|
|
| Kontingenter.... |
|
|
Nu hvor snakken går på WRS og DWF og den slags, er der så nogle af jer der har fået girokort til de forskellige steder?
Jeg har kun betalt til BHWR indtil nu. har ikke fået girokort fra hverken DKQHA, DLWR eller WRS.. er de mon på trapperne?
-miki-Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har......... |
|
|
Fået fra BHWR og HCWR ... jeg mangler så fra APCDK og WRS.
BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der går nok lidt tid |
| Forfatter:  |
Jørgen Skjødt |
| Dato:  |
21-01-2005 08:23 |
|
Hvad angår PHCDK (hvis det var det du mente), går der nok lidt tid endnu vil jeg tro, da der først er generalforsamling midt i februar, og kontigentet først fastsættes der. Selv om der mig bekendt, ikke er planer om at ændre kontigentet, kan man ikke sende girokort ud før det er vedtaget.
Har du betalt sidste år, er du jo stadig medlem, for er man først meldt ind, er man medlem til man melder sig ud.
Hilsen Jørgen Skjødt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HAHAHAHA |
|
|
Ja, Jørgen ... der var lige en tyrkfejl, hihi.
Det var PHCDK jeg mente
Men så venter jeg bare lidt endnu ... det betyder jo heller ikke noget.
BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DKQHA! |
anchen |
21-01-2005 19:57 |
|
Hej Miki
DKQHA Har sendt deres girokort ud - de har jo også afholdt generalforsamling, så hvis du ikke har fået et endu, skal du nok lige skrive til kasseren.
Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DLWR... |
|
|
Hej...
Jeg har modtaget girokort fra DLWR sammen med oplysning om at der er generalforsamlingd 19 marts.
Venlig hilsen Benedicte
For meget af det gode, kan være skønt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Apropo |
|
|
Nogen der kort kan ridse de klubber/foreninger op man skal være medlemmer af, hvis man (sandsynligvis) gerne vil starte stævner, og komme til træningsweekender? (Østjylland)
Og hvad vil det ca. koste?
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok "I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"
Parter søges - se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej............... |
Maja Dollas |
23-01-2005 16:29 |
|
jeg har ikke modtaget noget fra WRS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har slet ingenting fået.... |
|
|
... så måske jeg lige skulle tage telefonen og ringe rundt.. mangler WRS og DLWR.
BHWR har jo igen været så smarte at de har sendt en mail ud til folk og så kan folk indbetale på en konto. Det er altså for nemt. Billigt og bekvemt.
-miki-Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj igen |
anchen |
23-01-2005 18:19 |
|
Hej igen Mettebo!!!
Det ville være en god ide at melde sig ind i en lokalklub som holder nogle træningsstævner til at starte med.
Jeg kender desværre ikke navne på nogen i dit område, men jeg ved de er der.
Du kan jo spørge Pernille Bendix når du alligevel taler med hende.
Anne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anchen: |
|
|
 Okay har forstået - snak med nogen der ved noget om det, inden jeg stiller flere dumme spørgsmål
Det er bare nemmere at læse sig til så meget som muligt inden jeg "starter", men kan godt se det kan være belastende at svare på.
Vil høre nogle lokale westernryttere hvilke klubber der er i nærheden, og hvilke der er bedst 
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok "I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"
Parter søges - se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DLWR... |
Majanita Hansen |
25-01-2005 09:03 |
|
...har sendt kontingentopkrævning ud for ca. 14 dage siden, så, Miki, jeg håber da du har fået den nu, ellers vil jeg gerne sende en ny til dig.
Benedicte, jeg håber det er dig der har læst forkert, for jeg har skrevet at der er generalforsamling d. 8. marts kl. 19.00!!
Majanita
Kasserer i DLWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Majanita..... |
|
|
Jeg har ikke fået noget fra DLWR, men det er måske fordi I her sendt til min gamle adresse?
I hvert fald vil jeg da gerne betale..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|