Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Intet stævne på lørdag til mig...
Forfatter: 
Dato:  04-05-2005 23:07
Ja, intet stævne til mig på lørdag :{-(

Min "dejlige" far skal jo til gedser og lave sommerhus. Han regnede lige med at jeg kunne tage med og så køre hans bil derned med hestetraileren fuld af materialer.
Jeg fortæller ham så at jeg faktisk har meldt til stævne lørdag (og har betalt) så jeg regnede med at jeg skulle bruge bil og trailer selv. Sagde at jeg da gerne ville køre derned med materialerne fredag engang, men det var ikke godt nok. I protest, og et lettere skizofrent idiotisk anfald, tager han nu den bil jeg skulle bruge og lader den "lille" bil blive hjemme, som jeg ikke må bruge...

Jeg havde lige regnet den lille sag ud, så spurgte min x Henrik om han ville køre mig, men hans bil brød sammen idag, da vi var på alhambra og ride lidt trail...

Så nu står jeg her med alle mine talenter og er bare så gal... tænk at man kan være så smålig som min far er... Jeg er så flov over ham!

Så hvis nogen har lyst til at deltage i begynderklasserne, så sig endelig til, I kan få mit nummer i rækken :{-(
Husk min hjemmeside!
Læs om krybbebidning, mavesår, vævning, korrekt fodring, dækkentilpasning osv.
Samt mere om os, stævner og Bob historier!

www.prettyfancy.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

det er da
Forfatter: 
Dato:  05-05-2005 08:22
godt nok surt.. måske I skal synkronisere jeres kalendere lidt tidligere, så du ikke står tilbage og er skuffet og ked.. jeg håber der kommer en lejlighedstransport forbi dig, så du kan være med trods denne start :-)

Sussie

Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd

Hvis kun Bob skal afsted......
Forfatter: 
Dato:  05-05-2005 09:22
..... kan jeg godt køre dig. Min bil, som godt nok er skriftet ud med en mere "praktisk" en grundet jeg jo venter to små tyraner, kan sagtens trække en trailer med hest, og da jeg jo samtidig har trailer er det jo intet problem, det skal dog kun være en hest der skal med da det er en 1½ hestes.

Hvad det så skal "koste" dig finder vi en løsning på.

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smil og du vil se at folk smiler tilbage

Frej af Knabstrup tilbyder bedækning i hele 2005 - kontakt mig for nærmere oplysninger.

Læs om mig og mine heste på min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

løsningen på problemet....
Forfatter: 
Dato:  05-05-2005 09:47
... blev at min mor gav mig lov til at bruge hendes bil, selvom det var aftalt fra starten af at den var "hestefri".... min far bliver sikkert tosset, men så må vi tage den derfra, når de kommer hjem.

Så jeg var heldigvis ikke den eneste der synes at han er dybt urimelig.

Og det skal siges at min far ikke er typen der går med ur eller kalender, for det er for besværligt og så kan han ikke selv bestemme over sit liv. Meget egenrådig og stædig fyr. Så på trods af at mine stævner hele 2005 er plottet ind i kalenderen og har været det siden februar næsten, kan det alligevel komme bag på ham at jeg skal til stævne. Og det er hver gang. Denne gang havde han bare udset sig at han skulle bruge sin egen bil og hestetraileren og når jeg så besætter begge ting, føler han sig vist lidt frarøvet og går helt i baglås....

Ellers tak for hjælpen Lene.. havde faktisk en lille plan om at hvis min mor ikke var til at snakke med, at så ville jeg ringe til dig, men nu ser det vist ud til at være løst.

Husk min hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd

det lyder
Forfatter: 
Dato:  05-05-2005 10:19
da godt at I fandt en løsning.. jeg skulle have vidst at du var på Alhambra i går, så havde jeg taget en spand af "de der du ved" ;-) med.. morten er ved at ordne hestene og pakke bil, vi er på vej der ned for at intro. Noelle for køerne, det bliver lidt spændende.

Sussie

Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd

sussie....
Forfatter: 
Dato:  05-05-2005 20:31
Ja, det er altid noget, men der er nok ballade når de så kommer hjem igen, men den tid den sorg *g*

Var du på alhambra? Jeg så dig slet ikke da... du har da gemt dig godt så.. men på den anden side, så var det vist meget godt *g* jeg gider nemlig slet ikke se alle dine kryb ;-D
Husk min hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider