Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Nye Fotos på hestenettet
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 11:41
Howdy folks,

Her sker ikke meget på nettet her og nu, hvorfor jeg lige vil benytte lejligheden til, at gøre opmærksom på, at det er lykkedes for mig - edb-mongol - ved et rent tilfælde, at få lagt fotos ind på min præsentation.

Mvh. Per Beinov
0
0
Svar på denne tråd

der sker skam ..
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 12:24
Der sker skam noget, de er bare allesammen over på westernportalen....hi,hi

Bedste hilsner
Susanne

HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY ! {>

Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk
salgsheste på www.h-farm.dk Tarzan sælges, se præs..
0
0
Svar på denne tråd

Hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 12:40
Per det er ikke for at drille, men hvordan endte "kampen til hest" - første billede - lykkedes det dig at nedkæmpe den forfærdelige ko ;-D

Vi ses - om ikke før så i maj

hilsen John
0
0
Svar på denne tråd

Hej John
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 13:48

Ja det har jeg opdaget - men jeg kan ikke lige rette det - som sagt, der er noget edb-mongol i mig.

Jeg har en hilsen til dig fra Rasmus - vi havde kavaleri øvelse i søndags og skulle her have alle hestene testet for et stort skudtryk - og det blev de.

30 skud brændt af på en gang i et ridehus - det larmer og undertiden var der så meget krudtrøg, at vi havde svært ved at se.

Alle hestene klarede det fint, rytterne ligså, der var ingen afsidninger heller ikke under sabelkampene under beskydning, de kampe var rimelige heftige.

John vi tales og høres ved og imellemtiden hold krudtet tørt.

Mvh. Per Beinov
0
0
Svar på denne tråd

Nu vil jeg
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 14:44
lige her ind"skyde" - ha ha, at jeg jo sådan set heller lissom ikke "sad af" :-D

Det er rigtigt at Malou sådan set ikke syntes at det var skideskæg at ham spaden på ryggen af hende pludselig begyndte at fyre en seksløber af, Og det er da sådan set også rigtigt, at hun gjorde hvad hun kunne for at få mig til at sidde af. - men det lykkedes ikke for hende gjorde det nej.

Denne bemærkning bare for at mit gode navn og rygte ikke sådan bliver grisset til :-P

Og ja du har ret Per "man kan skyde fra ryggen af enhver hest i hvertfald en gang".

Men jeg gør det s'gu igen ved først givne lejlighed - så kan hun lære det kan hun.

John
0
0
Svar på denne tråd

Hej igen John
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 15:45
Nej det ved jeg godt, at du kan blive hængende selvom en situation kan se farlig ud.

Denne test jeg her taler om, er det vi i militæret kalder et samlet ildoverfald - hvor der blev skudt med alle våben på een gang så hurtigt som muligt.

Jeg bliver lige overrasket hver gang, nemlig at det kan lade sig gøre, at ride hestene frontalt mod sådan en "ild mur" uden, at en eneste hest flipper ud.
Her var endda 2 nye heste med for første gang.

John du må melde dig til kavaleriet eller starte noget op ovre i det Jyske.

Mvh. Per Beinov
0
0
Svar på denne tråd

Hej Per
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 16:39
Skide gode billeder du har få på din præ......det ser rigtig fedt ud det soldater sjov......men synes ikke der er nogle piger...hvorfor mon ?

Knus
mvh. sulle

Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte.

Friedrich Bodenstedt
Tysk forfatter (1819-92)
0
0
Svar på denne tråd

Hej Susanne
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 16:50
Nordstatskavaleriet har kvindelige kavalerister og sydstatskavaleriet, som jeg er commander over, har også fået kvindelige kavalerister.

I dagens Danmark kan man jo ikke udelukke 50% af landets befolkning - og slet ikke den kønneste halvdel, det vil være for tåbeligt.

Besøg hjemmesiden
Nordstaterne

Håber alt står godt til i det jyske!

Mvh. Per Beinov
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider