cat :-)
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 16:35
HEJ

Jeg ved at nogle distance-ryttere bruger netop den sadel til deres arabere og de siger den er rigtig god.

Jeg har personlig selv prøvet en, men jeg synes nu ikke den ligger særig godt i forhold til andre rigtige lædersadler jeg har prøvet. Men det er jo bare min mening og måske kan den bedre ligge på din hest.

Men da du alligevel har omkring 7000 kr til rådighed kan du sagtens få en god ægte læder sadel. Bare den er brugt, som oftest også er det bedre (så er den dejlig blød).

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men det er altid en god ide at kontakte en "sadel-sælger", som sommetider har brugte sadler med.

Venlig hilsen Ann Sophia
0
0
Svar på denne tråd

Cat.....
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 17:03
hvis du tænker på at købe en Big Horn syntes jeg bestem at du skulle kontakte westernsaddles.dk og snakke med Jesper. Han importerer dem og kommer gerne ud til dig så du kan prøve den på din hest inden du køber. Han har bl.a. et specielt underlag med voks i så man kan se om sadlen ligger korrekt efter ridning.
Jeg har selv handlet sadel med ham for knap 2 år siden og var yderst tilfreds med købet, desværre kan sadlen ikke ligge på min nye hest så den er derfor sat til salg...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider