Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 En dejlig Western-frederik...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 19:44
Jeg har fundet mig en super dejlig Westernhest, frederiksborg vallak på 10 år...

Super gang, det rette sind, størrelse og alder til mig.
En hest der går uden sko, dækken og er vind og vandtæt...ligesom jeg kan lide det!

Så kryds lige alt hvad krydses kan for dyrlægetjekket...

og et billede af vidunderet.

Shogun
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg krydser alle fingrene....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 19:57
for jer...og kan godt skrive under på at en frederik er en glimragende westernhest (y)


Rigtige mænd rider western


" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg krydser også alt hvad jeg kan;)
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 20:10
Hejza Anja

Er meget spændt på om de siger ja. Jeg krydser alt hvad jeg kan for dyrlægetjekket, og at du må købe ham ;-)

Kh Louise

- vi ses på lørdag
Hvis du kun ser på noget som det er, opnår du måske aldrig det, det kunne blive...


0
0
Svar på denne tråd
 
 øv, øv og atter øv...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2005 21:26
Jeg syntes snart jeg har betalt en national formue på dyrlægeregninger...

Denne dejlige hest kunne heller ikke gå gennem et dyrlægtjek, der var problemer med bøjeprøven på begge forben.
Den vil være begrænset i anvendelse vurderer dyrlægen, en hest der sandsynligvis vil kunne gå skovtur.

Da jeg efterhånden har været uheldig mange gange, spørger jeg min dyrlægen om det virkelig kan være så svært at finde en hest der kan klare en bøjeprøve, bare som indikator for om der er noget galt med benene ( det skal lige siges at min dyrlæge ikke er brutal og ikke vrider benene om i nakken på dem)
Han svarer mig at det kan godt blive svært med heste på den alder jeg søger 6-12år.

Jeg rystede faktisk lidt på hovedet da jeg læste i "hestebladet" at gennemsnits brugsalderen på fritids-heste herhjemme var omkring 7 år, hvor er det ærgeligt (ikke mindst for hestene)men det kunne tyde på der er lidt om snakken.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej Anja....
Forfatter: 
Dato:  27-05-2005 21:36
hvor surt og kedeligt, håber at det snart lykkesdes for dig at finde noget at ride på.
Ved godt hvor frustrerende det er når man bare higer efter en hest og de bliver kasseret...


Rigtige mænd rider western


" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider