Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

"Hestenettets Roseklub"
Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 13:12
Da jeg gik tur med min hund i går aftes, tænkte jeg det om roseklubben til ende!
"Vi hestefolk er jo altid så negative"!

Jeg foreslår at vi gør alvor af Roseklubben her på
Nettet!

Regler:
I Hestenette`s Roseklublead må kun skrives positive
kommentarer eller fortællinger om personer, westernryttere,westernheste, trænere, træningsmetoder,
præstationer og det skal være i et positivt rosende
tonefald! Og man skal mene det!
Medlemmer af Hestenettets Roseklub, kårer hvert år
i November:

Årets Westernrytter
Årets Westernhest
Årets Westerntræner
Årets bedste Westernsportsmanship (Sportsånd)
Årets Westernklub
Årets Westernforkæmper
Årets Western Horseman of the year
Arets Western Horsewoman of the year

Nomineringerne starter 1. Okt.

Hvis nogen har negative kommentarer til et indlæg, skal
det forgå udenfor Lead`en: Herinde skal der kun roses
og tales positivt. Er det så for meget for nogen kan man jo zappe over på noget andet!

Er det for stor en udfordring?
Lad os se om vi har selvdiciplin til det!
Hvem lægger ud?

Mange hilsner Conny
0
0
Svar på denne tråd

Re: "Hestenettets Roseklub"
Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 14:02
Må jeg være med selv om jeg er dressurrytter?:-)

I så fald vil jeg gerne rose hele westernforummet for stort set at holde en pæn tone selv om i er uenige.
@-->---
Og det mener jeg faktisk {>

Charlotte
---If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning :-0
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 14:40
Hej Conny

Jeg synes det er en rigtig god ide med en roseklub også selvom jeg længe har siddet og nydt den gode gang mudderkastning som har været her på hestenettet, men mon jeg kommer til at savne den fremover.....

Jeg vil meget passende rose dig Conny som en modig, dygtig, ambitiøs og initiativrig igangsætter og pioner inden for westernridningen i Danmark.
Uden dig var jeg aldrig selv kommet igang som westernrytter og sådan tror jeg også det gælder for mange andre westernrytteres vedkommende.

Tak for det!

Hilsen
Jens Christian
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 15:06
Alle adgang til "Rosernes klub!"
Her skal bare være ærlige positive meninger!
Mange hilsner
Conny
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 15:22
Jeg synes at alle de "PC entusiaster", der har startet
store Western-hjemmesider gør et fantastisk stort stykke arbejde for westernridningen.

jeg har kun arbejdet med internettet i et års tid og er imponeret over, hvilken effekt der er i dette medie.

Specielt vil jeg her rette en særlig stor hyldest til
Jørgen Skjødt der på sin stille, lune facon efterhånden har fået DWF`s hjemmeside op i fantastisk flotte rammer!

Det er et stort stykke uegennyttigt arbejde, der koster
mange timer og penge, men hvor er det sjøvt at følge!

Gå ind i "hans" gæstebog på http://www.dwf.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 15:24
Teknik altså!
Nå men gå in gæstebogen og giv ham " det glatte lag",
Han fortjener det!

Besøg også:
http://www.westernportalen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 15:27
Teknik altså!
Nå men gå in gæstebogen og giv ham " det glatte lag",
Han fortjener det!

Besøg også:
http://www.westernportalen.dk og
http://westernifo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 18:54
Hej Connie.
Sikken dog en fin ide`, som underbygger min følelse af at vi i reglen har det rigtigt godt sammen i western danmark. Selvfølgelig er der da historier om uvenskaber og ballade og til, ikke alt er lutter rosenrødt, men generelt har jeg en positiv følelse og opfattelse af westernrytterne på vores breddegrader, endda på trods af at jeg selv det seneste år har været udsat for et ordentligt "mudderbad", men det er heldigvis kun nogle enkelte mennesker, og ikke alle hverken kan eller SKAL gå i spænd vel. Jeg er både glad og stolt over at være westernrytter og over at kunne deltage på dette hyggelige og saglige forum med mange rigtigt gode indlæg. Jeg har jeg ikke været så enormt flittig til at skrive i et stykke tid, da her har været meget at tage sig af den seneste tid men med de efterhånden mange knaldhamrende dygtige skribenter....indklusive dig selv....er det jo også ok bare at svare på indlæg....jeg skal nok komme frygteligt tilbage !!!
Jeg vil også lige tilføje at jeg er glad for charlotte`s (Zitnik)positive kommentarer om westernforummet og giver hende meget ret i at vi på tværs af vores ridedicipliner kan lære meget af hinanden og bør bruge endnu flere recourser på at kommer bedre overens. Vi er jo trods alt alle glade for heste. Jeg selv syntes at det går meget bedre nu end for bare et par år siden. Jeg har oplevet mange "engelsk" ryttere som virkeligt prøver at forstå hvad vi gør og som spørger interesseret. Næsten alle hilser pænt og smiler når vi mødes på vores heste i naturen. Vi er nået et godt stykken hen ad vejen med bedre forståelse, men vi skal stadig slibe kanterne af. Selvom jeg da har oplevet negative ting western kontra dressurryttere i ridehallerne specielt, så har Charlotte fat i at vi måske ikke helt selv er dygtige nok til at oplyse om hvad vi laver og hvorfor, når vi pludelig "drøner hen ad midterlinien på en hest som nærmest sidder på røven og kurrer afsted"...
Godt Charlotte at du fik givet os et lille spark, for selvfølgelig gælder den begge veje.
Hurra for connie som tager initiativ til en mere rar tone for hestevenner på HN fremover.
Positive hilsner
LoneA :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 19:26
Selvom det her nok kommer til at lyde lidt "kiss ass" er det altså ikke for at fedte.. men jeg synes nok at CONNY fortjener en stor hånd! Jeg føler faktisk at hun gør et meget stort arbejde for i hvert fald at få mig til at ride lidt western!! Og jeg tror ikke at jeg er den eneste der får den behandling!!

-miki-

:-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 20:11
jeg må også takke conny,
hun viste ernorm tålmodighed med mig i sommers..... ked af det endte...

mange lune knus til dig Conny

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 21:57
Hej Jens Christian!
Jeg blev lige lidt "mundlam", og har været lidt i tvivl om, hvordan jeg skulle svare:
Det bli`r så lige ud ad landevejen:

Tusind tak for de søde ord!

Mange Hilsner Conny
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 22:05
Hej Lisbeth

Hvá med mig ..? Jeg har da haft tålmodighed med dig i
MANGE SOMRE ... ha ha

Mvh. Kjeld
0
0
Svar på denne tråd

Der må være andre, der er en rose værdig!
Forfatter: 
Dato:  10-01-2002 22:06
Tak, Tak!
Det er næsten ikke til at bære!
Er der ikke nogen andre vi kan skrive noget pænt om?
Jeg synes, vi skal sørge for at holde gryden i kog her.
Denne her lead er god for os hele tiden at have stående!
Tænk engang, hvis vi får en rigtig hård debat om et eller andet, så kan vi lige gå herind og slappe af og se at vi har masser af godt at sige om hinanden!
Skønt ikke!

{>
Mange hilsner Conny
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-01-2002 00:11
hej Kjeld

du ved da hvor taknemmelig jeg er.
ja, selv om du ved det aldrig rigtig bliver bedre med mig.... så har du aldrig opgivet mig............ hahaha du vil altid stå mig nær.............hahahaha

hejsa fra Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Roser uddeles...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2002 00:56
...med gavmild hånd!

For det første vil jeg gerne uddele en fælles rose til alle i Born Riders, der har taget utroligt godt imod mig, og fået mig til at føle mig godt hjemme i klubben - alle har været behjælpelige med gode råd, et kritisk blik og et smil...

Derefter skal en ekstra rose uddeles til Marianne og Flemming Hansen (se "Flemses Fanclub" på min side...), der begge har stillet al deres viden og expertise til min fulde rådighed - og altid har været parate med inspiration, hjælp og vejliedning - samt en hestelegeplads, en boks/fold, seng og et måltid mad, efter en lang træningsdag, for ikke at forglemme diverse videoer & deres tv/videomaskine...

Endu en ekstra rose går til Tanja B, der uden at tøve (?) stillede sin sadel til rådighed for en stort set ukendt person (mig), der gerne ville låne een eller andens sadel i 14 dage... No Problemos! (Og Tanja's Crates-sadel er dejlig!)

Peter, min allebedsteste ven, ITguru, helt & læremester, samt AdobePhotoshops ubesejrede mester fortjener osse (mindst!) en rose...

*Tænker!*

Min mormor burde osse ha' en rose, for det er hendes penge, der i første omgang betalte min hest...
Hesten får ingen rose, den vil, ved jeg, hellere ha' en pose gulerødder - eller et middelstort grasntræ, hvis der ikke er andet at få...

Endelig skal HesteNetterne da ha' en rose! Uden deres arbejde med denne side, ville der jo ikke være noget HNwesternforum!

Hug your Horses!

99E

Se mere Natural Moosemanship & mine tegninger HER!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Roser uddeles...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2002 13:00
99E burde også have en rose...
for hendes altid gode humør og vilje til at hjælpe andre med råd og vejledning!
(og for hendes fremragende evne til at stå op efter få timers søvn *fniser*)

Stort set burde I være stolte af jeres forum her...dejlig stemning og lune mennesker.

Helle VS
0
0
Svar på denne tråd

Re: Roser uddeles...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2002 00:22
Jeg måtte lige herind en tur, og tælle til ti.

mange hilsner lisbeth:-P
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hva med ik 100% westernryttere??
Forfatter: 
Dato:  13-01-2002 11:20
jeg ku nemlig godt tænke mig at være med i jeres roseklub, mne hvis det kun er for 100 % western ryttere ska jeg måske foreslå det inde på hyggesnak istedet, at vi laver en derinde eller???

MVH Asta Se verden griner også af mig.....! ;-D

Rigtige ryttere kan ride >0<
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-01-2002 18:12
Forresten I skal allesammen (nå ja nogle undtagelser...) have en kæmpe tak for alle jeres pæne svar på mine måske lidt dumme spørgsmål om western - det er ikke nemt at være begynder med noget som heslt-så tak for hjælpen og rigtig mange roser
VH Susanne

Smil til verden og smil til mig - Smil til verden den skraldgriner af dig

http://juztme.homepage.dk

0
0
Svar på denne tråd

Her er....
Forfatter: 
Dato:  13-01-2002 21:31
...Da plads til alle, der har noget positivt at sige?

Men måske kunne de andre fora osse trænge til en roseklub??? ;-)

Hug your Horses!

99E

Se mere Natural Moosemanship & mine tegninger HER!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider