Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Billeder
Forfatter: 
Dato:  12-02-2005 12:21
Det ser ud til at jeg tit er uheldig med mit kamera og ridehus billeder. Men alligevel, til jer som har spurgt...og til andre som nyder at se på hestebilleder...her er de sidste billeder af Sonny fra fællesridning i onsdags.
Nu MÅ karin og jeg vist have gang i hendes digital...når uvejret er ovre og forkølelsen har lagt sig.....

Nu har vi haft Sonny med ude nogle gange, forskellige steder, og han er simpelthen en skøn hest at have med. Så utroligt rolig og nysgerrig, og vil gerne arbejde og lære.
Hilsen Lone.

Dejlig Quarter hoppeplag med reining/cowhorseblod sælges eller byttes.
Se vores hjemmeside.

Lucky Western

Se også vores QH hingst Pearl eyed Jack
0
0
Svar på denne tråd

hvor ser han dejlig ud....
Forfatter: 
Dato:  12-02-2005 13:11
... og dejlig rolig *g*

-miki-

Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd

flot hest
Forfatter: 
Dato:  12-02-2005 15:29
du har fået dig der !
Glæder mig at til se når sæsonen går igang...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

Gratis part søges
0
0
Svar på denne tråd

Fine billeder...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2005 17:23
...og en utrolig smuk hest.

Mange hilsner K
0
0
Svar på denne tråd

ja Lone han
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 09:46
ser godt nok sød ud, men ligesom Jørn så glæder jeg mig til at se ham live.. skal han med på clinic den 26 februar??

Tina
Med en ven deles
minderne fra i går,
glæde fra i dag,
og håbet for i morgen.
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 12:38
Tak skal i have allesammen.
Ja han skal med d. 26 februar, og det bliver rigtigt spændende at se hvad han syntes om det. Men jeg tror ikke at der bliver problemer.
Hilsen Lone.

Se vores hjemmeside.

Lucky Western

0
0
Svar på denne tråd

Det er fantastisk at se
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 16:35
Hej allesammen
Jeg er så den dame, der har solgt Sonny og jeg må sige at han har fået det så.... dejligt hjemme hos Lone og John, han var jo kun til salg til den rigtige rytter.!!
Håber at alle jer der køber heste frem over er lige så gode til at give respons tilbage , det er nemlig dejligt som avler, og som menneske at følge udviklingen af det bånd der binder hest og rytter sammen og som gør at man stoler på sine heste uanset hvad der sker omkring den.
Held og lykke frem over.
Tina Fra Henne.

PS: vi har en dejlig hoppe til slg på www.phcdk.dk
Rosalee allround hest på 3 år.
0
0
Svar på denne tråd

Hej Tina
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 17:37
Hej Tina .
Tak for dine søde ord, som varmer meget. Vi elsker allerede sonny meget, som du ved og jeg er kun glad for at i syntes at det er rart at følge med i hans fremtid. Jeg ved jo godt at han var jeres hjertebarn.
Og så vil jeg lige sige at sonny ikke var den eneste gevinst vi fik med kontakten til jer. En ligeså dejlig ting, er at vi mødte 2 dejlige, hjertevarme og gæstfrie vestejyder som vi virkelig følte at vi gik godt i spænd med fra starten...allerede pr. telefon.
Og så fik man endda lov at være " medhjælpende jordemoder" for en skøn ny lille hvalp under besøget...hihi (der kom 9 mere efter at vi var kørt )..
Så Tina, vi glæder os til at se jer i Glumsø i nær fremtid. I er altid hjerteligt velkomne hos os.
Knus Lone og John.

Se vores hjemmeside.

Lucky Western

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider