kl 5,30!!!!- imorges blev 2 af vores heste så hentet, og de er på vej til et nyt liv i Sverige- det var vores hoppe og hendes 7 mnd gamle føl
men hold da op hvor er det hårdt- vi var helt afklarede med at de skulle væk, da vi gerne ville skære ned på bestanden, men når dagen så kommer- så vil man helst ikke alligevel!!
vores 2 tilbageblevne kikker godt nok lidt, men tager det eller meget pænt at de ikke er der mere(sikkert bedre end mig)
Det er skisme ikke sjovt at sige farvel. Føler med dig ! Men der er altså også meget arbejde med det, det koster, og indimellem er hverken tid eller penge til det, så nyd at du nu får mere overskud til de andre.
Hilsen Lone
Jeg har besluttet at sælge min Islænder hoppe, som jeg har haft i 2 1/2 år...
Jeg købte hende som problemhest og det arbejde tog et år at rette op på. Hun blev derefter MEGET rolig og det er da dejligt, men jeg kan godt lide en hest med lidt mere spræl i, lidt mere power...
Så jeg må også den tunge vej til at sælge hende.
Man tænker på om får hun det godt med sin nye ejer. Kan hun lide hendes nye heste kammerater... osv.
Har allerede en ny lille pige jeg kigger på... En Connemara hoppe på 1 1/2 år. Ikke den farve jeg ville have heller ikke den alder.
Men hun er lige hesten, og ikke til salg...!!!
Men jeg giver ikke op så let...!
Nu må vi se hvordan det hele går.
Men jeg føler med dig!
Hils mit barnebarn Tomsen.
Han er nok glad for du får mere tid til ham.
he he det tror jeg ikke du skal regne med -han syndes vist det er noget værre noget de sidste nye påfund, med at gå og løfte ryggen hele tiden- man bliver jo så hurtigt træt og forpustet- det lille pus
Det er meget bedre at stå og se på "lillebror" der laver noget!
"heldigvis" er ridebane og det hele dybtfrossen nu så han får lidt fri!!