|
|
| Nå ja.... |
| Forfatter:  |
Ricko |
| Dato:  |
22-10-2004 21:55 |
|
... lidt reining freak er man vel altid
Og jeg tror ikke der er andre tatoo mage ved denne
Hilsen
Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| annette... |
|
|
er det dig der har fået den lavet!?
og av det må gøre ondt, men flot det er den
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja da... |
Ricko |
22-10-2004 22:11 |
|
Hejsa Berit
Ja, det er mig  på anklen, her til aften
Og nej  , det gjorde ikke ondt, der var lidt øm nogle steder, men det gjorde ikke ondt.
Så jeg er lidt stolt over mig selv
Hilsen
Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uh ja jeg fatter |
|
|
ikke du tør og så på anklen!!
jeg drømmer også om en og har gjordt det i mange år enten på håndled eller ankel.........men jeg tør ikke.
tillykke med den som sagt før den er rigtig flot
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak :-).. |
Ricko |
22-10-2004 22:19 |
|
Takker...
Spring du bare ud i det, sid og snak og lad være at tænk på det, så glemmer man det helt
Det er ikke slemt, det er min 2., det gør 100 gange mere ondt at føde.... puha puha....
Hilsen
Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har aldrig født |
|
|
annette så det kan jeg ikke snakke med om*GG*
men john skal på et tidspunkt ha lavet hans størrere, så den kommer til at gå fra over arm til over arm over nakken, så kan det da godt være at man skal få sig taget sammen eller bide tænderne sammen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ark..... |
Sanne_D_S |
22-10-2004 22:24 |
|
Altså Annette...
Så er det hermed besluttet, ingen børn til miiiig..
Jeg har også en tattoo, men for dælen da , jeg synes nu det gjorde ganske godt ondt...
Især de lange streger, det andet var bare irriterende og havde bare lyst til at fjerne den s**** nål..
Din er iøvrigt rigtig flot...
Knuz Sanne
I may not be finished but I´am DUN... RED DUN
Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig. Måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha... |
|
|
... ja det var også min tanke -ingen børn til mig *g*
Men en helt anden ting er at det bliver så slemt at få dem fjernet igen! Bare vent til nogen af jer skal igennem den smerte!
-miki-Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hov stop... |
|
|
... glemte jo helt at sige at jeg synes den er rigtig flot Annette!
-miki-Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget smuk |
|
|
havde du selv en skabelon med eller er det bare noget "tatoovører"? har på lager.?
Hvor stor er den, det er lidt svær at se.
Appaloosa 4 u 2 Jeanette Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker :-) |
Ricko |
23-10-2004 09:30 |
|
Jeg havde selv skabelonen med, der var lidt snakken frem og tilbage i starten, da tatoovøren ikke kendte noget til heste overhoved, og derfor lige skulle have lidt "historie" med, så han viste hvad det skulle forstille, og hvordan den skulle vende
Den er ca. 6 x 8 cm, og sidder på højre ankel.
Miki
Få dem fjernet igen ?? næ nej, har man sagt "A" må man også sige "B"....
Derfor har jeg også visse grænser, bla, ingen farver m.m.
Hilsen
Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot tatoo |
klint |
23-10-2004 10:33 |
|
Den er flot din tatoo.
Jeg fik selv lavet en på armen her i sommer det er et hjerte med banner og blomster der er ingen i dk der har den samme da det er en jeg og tatovøren tegnede i fællesskab, i "mit" banner er der 5 bogstaver og det er forbogstaverne på min dejlige mand og vores 4 børn, og jeg har ikke et sekundt fortrut men jeg brugte også 10år på bare at tage min sammen til at få lavet en tatoo og det var først da vi fik vores sidste datter at (2drenge-2piger) jeg var sikker på hva´ jeg ville ha´ lavet.
Og til sidst der er meget forskel på hvor høj en smertetærskel er for jeg 4 fødsler bag mig(2alm. og 2"snit") og de var ikke smertefulde, men det var min tatoo heller ikke og normalt er jeg ski´ bange hver gang jeg ser en nål der skal stikkes i mig eller mine børn men jeg var rolig og fattet da skulle ha´lavet min, jeg talte længe med ham der skulle tusse mig og hvordan det føltes og smerten.
SÅ hvis du drømmer om en tatoo så gå bare i krig MEN vær sikker inden du starter og du skal stole 100% på den som skal udfører det og det skal ikke bare være en der laver dem på samlebånd men en der er meget grundig, og fortæl "ham" at du ikke har det så godt med nåle så "han" ved at du ikke er helt tryk.
Jeg er blevet så bidt af det at jeg skal ha´ lavet 2 mere og tænke sig min mand der heller ikke har nogen har også fået lyst og mod til at få lavet en og det skal være her en gang i foråret......
Så held og lykke hvis du vil tusses... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw... |
|
|
Den er flot.
Og fed ide´at få en tatoo som signalerer din interesse.
Mon der er andre end Anette som har fået lavet en tatoo som symboliserer westernridning ? Der er masser af tatooer med indianere og ørne mm, som er af western karakter....men ligefrem westerndisipliner... Er der andre der har sådan nogle ?
Frisk Anette !
Havde jeg ikke 5 tatooer i forvejen, så ved jeg godt hvilken det var blevet. Noget med en hest og en kalv....hihi !
Iøvrigt gjore ingen af mine særligt ondt. Heller ikke på ankel eller skulderblad som jeg hørte i forvejen. Det gør mere ondt at gå til tandlægen...efter min mening.
Hilsen Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hold da op |
|
|
hvor er den flot Annette, og hvor er du sej godt gået.
Et lille tak for sidst, vi fik godt nok ikke snakket så meget, du var jo travlt optaget med stævneopgaver, men det var hyggeligt at se dig og Katrine IRL.
Paint horses til daglig glæde
Stahr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa.. |
Ricko |
26-10-2004 08:29 |
|
Stahr: Ja, det var hyggeligt, tros stress  vi må mødes en dag under lidt mere "rolige" forhold
Og tak  for de pæne ord om tatooen
Hilsen
Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|