|
|
| imponerende flot blad |
|
|
jeg vil lige sige, at I skal glæde jer til det nye blad det er bare flot  det må jeg sige, jeg glæder mig allerede til det næste kommer hihi.. en stor applaus til de aktive sjæle..
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arj hvor tarveligt ! |
|
|
at skrive sådan noget Sussie når jeg sidder på kontoret og ikke kommer hjem før midnat...
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja tarveligt... |
|
|
.. men jeg får heldigvis mit på torsdag... Jeg må vente lidt længere...
-miki-Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blad... |
|
|
jeg var lige ved at blive ræd for, at vi var de enste der ikke havde fået et endnu (pyha)
Heste Hilsen Rebecca
heste tilsalg eller byttes se hjemmeside
www.staldwestern.ridesiden.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hvor snyd |
|
|
jeg styrter hen til postkassen når jeg kommer hjem for at se om det er kommet - men næh nej - må glæde mig lidt endnu.
Jeg er også glad for at jeg ikke er den enste som ikke har fået det endnu 
Mvh Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| narj............ |
| Forfatter:  |
jaane |
| Dato:  |
15-02-2005 22:19 |
|
jeg har altså heller ikke fået noget endnu.........så vil glæde mig til at tømme postkassen i morgen .....forhåbentligt
Jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih altså |
|
|
nu må det snart komme....jeg tror postbudet er ved at være træt af, at blive overfaldet når han kommer
Glæder os helt vildt til at se det........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt snyd |
|
|
i får jeres blad hurtigt muligt er jeg sikker på.. jeg mødte conny på et gade hjørne og fik et eksemplar.. men flot er det sgu..
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sussie bor lige ved siden af... |
|
|
Derfor fik hun det da jeg kørte forbi, sent i eftermiddag!
Alle blade afgår i morgen til middag fra Sorø Posthus!
Så endelig er de på vej!
MH Conny
>WESTERN CONSULTS Min nyopdaterede Hjemmeside - Nu med Nye salgsheste og Ruf Lil Nimble på Forsiden! WESTERN PORTALEN - Danmarks største Western Site, med Nyheder, Debat og Brevkasse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jørgen du må gerne... |
|
|
komme forbi og få dit på hjemvejen!
MH Conny
>WESTERN CONSULTS Min nyopdaterede Hjemmeside - Nu med Nye salgsheste og Ruf Lil Nimble på Forsiden! WESTERN PORTALEN - Danmarks største Western Site, med Nyheder, Debat og Brevkasse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubiii |
chhaya |
15-02-2005 23:57 |
|
hvor er det dejligt at høre at bladet er lige på trapperne  jeg glæder mig helt vildt til se og læse det sammen med en go` kop kaffe,ligge på sofaen under et tæppe iii hvor bliver det bare s.... hyggeligt.
et stort kram til alle dem som har lagt det store arbejede i at få et western blad til verden 1000 tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herligt |
|
|
Det bliver en skøn dag på torsdag 
Hilsen Lone.
Dejlig Quarter hoppeplag med reining/cowhorseblod sælges eller byttes. Se vores hjemmeside.Lucky WesternSe også vores QH hingst Pearl eyed Jack
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg glæder.... |
Kika |
16-02-2005 00:18 |
|
mig også som tosset til at bladet kommer.
Jeg er sikker på, at det er værd at vente på.
Hilsen K
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg har også lige luret |
|
|
et blad...og det er guffeluffe
Flot arbejde Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nye westernblad |
fonvig |
16-02-2005 14:52 |
|
Hej. Har godt nok hørt noget om et nyt blad, men hvor kan man bestille det.
mvh marlene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|