Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Bob er blevet rideskolehest
Forfatter: 
Dato:  27-11-2004 20:24
Idag har jeg været på shopping med x-kæresten og hans søn nichlas. Jeg havde sagt at jeg skulle rimelig tidligt hjem, så jeg kunne komme ud og ride. Og som sagt så gjort.

Henrik kørte mig ud til hestene og da vi kom derud, skulle Nichlas jo se hestene. Det blev til at de gik med op i ridehuset og kiggede på at Bob blev redet på. Bob var for en gangs skyld rigtig sød og rar og virkelig velopdragen, så vi satte Nichlas op og få en tur... Nichlas var ellevild og pludselig udbryder ungen "springe" og så hopper han op og ned på ryggen af Bob... Han havde lige set den anden rytter i ridehuset springe på hendes hest.. Nå mig hen og finde en bom på jorden, som Bob så kunne springe over. De første 2-3 gange morede ungen sig kosteligt, men så er det også han siger "nej det der" og peger på en oxer, der er ligeså høj som den er bred.. lidt ala grand prix højde -ja, hvad kan man sige, knægten har ambitioner *g*

Vores ambitioner var nu ikke så store, så vi nøjedes med et lille kryds.. det var vist alle de ambitioner Bob havde for den dag *g*
-miki-

Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt når hesten
Forfatter: 
Dato:  27-11-2004 20:44
er sød og rar.. vi har lige haft min niece på besøg, hun er 5 år og første gang hun sad på ryggen af en hest var på Bissen.. og lige siden har hun været helt skudt i heste.. og denne gang var der så en pige i børnehaven der havde sagt at hun ikke troede på at hun måtte ride moster Tinas hest.. men som sagt så gjort, dog var der lige det at ungen selvfølgelig ville ride Daylight og hun kunne ikke overtales til andet, ikke fordi shawnee er større, men fordi hun spiser grimt.. man har vel sin egen mening.

Så først måtte hesten krudtes lidt af, så op med ungen og så skal man jo snakke lidt med fotografen = søster, så mens jeg står der med ryggen til så hyler ungen lige pludselig.. ej det er smadder sjovt moster, med det største smil på læben på en travende Daylight, som bestemt så ud til at hygge sig.. måske fordi vægten var væsentligt reduceret :-)

Lige et billede af equipagen

Man har vel stilen, selv om man kun er 5 år.

En lidt stolt moster Tina :-)
Med en ven deles
minderne fra i går,
glæde fra i dag,
og håbet for i morgen.
0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha....
Forfatter: 
Dato:  27-11-2004 21:19
... det er fanme også en god grund.. hvem vil dog ride på en grissebasse der spiser grimt *lol* Ligger lige lidt flad af grin her... ha ha

og (y) for stilen. Der skal nok komme en god Cowboy ud af hende... hun må jo med til en gang lead line trail til foråret *s*

Og hvad kan man sige... endnu engang har Bissen rørt et andet menneske og gjort noget godt. RIP Bisse -han var *biiiip* en super dejlig hest!

-miki-

Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd

hej miki
Forfatter: 
Dato:  28-11-2004 08:39
I er sgu dejlige, dig og bob!!!
håber vi ses rirtig mange gange på alhambra..

knus lisbeth :-P
0
0
Svar på denne tråd

Ja Miki
Forfatter: 
Dato:  28-11-2004 16:13
Jeg må have hende med til stævne.. og ja Bissen var sgu en god hest på mange måder, savner ham stadig, men sådan vil det jo nok altid være med ens første hest..

Jamen så må du jo se at få Nicklas og Bob med til stævne, som pædagog ved du´jo hvor vigtigt det er at spolere børnene mens de er små :-) og det er ikke lykkedes mig at ødelægge min søster to andre unger.. meeen jeg gør et ihærdigt forsøg med Ida og det ser ud som om det går i den rigtige retning..

Tina
Med en ven deles
minderne fra i går,
glæde fra i dag,
og håbet for i morgen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider