...med gavmild hånd!
For det første vil jeg gerne uddele en fælles rose til alle i Born Riders, der har taget utroligt godt imod mig, og fået mig til at føle mig godt hjemme i klubben - alle har været behjælpelige med gode råd, et kritisk blik og et smil...
Derefter skal en ekstra rose uddeles til Marianne og Flemming Hansen (se "Flemses Fanclub" på min side...), der begge har stillet al deres viden og expertise til min fulde rådighed - og altid har været parate med
inspiration, hjælp og vejliedning - samt en hestelegeplads, en boks/fold, seng og et måltid mad, efter en lang træningsdag, for ikke at forglemme diverse videoer & deres tv/videomaskine...
Endu en ekstra rose går til Tanja B, der uden at tøve (?) stillede sin sadel til rådighed for en stort set ukendt person (mig), der gerne ville låne een eller andens sadel i 14 dage... No Problemos! (Og Tanja's Crates-sadel er dejlig!)
Peter, min allebedsteste ven, ITguru, helt & læremester, samt AdobePhotoshops ubesejrede mester fortjener osse (mindst!) en rose...
*Tænker!*
Min mormor burde osse ha' en rose, for det er hendes penge, der i første omgang betalte min hest...
Hesten får ingen rose, den vil, ved jeg, hellere ha' en pose gulerødder - eller et middelstort grasntræ, hvis der ikke er andet at få...
Endelig skal HesteNetterne da ha' en rose! Uden deres arbejde med denne side, ville der jo ikke være noget HNwesternforum!
Hug your Horses!
99E
Se mere Natural Moosemanship & mine tegninger HER!