Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

se lige mit bælte
Forfatter: 
Dato:  15-12-2004 00:05

Det er snart hjemme hos mig, lavet af Ariel paladini.

Er der flere der får lavet et?

Jeanette HN afhængig
ejer af
Appaloosa"get spottet"
haflinger"golden alpequarter"
0
0
Svar på denne tråd

Wauw..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 08:39
Hvad koster det???
Sån et vil jeg også ha!!! Bare med min hests navn på tror jeg.
{> Lykkelig ejer af dejligt paint-føl - se billeder på præs. {>
0
0
Svar på denne tråd

Et i samme stil.
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 11:43
Det er et flot bælte og lavet i rigtigt godt kernelæder. Jeg har et i samme stil som bare er brun/beige, Det er lavet af en gammel ven, en fyr som jeg også er sikker på at AG kender, nemlig John Andersen fra Amager, bedre kendt som cowboy John tilbage i 80´erne. Han har lavet masser af westernting og blev på et tidspunkt tilbudt at komme til USA og lave westernsadler. Han har lavet et par stykker herhjemme, bl.a til cowboy Lone. Det må være fedt at kunne lave sådanne ting selv.
Jeg har desværre ikke et billede af mit bælte. Men måske jeg skulle bestille et nyt hos AG til manden ?
Hilsen Lone
SMUKT QUARTER FØL TIL SALG. Se vores hjemmeside

Lucky Western

BESØG WWW.WESTERNPORTALEN.DK
0
0
Svar på denne tråd

I er alle velkommen
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 13:51
Det tager mig omkring en uge at finde lederet der maa jo ikke vaere nogle niks eller kradsninger, (LAERTE NOGET AF COWBOY JOHN)og tykkelsen skal vaere ens formet og garvingen skal vaere i orden, derefter saa skaere jeg det til i alle samme laengde 129 CM og runder lederet, skaerer skarpe kanter af, derefter skal det staa et par dage for at se om det er blevet strukket eller ej.

Saa begynder arbejdet med at lave tegningen paa lederet, og placere navnet (IKKE FOR LANGT ) undtagen i er ballet dancere som kan lave piruetter saa at man kan laese det HE HEHHE.

Naar det saa er faerdigt faar det lov at staa en dag og saa kigger jeg efter fejl....... UHA!!!!! hvis det er i orden saa saetter jeg huller til snaps, og laver rillen. Kigger igen efter fejl, er der ingen saa faar den et bad i noget olie agtigt noget, derefter farve, derefter noget gliserin saa at farven ikke gaar af, faa lov at toerre. I den Brazilianske sol....
bliver rullet sammen 45 minuter koersel til naermeste posthus, udfyld papire i fire kopier registrere det, og saa er det paa vej.

PRIS 200DKK + 81.60 I TRANSPORT PLUS (OPTIONAL) REGISTRERING (FORSIKRING) 59.92

TOTAL 281.60 ELLER MED FORSIKRING 341.52dkk SAA ER DEN PAA VEJ

HAPPY HO HO ARIEL
0
0
Svar på denne tråd

jeg har modtaget det
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 10:14
og det er bare så smukt. Jeg synes virkelig at I skulle bestille et personligt bælte.

Tak Ariel

Jeanette HN afhængig
ejer af
Appaloosa"get spottet"
haflinger"golden alpequarter"
0
0
Svar på denne tråd

Du er welkomen
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 12:21
Jeg takker for de fine ord. mvh Ariel og Godt Nytaar
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider