Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

undervisning
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 15:13
hej findes der en som har lyst til at undervise mig i westernridning.
jeg er er traditionel dressurrytter som gerne vil skole om til western.

det skal være inden for western dressur eller hvad den diciplin nu heder
du skal kunne komme ud til mig.
jeg bor i vissenbjerg!

håber jeg hører fra jer!

jeg træffes på mobil!
22315870
0
0
Svar på denne tråd

kan det virkelig passe
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 17:31
at der ikke nogen der vil undervise mig?????
0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 17:36
se inde på www.dwf.dk under trænere, her er der sikkert en i dit område.. Det er sådan inden for Westernridning, at hvis man underviser andre for penge eller gaver, så ryger ens amatør status, derfor er der ikke, som indenfor den engelske verden små alm. ryttere der yder undervisning..

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

ok!!!!
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 19:33
nu når man ikke kan modtage undervisning, fra menige ryttere.
Er der så nogen som kan anbefale noget litteratur omkring westernridning og hvordan man bedst griber det an, når man vil konvetere til western ridning
0
0
Svar på denne tråd

køb bob mayhew
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 23:09
videoen og se den til båndet er slidt, der er bøger på biblioteket og du kan søge mere information inde på westernportalen.dk

Jeanette HN afhængig
ejer af
Appaloosa"get spottet"
haflinger"golden alpequarter"
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en ide...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 08:22
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor... MEN...

En af mine veninder og en hun kender har vist tænkt sig at lave en clinic... Hvor man får ½ times undervisning på egen hest, og resten af dagen ser man de andre blive undervist... Jeg skal selv med, trods jeg faktisk ik aner noget om western og min hest er knapt tilredet... Men jeg vil så gerne lære det... Vi ved endnu ikke hvor og hvornår... men jo flere vi er desto billigere bliver det...
Prøv at kontakte Christina (snaknavn: komtesse)
Hun kan helt sikkert fortælle dig noget mere!!!!

Det kan jo også være at man der kan møde nogen der er gode til det som måske ik bor ret langt væk og gerne vil hjælpe... (det hjælper sommetider hvis man har mødt pers. og set dem ride...)

Så det kan være at du kan få hjælp på den måde...

Hilsen Maria og Rosa!
0
0
Svar på denne tråd

mit bud til dig
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 01:54
vil osse være...meld dig til en clinic.
De bliver tit holdt over en hel weekend, der lære du så noget, og har nogle værktøjer som du kan arbejde vidre med når du kommer hjem.

Når først du har prøvet..tror jeg aldrig du fortryder...det er en pragtfuld måde at ride...lære og være sammen med hesten på.

Held og lykke til dig, håber du finder ud af noget ellers må du skrive et indlæg igen...westernfolk ...dem jeg har mødt, har altid være utrolige hjælpsomme, venlige og helt nede på jorden.Så jeg er sikker på at der nok er nogle som vil hjælpe dig, til at komme igang :0)
Knus
mvh. sulle

Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte.

Friedrich Bodenstedt
Tysk forfatter (1819-92)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider