Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

OHWR's hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 21:13
Så fik vi også hjemmesiden på plads til nordsjællands nye westernklub. Den kan ses på

OHWR

Håber I synes den er god.

Husk stiftende generalforsamling den 1. juni kl. 19.00 i Kulturhuset mødelokale 1 i Helsinge

hilsen Jane
0
0
Svar på denne tråd

Det tegner godt allerede....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 21:33
håber virkelig for jer at der kommer mange og at i får en rigtig god klub stablet på benene....
Glæder mig til at se hvilke aktiviteter i kan diske op med og laver i skovture skal jeg ihvertilfald nok sørge for at bakke op....
Pøj pøj (y)

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Tak ska´ du ha Jørn
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 22:07
Vi vil gøre alt hvad vi kan for at få en god klub startet op. Der er allerede stor opbakning omkring vores initiativ - det er vi meget glade for. Vi håber det afspejler sig i antallet af indmeldelser efter generalforsamlingen ... men vi får se

hilsen
Jane
0
0
Svar på denne tråd

Hej Jane
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 07:06
Det er da en rigig fin hjemmeside, håber i får rigtig mange medlemmer.. held og lykke..

Tina
Med en ven deles
minderne fra i går,
glæde fra i dag,
og håbet for i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

hej Jane
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 09:50
Hej Jane
Det er da en rigtig god hjemmeside :-)
Jeg går ud fra at jeg tager på langfart d.1. op til jer

hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd

held og lykke
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 10:01
et stort held og lykke med opstart af klubben

Sussie

Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd

ihhh tak.........
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 13:41
for de fine ord - vi vil ihvertfald gøre vores til at den bliver god og forsøge at arrangere en masse aktiviteter.

Vi har også sendt en pressemeddelelse ud til vores lokalavis så vi håber jo på lidt omtale i næste uge eller ugen efter. Der kommer ihvertfald en fotograf og tager nogle billeder i dag .......så det blir spændende.....

og Maja:

Glæder os til at se dig igen

vi ses

hilsen Jane ;-D
0
0
Svar på denne tråd

jaane...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 14:19
og når Helsinge så næste gang skal holde byfest skal i selvfølgekig osse ud og vise flagene med optog igennem byen, opvisning nede ved gadekæret og små trækketure til børnene bagefter... ;-D

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider