Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

En "kongelig" Formand/Kvinde
Forfatter: 
Dato:  12-01-2002 03:33
I et overordentligt spændende indlæg,(det handler meget om mig), bliver jeg angrebet for at debattere privat og i min egenskab af formand (blande mig med folket)her på siden.
Jeg synes det kunne være sjovt at høre om en formand skal sidde i ophøjet tilbagetrukkethed (som en konge eller dronning), eller synliggøre sig og tage handskerne op når de bliver kastet.
Er det forkert at en formand er "på", og viser at man er til for alle?
Skal en formand holde sig for god til at deltage i
debatten?
Må en formand have en mening?
Må en formand anvise ridemuligheder for en rytter?

Eller skal formanden sidde og se på at interesserede
siver ud igen, men for Guds skyld bevare sin ophøjethed?

I må virkelig undskylde, men jeg kan ikke styre min
ironi, jeg skal nok arbejde med det!
Jeg vil forbedre mig!

Mange hilsner Conny

>o<
0
0
Svar på denne tråd

Re: En "kongelig" Formand/Kvinde
Forfatter: 
Dato:  12-01-2002 08:48
Se efter min mening skal man gøre sig fortjent til at være formand, så kommer dem der vil spørge til din saglighed af sig selv. ,med venlig hilsen, ARIEL

http://members.tripod.com/Blackskunk
på engelsk

http://www.worldonline.dk/~Blkskunk
på dansk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-01-2002 11:08
Hej Conny!

Du skal naturligvis blande dig i enhver henseende, du skal bare ligesom alle andre holde en sober tone (det synes jeg også du gør).

Mvh. Per Beinov
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-01-2002 11:52
heh.. ;-) Ironien længe leve...

Det er da netop vigtigt at vi "almindelige dødelige" får formanden og "guruerne" af westernsporten i tale.. ellers ender I hvor mange andre formænd af ridesportegrene er idag... SNOBBET og UOPNÅELIGE!!! Som nogle vi andre "almindelige dødelige" ikke kender eller ved noget om!!

Dog er det vigtigt at en formand kender grænsen mellem at diskuterer privat og som formand... for man kan vel have en privat opfattelse af ting og en opfattelse som man som formand repræsenterer for et råd...

Jeg har ikke set artiklen selv, men jeg mener da at du Conny har formået at lægge indlæg ud både som privatperson og som formand, med meget klare grænser...eller er jeg helt galt på den?

-miki-

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-01-2002 22:34
Jeg synes at det er glimrende at en formand blander sig med folket. Bliv endelig ved med det!!

Jeg ville ønske at formændene i min diciplin ville kravle ned fra deres troner og se hvad der egentlig foregår blandt "folket".
Det samme vil jeg sige om underviserne, beriderne eller hvad de nu ellers kalder sig - så kravl da for helvede ned på vores niveau og lær os noget istedet for blot at kritisere os.

Og til westernfolket vil jeg blot sige at i skal være glade for de kompetete svar i får her i Jeres forum. I skal være taknemmelige for at folk som Conny og Paladini vil bruge lidt tid på Jer
Charlotte

---Rigtige hekse flyver... "Nej Zit... Neeeeeeeeej!!!!" :-D

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-01-2002 23:07
Hej Alle!
Det er dejligt I føler som jeg!
Jeg har den opfattelse at al organisation omkring
westernridning er i sin vorden.
Det er et uhyrligt stort stykke arbejde, som jeg vidste at jeg påtog mig. Jeg gør det gerne, men jeg vil ikke gøre det forgæves, eller til ingen nytte.
Derfor bruger jeg en masse tid på "Nettet", for at opfange stemninger, være nærværende, hvis der er kritik
(måske kan problemet løses med det samme), - og også for som jeg synes er virkeligt sjovt, at lære de folk
at kende som jeg ikke vidste eksisterede.
Yderligere er det da dejligt, hvis man kan være be-
hjælpelig! Og jeg glæder mig over alle de nye der kommer til.

Privat synes jeg det er sjovt at tage del i den almene debat her på "Nettet" og bl.a. "lægge arm" med cowboys`ne, hvor nogen af dem åbenbart ligefrem er bange for mig, Uha!;-)
Det håber jeg, at jeg kan blive ved med, for DWF er nu
ikke så stor endnu at jeg har fået "tjenestepalæ".

Med Mange Hilsner
Conny Mearlyn Nielsen
Formand DWF

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-01-2002 08:48
Jeg var engang formand for en forening, hvor vi skulle stemme om et større indkøb - en båd faktisk. Støtterne til forslaget kom til mig og spurgte, om jeg ville støtte indkøbet - for når formanden støttede forslaget, så ville mange tvivlere stemme som formanden.

Derfor er man som formand for en forening nødt til at tænke sig om mange gange før man støtter noget og udtaler sig.

På den anden side så bliver man jo formand, for at få gennemført sine egne ide'er og for at dreje foreningen i en bestemt retning. Har man ikke sine meninger og holdninger, så er der jo ingen som helt grund til at blive formand.

Men man er også tvunget til at være meget diplomtisk, ellers så sprænger man foreninge - modsætningerne bliver simpelthen for store. Og man kan let risikere at alt ender i ævl og kævl.

Men een ting er er 1000% sikkert: Posten er øretævernes holdeplads. Og nogle vil altid være utilfredse - måske bare for at være utilfredse.

Skal man anvise ridemuligheder? Ligegyldigt hvad man anbefaler så vil man blive udsat for kritik.

Anbefaler man den allerbedste underviser - så vil der jo altid være nogen som ikke kan lide denne underviser - så så er det "naturligvis" fordi man kan lide denne underviser.

Og siger man ikke noget og gør ikke noget: Så er man (for nogle) en elendig og doven formand.

hilsen jan
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-01-2002 02:21
Hej Jan!
Du har helt ret!
Da den øvrige bestyrelse bad mig indtræde som formand,
havde jeg flg. betænkninger:
Jeg er en kontroversiel person,-
jeg siger min mening!
Nogen gange siger jeg min mening så det brager!

Jeg brænder for tingene og det kan give bagslag, så når
nogen går ind i et useriøst angreb,"trækker jeg pistolen og begynder at skyde".

Jeg må nok erkende at jeg ser i øjnene at jeg hellere må lade pistolen blive hjemme i skuffen,og man vil fremover se en mere og mere diciplineret formand, for vi har brug for en organisation, og ingen andre har
rigtigt løftet opgaven endnu, men DWF er godt på vej!
Der bliver knoklet for sagen!

Mange hilsner Conny
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider