Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Fantastisk hyggeligt og spændende!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2004 20:55
At kigge ind på Hestenettet i øjeblikket!
Det ene mere begavede og spændende indlæg efter det andet.
Dejligt at opleve!
Keep up the good work guys!
MH Conny (y)

Nyopdateret Hjemmeside - Nu med Nye salgsheste og Nyt Maleri på forsiden!
>WESTERN CONSULTS
0
0
Svar på denne tråd

ja, westernforum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2004 21:13
er rigtigt godt, hyggeligt, fagligt og lærerigt pt.
Har fulgt med i debatterne om avl, pleasure og halter og de er meget givende. Tak for det til i med mere erfaring på det område. Det er en fornøjelse at læse om de spændende emner. (y) (y)
Hilsen Lone :-D

0
0
Svar på denne tråd

Syntes altid
Forfatter: 
Dato:  24-11-2004 21:51
her er fantastisk hyggeligt spændende og meget lærerigt. Jeg er jo stadig temmelig ny i denne sport og suger viden til mig som en svamp, så øs bare videre af al jeres viden og erfaring.

Conny - tak for en lille hyggelig snak tidligere idag tlf nummeret virkede.

Paint horses til daglig glæde

Stahr
0
0
Svar på denne tråd

Howdy Conny
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 10:25
Ja det er rigtigt interessant, at deltage i denne debat.
Vi kommer rigtig rundt i hjørnerne og det mener jeg er vigtigt for alle os westernfolk.
Vi kan jo af gode grunde ikke være enige om alting, men det her kan være en god måde, at holde gryden i kog på til gavn og inspiration for os alle sammen.

Mvh. Per Beinov
0
0
Svar på denne tråd

enig! :)
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 20:54
Og så har jeg det indtryk, at folk herinde overvejende er gode til at give gode svar, rette en, hvis man tar fejl, eller bare være "høfligt overbærende" (ved ikke lige, hvad jeg ellers skal kalde det ;)) når man får rodet sig ud i noget, der tydeligvis skyldes uvidenhed.

Jeg lærer i hvert fald noget nyt hele tiden - og man kan jo aldrig blive for klog :-D

mvh Maria

Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)

Dressur sadel sælges. tjek min præs. for information.
0
0
Svar på denne tråd

Også enig....
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 21:16
Jeg er også enig i at der er nogle gode debatter i gang - det er jo også både vigtigt, interessant og lærerigt!

Når nu der heller ikke er nogle stævner at starte hen over vintermånederne, kan man jo bruge mere tid på et forum som dette.
Der er måske også nogen som sidder og overvejer at sætte deres hopper i fol næsten år, og så kan det jo være spændende at læse nogle af de debatter som er i gang i øjeblikket.

Jeg kan kun være enig med jer andre og sige at jeg også lærer mange ting ved at læse hvad folk mener om forskellige emner.
Selvom jeg ved hvad jeg vil med min avl, er der en masse som jeg, som forholdsvis ny avler kan bruge til noget.

Med venlig hilsen

Jesper Aarenstrup Nielsen
Double J Ranch
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider