Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Bobs oplevelser siden sidst
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 10:19
Ja, så er jeg endelig kommet til en computer igen, så her får I lidt om Bobs (og Frejs) seneste bedrifter...

Frej er jo lige pt i lømmelalderen. 2½ årig hingstebasse, som virkelig har krudt i røven... Og så er han faktisk ved at blive ret stor.
Han er flyttet ind i Bobs gamle boks og derinde har min far lagt nogle lægte ved loftet, så man har lidt opbevaringsplads for div ting og sager. Bla ligger min fars fiskestænger deroppe. Intet problem indtil nu, for Bob har endnu ikke været kreativ nok til at nå dem endnu, men hvad den ene ikke kan, det kan den anden 8-)

Nå men i hvert fald havde Frej "lånt" min fars ene fiskestang og da jeg ankom til stalden var han altså ved at fiske Bob ind gennem vinduet mellem boksene :-P At dømme på Bobs ansigtsudtryk var det vist ikke lige sagen at blive fiske efter... tit og ofte fiskede Frej nemlig temmelig voldsomt... suk. Godt der ikke var kroge på den fiskestang...
Frej måtte pænt aflevere fiskestangen, men ak... for sent fik jeg fat i den og Frej havde ommøbleret denne fine stang til hele tre stænger... ;-D

Nå men jeg satte krikkerne på fold og måtte gå til bekendelse hos farmand...

Igår havde Bob så besøg af ca 28 børn fra den GFO jeg arbejder i... Det var en meget meget farlig oplevelse.
Bob var meget fascineret af specielt een pige *g* Denne her meget mærkelige pige havde nemlig pelse på... OMVENDT :-@ he he..
I kender godt de her jakker med skindet udaf og pelsen indvendig *g* Sådan en havde Bob aldrig set før, meget meget skræmmende for en lille dum gul hest, så den blev godt nok studeret. I starten var han en smule skræmt og veg lidt tilbage for hende *g* tænk at have pelsen på omvendt!! Sikke noget pjat.
...men efterhånden var det vist ok... dog fik hun rigtig meget opmærksomhed for Bob hele dagen lang *g*

-miki-


Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd
 
 grineren...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 14:53
sød historie... lige hvad jeg havde brug for på sådan en dum dum dag.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hæ hæ.....
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 14:29
det var en rigtig sød historie.. og som altid hyggeligt at læse
ha en god dag

hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd
 
 arh haha
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 21:00
miki - så har terroristerne slået til igen :-)

se en gang på hyggen hvad nemo senest har bedrevet - suuuuk jeg tvivler på at han er helt normal 8-)

:-P Karina82 :-P

;-D møgkællinger har det sjovere ;-D



Formidler af salg af Haflingere.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja ja det er
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 15:23
jo nok ikke lige Nordsjælland man påtænker at sende sine hypper på sommerferie, tænk hvilket uhyre man ville få tilbage ;-D, men om ikke andet ved man da at man enten får en til at tage på fisketur med eller en der på turen drikker ens Cola.. fniisss Miki i har sgu en sjov stald :-P

Tina
Med en ven deles
minderne fra i går,
glæde fra i dag,
og håbet for i morgen.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider